niet allemaal tochquote:Op maandag 11 maart 2019 14:11 schreef Crack_ het volgende:
![]()
koekjes smaken naar schimmel, gadverdamme man
Iewquote:Op maandag 11 maart 2019 14:11 schreef Crack_ het volgende:
![]()
Is de datum niet goed meer?quote:Op maandag 11 maart 2019 14:11 schreef Crack_ het volgende:
![]()
deze specifieke voor mijn neus wel, en ze zijn gisteren gemaaktquote:
Datum is altijd goedquote:Op maandag 11 maart 2019 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is de datum niet goed meer?
Wat maakt dat uit?quote:Op maandag 11 maart 2019 14:12 schreef Driepink het volgende:
Hahaha, topic heet billen en Crack post er in
quote:Op maandag 11 maart 2019 14:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
bilspleet op z'n engels is een crack toch
Hopelijk ben ik dan dood en begravenquote:Op maandag 11 maart 2019 13:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort de hele dag songfestival liedjes draaien. Jij mag raden wanneer dat is.
net opgezocht wie ons vertegenwoordigt, een of andere droeftoeter van de userfamfare die een keertje in de halve finale stond van the voice seizoen 69quote:
Hou je ook niet zo van billenquote:Op maandag 11 maart 2019 14:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
net opgezocht wie ons vertegenwoordigt, een of andere droeftoeter van de userfamfare die een keertje in de halve finale stond van the voice seizoen 69
hoop dat we laatste worden
ik hou ontzettend van billen. als een vrouw goeie billen heeft dan maakt het me geen zak uit dat ze de borst van een 6 jarig jongetje heeftquote:
Is goed Michaelquote:Op maandag 11 maart 2019 14:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hou ontzettend van billen. als een vrouw goeie billen heeft dan maakt het me geen zak uit dat ze de borst van een 6 jarig jongetje heeft
echt hèquote:Op maandag 11 maart 2019 14:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
net opgezocht wie ons vertegenwoordigt, een of andere droeftoeter van de userfamfare die een keertje in de halve finale stond van the voice seizoen 69
hoop dat we laatste worden
En mannelijke billenquote:Op maandag 11 maart 2019 14:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hou ontzettend van billen. als een vrouw goeie billen heeft dan maakt het me geen zak uit dat ze de borst van een 6 jarig jongetje heeft
oei, noem je haags nu een loser? dat wordt gedisciplineerd wordenquote:Op maandag 11 maart 2019 14:26 schreef Roces18 het volgende:
billentopics zonder billenwat is dit voor losertopic
kom hier liever niet maar werd gelokt door billen
Hoe weet jij hoe schimmel smaaktquote:Op maandag 11 maart 2019 14:11 schreef Crack_ het volgende:
![]()
klap op de billen dan maarquote:Op maandag 11 maart 2019 14:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oei, noem je haags nu een loser? dat wordt gedisciplineerd worden
Ben alwetendquote:Op maandag 11 maart 2019 14:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe schimmel smaakt
Kutbetaquote:Op maandag 11 maart 2019 14:35 schreef Der_Mann het volgende:
ik wilde net gaan pissen maar ging eerst even mijn handen wassen en terwijl ik dat deed glipte een collega snel de enige wc in dus toen liep ik gewoon zonder iets te zeggen weer terug
ik heb afgelopen weekend zo'n 12 uur apex gespeeld en nog steeds 0 potjes gewonnen, dat was ook nietsquote:
Ik win bijna alleen maar, veel te makkelijkquote:Op maandag 11 maart 2019 14:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb afgelopen weekend zo'n 12 uur apex gespeeld en nog steeds 0 potjes gewonnen, dat was ook niets
Terecht ook, boefjequote:Op maandag 11 maart 2019 14:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik zit waarschijnlijk in mijn proeftijd
Doe ik voor jou, ik vond het heel heftig toen je van de week zei dat ik steeds debieler werd.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gewaagd
Stoere zet vriend
Je scoort weer punten
onze tactiek is steeds als een van de laatste teams ergens droppen, 20 minuten lang de beste loot verzamelen en dan ergens in de top 3 verliezen van het eerste team die we zienquote:Op maandag 11 maart 2019 14:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik win bijna alleen maar, veel te makkelijk
Jij mag daar uiteraard een andere mening over hebben dan ik. Mijn mening is niet de waarheid natuurlijk, slechts een mening haha.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe ik voor jou, ik vond het heel heftig toen je van de week zei dat ik steeds debieler werd.
Heb geen uitnodiging gehadquote:Op maandag 11 maart 2019 14:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
TR gezet voor het niet lezen van de user policy
Waardeloosquote:Op maandag 11 maart 2019 14:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
onze tactiek is steeds als een van de laatste teams ergens droppen, 20 minuten lang de beste loot verzamelen en dan ergens in de top 3 verliezen van het eerste team die we zien
Maar ik hecht waarde aan jouw mening.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij mag daar uiteraard een andere mening over hebben dan ik. Mijn mening is niet de waarheid natuurlijk, slechts een mening haha.
en dat respecteer ikquote:Op maandag 11 maart 2019 14:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij mag daar uiteraard een andere mening over hebben dan ik. Mijn mening is niet de waarheid natuurlijk, slechts een mening haha.
Dat waardeer ikquote:Op maandag 11 maart 2019 14:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar ik hecht waarde aan jouw mening.
Hey @2NutZquote:Op maandag 11 maart 2019 14:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dankjewel, jij ook.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:41 schreef Crack_ het volgende:
Sjongejongejonge nou welkom op fok! hoor teringjantje
Hahahaha dikke doeiquote:Op maandag 11 maart 2019 14:41 schreef Crack_ het volgende:
Sjongejongejonge nou welkom op fok! hoor teringjantje
tijd is geldquote:Op maandag 11 maart 2019 14:41 schreef Zosk het volgende:
Geen tijd om jullie allemaal te quoten sorry
Ik heb geen klokken nodig want ik kom toch nooit op tijdquote:Op maandag 11 maart 2019 14:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: verkoop je klokken? Maar dat is wel een hele slechte grap.
ik zou die grap gemaakt hebben. ook al weet je dat je een hele slechte grap gaat plaatsen, je moet gewoon zelfvertrouwen hebbenquote:Op maandag 11 maart 2019 14:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: verkoop je klokken? Maar dat is wel een hele slechte grap.
ik heb anders genoeg vrienden die mij hatenquote:Op maandag 11 maart 2019 14:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is iets wat we samen horen te bepalen, niet alleen ik
Bijzonderquote:Op maandag 11 maart 2019 14:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb anders genoeg vrienden die mij haten
Daarom plaatste ik hem gewoon maar wel met een disclaimertje.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou die grap gemaakt hebben. ook al weet je dat je een hele slechte grap gaat plaatsen, je moet gewoon zelfvertrouwen hebben
quote:Op maandag 11 maart 2019 14:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou die grap gemaakt hebben. ook al weet je dat je een hele slechte grap gaat plaatsen, je moet gewoon zelfvertrouwen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |