Ja bah! Het mag van mij wel weer zomer worden heerlijkquote:Op maandag 11 maart 2019 17:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ben lucky geweest. Alleen minieme regenval tijdens mijn beide fietstripjes. Stoor me wel aan het getik ‘s nachts.
En de hele week nog regen voorspeld.
BAH
Hjb wat moet je sunshinequote:Op maandag 11 maart 2019 15:29 schreef Flamarande het volgende:
Waarom is myrr hier alleen als je haar niet nodig hebt
Was het twee weken geleden ook bijna.quote:Op maandag 11 maart 2019 17:18 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ja bah! Het mag van mij wel weer zomer worden heerlijk
Ja en dan nu ineens weer sneeuw, het gaat nergens over.quote:Op maandag 11 maart 2019 17:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was het twee weken geleden ook bijna.schijnbeweging van God.
Nu hier ineens weer zonquote:Op maandag 11 maart 2019 17:58 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ja en dan nu ineens weer sneeuw, het gaat nergens over.
Wisselvallig. Lijkt wel op mijquote:Op maandag 11 maart 2019 18:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nu hier ineens weer zon![]()
En ik ga straks kant en klare bami eten![]()
Thanksquote:Op maandag 11 maart 2019 18:04 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Wisselvallig. Lijkt wel op mij
Lekker! geniet er van
Jazeker. Smaakte zeer naar behoren.quote:
Goedsquote:Op maandag 11 maart 2019 18:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jazeker. Smaakte zeer naar behoren.
In combinatie met epoxy? Ik heb echt geen idee tbh.quote:Op maandag 11 maart 2019 17:53 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Bby waar kan ik het beste een eiken plank mee behandelen
Jij al gedineerd?quote:
Nee niet per se epoxy. Gewoon wat het mooiste wordt. Is voor een eettafelquote:Op maandag 11 maart 2019 18:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
In combinatie met epoxy? Ik heb echt geen idee tbh.
Wat stond er op het menu?quote:Op maandag 11 maart 2019 19:02 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ja heb het alweer een uur op. Smaakte heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |