Waardeloos kutvolk is het.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:44 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Timothy heeft fitty met schuim aan de poort![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 maart 2019 14:48 schreef Bblurker2 het volgende:
De OP afbeelding met de namen van de inwoners gecorrigeerd op alfabetische volgorde
[ afbeelding ]
Ben nieuwsgierig naar de beeldenquote:
quote:Op maandag 11 maart 2019 14:48 schreef Bblurker2 het volgende:
De OP afbeelding met de namen van de inwoners gecorrigeerd op alfabetische volgorde
[ afbeelding ]
Tnx. Ik zet em erin.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:48 schreef Bblurker2 het volgende:
[ afbeelding ]
Liefdesverdriet.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Tranny gaat ff liggen.
Doet ook geen ene fuck daar. Naast neuken en zuipen, nu alleen nog zuipen.
En paprika chips eten.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Tranny gaat ff liggen.
Doet ook geen ene fuck daar. Naast neuken en zuipen, nu alleen nog zuipen.
O, dat was pas erg. Mens bijna met een been onder het wiel van de auto.quote:
Teringlijertje Dijkhoff...quote:Op maandag 11 maart 2019 14:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, dat was pas erg. Mens bijna met een been onder het wiel van de auto.
quote:Op maandag 11 maart 2019 14:51 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
En paprika chips eten.
Als die naar de gynaecoloog gaat is de eerste vraag "Hoe kompt u aan een oranje kut?"
2 Verdrietige meiden.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:51 schreef QuarterBack het volgende:
Hoe was je post?
Kut
En met jou?
Ja ook Kut
Ik ga effe liggen
[ afbeelding ]
quote:
en maar drammen en zagen en Shelly gaat toch vertellenquote:Op maandag 11 maart 2019 14:51 schreef MacDeMarco het volgende:
Hiske en Chris zijn zich nu bij Shelley aan het opdringen![]()
quote:Op maandag 11 maart 2019 14:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Ex ligt onder de morfine, kan waarschijnlijk nooit zijn arm meer gebruiken.
Ze mag niet bij het trouwen van het nichtje zijn en moeder wil niet komen omdat ze klaar is met Utopia.
Zie wel dit op een FB, berichten en zo.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:49 schreef Inca het volgende:
Waar kan je die beelden zien buiten bij de poort?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Maar Sjel wult blijven.quote:
Nichtje zwanger bevestigde ze nu ookquote:Op maandag 11 maart 2019 14:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze mag niet bij het trouwen van het nichtje zijn en moeder wil niet komen omdat ze klaar is met Utopia.
Als je het over ramptoeristen hebt!quote:Op maandag 11 maart 2019 14:51 schreef MacDeMarco het volgende:
Hiske en Chris zijn zich nu bij Shelley aan het opdringen![]()
quote:Op maandag 11 maart 2019 14:53 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Zie wel dit op een FB, berichten en zo.man man manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
eigen schuld van dat mensquote:Op maandag 11 maart 2019 14:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, dat was pas erg. Mens bijna met een been onder het wiel van de auto.
O vandaar de bruiloft op korte termijn.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:54 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nichtje zwanger bevestigde ze nu ook
Oh ja! Er kwam ineens een hele waterval uit. Zo snel kan ik niet typenquote:Op maandag 11 maart 2019 14:54 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nichtje zwanger bevestigde ze nu ook
ja de schuimpjes gaan losquote:
De Poort stond open net, en volgens Talpa offiëele persbericht is Utopia geen gevangenis, ze kunne zo naar huis naar hun geliefdenquote:
Ja dat zei ze idd. De vraag is van wie... febo of familiequote:Op maandag 11 maart 2019 14:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
mag niet komen op de Bruiloft
zee Shell
iemand verstaan ?
quote:Op maandag 11 maart 2019 14:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
O vandaar de bruiloft op korte termijn.
quote:Op maandag 11 maart 2019 14:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ja! Er kwam ineens een hele waterval uit. Zo snel kan ik niet typen
quote:
Klopt !quote:Op maandag 11 maart 2019 14:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
mag niet komen op de Bruiloft
zee Shell
iemand verstaan ?
Motorrijden blijft gevaarlijk.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Nope, inhoud niet beschikbaar.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:55 schreef krabje het volgende:
ik heb een link van een filmpje in het social media topic gezet,ik hoop dat hij het doet.
Een moetje,zei ik al.quote:
ik wult het getikt had gedaan wezen daarintegenquote:Op maandag 11 maart 2019 14:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ja! Er kwam ineens een hele waterval uit. Zo snel kan ik niet typen
quote:Op maandag 11 maart 2019 14:53 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Zie wel dit op een FB, berichten en zo.Ik heb vaak warrdeloos kutvolk gezien maar dit slaat allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag het. Jij bent sneller dan ik benquote:Op maandag 11 maart 2019 14:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ik wult het getikt had gedaan wezen daarintegen
staat boven U
Dat zou mijn dag helemaal maken eerst Tim naar huis en nu Pennywise twee vliegen in 'één klap kan niet beter!quote:Op maandag 11 maart 2019 14:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Clown wil alleen maar tips van thuis.![]()
De tip is toch GA NAAR HUIS!?
denk dat ze dat RLS een beetje teveel opzich betrekken, ze voelen het alsof ze er zelf ook real uit deelmaken.....sneue mensen om zich zo op te stellen . bah! Ik vond Tim ook geen prettig persoon maar hoop toch wel dat er iemand is voor hem, niet dat Emile hem nu ergens heen moet brengenquote:Op maandag 11 maart 2019 14:57 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ik heb vaak warrdeloos kutvolk gezien maar dit slaat alles
-Lingsjurielijn!quote:Op maandag 11 maart 2019 14:58 schreef PoezeligDing het volgende:
His: je moet trots zijn op je dochter!
Hoezo?
quote:Op maandag 11 maart 2019 14:59 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Timothy komt de poort uit.
https://streamable.com/v8ike
Zo is dat.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:55 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
De Poort stond open net, en volgens Talpa offiëele persbericht is Utopia geen gevangenis, ze kunne zo naar huis naar hun geliefden
Auditie voor Le Clerc van 'Allo 'Alloquote:Op maandag 11 maart 2019 14:59 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Zoiets stompzinnigs: een zonnebril op zetten omdat niemand mag zien dat je hebt lopen janken.
quote:Op maandag 11 maart 2019 14:59 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Timothy komt de poort uit.
https://streamable.com/v8ike
Dat was toch bij die klotus ook? De dag ervoor was er markt en ging de poort steeds open. Als ze weg had gewild had ze weg kunnen gaan.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:55 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
De Poort stond open net, en volgens Talpa offiëele persbericht is Utopia geen gevangenis, ze kunne zo naar huis naar hun geliefden
En er achteraan: Dat heb je toch wel gemerkt de laatste tijd?quote:Op maandag 11 maart 2019 15:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Kriss ; Shell als je wil
kan je vanaond bij ons logeren
Shell ; ja is goed
Kriss; ergeet niet we zijn er ook voor jou
je bent echt de moeite waard shell
weet je hoe sterk je hier uit komt
..Shell ; dr gebeurt zoveel hier buiten
waar ik geen grip op heb
Hops ; dat moet je loslaten
jij zit hier
Maar Loot was een vervelende relkut, die ging voor een show afgang met veel tamtam om middernacht, gluiperig naar buiten bellen alsof Talpa een gevangenis beheerd, lafjesquote:Op maandag 11 maart 2019 15:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was toch bij die klotus ook? De dag ervoor was er markt en ging de poort steeds open. Als ze weg had gewild had ze weg kunnen gaan.
Ik begrijp niet dat Jes over die borg begint, is toch niet van belang als je weggestemd wordt?quote:Op maandag 11 maart 2019 15:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie; Denk je dat Tim de borg zelf betaald heeft, denk dat ie het geleend heeft.
Dylan; Je kan daar toch niet voor lenen?
Jessie; Familie en zo.
Dat was Lotus niet Maik had politie gebeldquote:Op maandag 11 maart 2019 15:06 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Maar Loot was een vervelende relkut, die ging voor een show afgang met veel tamtam om middernacht, gluiperig naar buiten bellen alsof Talpa een gevangenis beheerd, lafjes
Ik wil die hops wel eens zien als haar moeder zegt dat ze verkeerd bezig is, kijken of dezelfde NLP talk voorzichzelf hanteertquote:Op maandag 11 maart 2019 15:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Kriss ; Shell als je wil
kan je vanaond bij ons logeren
Shell ; ja is goed
Kriss; ergeet niet we zijn er ook voor jou
je bent echt de moeite waard shell
weet je hoe sterk je hier uit komt
..Shell ; dr gebeurt zoveel hier buiten
waar ik geen grip op heb
Hops ; dat moet je loslaten
jij zit hier
Die begreep ik ook niet.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat Jes over die borg begint, is toch niet van belang als je weggestemd wordt?
Waarom belt Maik politie dan, die moest beter wetenquote:Op maandag 11 maart 2019 15:07 schreef Nexus71 het volgende:
[..]
Dat was Lotus niet Maik had politie gebeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |