nah ja, mamma spoort ook niet echtquote:Op maandag 11 maart 2019 14:06 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Nee daar zal ze het zelf wel naar gemaakt hebben, egoïstisch pokkekind !!
quote:
Dat was haar beste vriendin.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
tis wal dr lievelings nicht eey
dus eh heul zwaar allemaal
keuze maken
quote:Op maandag 11 maart 2019 14:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zie UI van FF, dat is haar moeder.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
13 april.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Van zus kan ik nog begrijpen maar niet van nicht......eigenijk ook niet, als de band zo sterkt is wacht je totdat ze eruit is of meldt het haar eerder zodat ze eruit kan stappen......niet twee dagen van te voren in ieder geval.
Was ja.quote:
Wie is roo dan......quote:Op maandag 11 maart 2019 14:05 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ik heb even teruggeluisterd, ze vroeg duidelijk om Roo, daarna om Gerrit
Mieke Telkamp(Waarheen, Waarvoor) staat er al op hier......quote:
Roooooobeeer, haar ex.quote:
Haar ex.quote:
Ex van Shell.quote:
Maar het is ook wel een moeder waarvan je geen eigen leven mag leiden. Het lijkt mij een mens die alles voor haar kinderen wil en zal bepalen en als ze niet luisteren dan ontploft zequote:Op maandag 11 maart 2019 14:06 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Nee daar zal ze het zelf wel naar gemaakt hebben, egoïstisch pokkekind !!
Is toch belachelijk....Ik ben blij als ik weer eens een bruiloft over kan slaan en ik ben een feestbeest....quote:Op maandag 11 maart 2019 14:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Van zus kan ik nog begrijpen maar niet van nicht......eigenijk ook niet, als de band zo sterkt is wacht je totdat ze eruit is of meldt het haar eerder zodat ze eruit kan stappen......niet twee dagen van te voren in ieder geval.
quote:Op maandag 11 maart 2019 14:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mieke Telkamp(Waarheen, Waarvoor) staat er al op hier......
was,....quote:
quote:Op maandag 11 maart 2019 14:07 schreef DaniqueV het volgende:
[..]wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had die UI wel gezien maar wist niet dat dit haar moeder wasquote:
Ze heeft het niet van een vreemde in elk geval.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:06 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nah ja, mamma spoort ook niet echt
Goed verhaal,lekker kort Mac.quote:
quote:
En het dan gek vinden dat je kinderen je de rug toekeren.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar het is ook wel een moeder waarvan je geen eigen leven mag leiden. Het lijkt mij een mens die alles voor haar kinderen wil en zal bepalen en als ze niet luisteren dan ontploft ze
quote:Op maandag 11 maart 2019 14:07 schreef DaniqueV het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
quote:Op maandag 11 maart 2019 14:09 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
En het dan gek vinden dat je kinderen je de rug toekeren.
quote:Op maandag 11 maart 2019 14:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Dat kunnen we zelf ook wel invullen. Ze haat hemquote:Op maandag 11 maart 2019 14:10 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik wil graag weten wat haar moeder over Gerrit zegt, maar dat krijgen we vast niet te horen.
Je spreekt het als als Robèr. (Robert zonder t)quote:Op maandag 11 maart 2019 14:10 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
robert ? hoe heet die knakker
ze is echt drietig heur
ja die gaat trouwen met haar nichtjequote:Op maandag 11 maart 2019 14:10 schreef QuarterBack het volgende:
Roo, nee Gerrit, jeetje wat erg, Roo zal wel weer genoemd zijn in de brieven
[ afbeelding ]
Vind t al bizar dat er überhaupt 1 vent met die griezel heeft willen noickenquote:Op maandag 11 maart 2019 14:08 schreef Bramenstruik het volgende:
van hoeveel vaders is de moeder van Sjellie bevallen?
Net als colbert... maar dan met Roquote:Op maandag 11 maart 2019 14:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je spreekt het als als Robèr. (Robert zonder t)
Ja echt hequote:Op maandag 11 maart 2019 14:11 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Vind t al bizar dat er überhaupt 1 vent met die griezel heeft willen noicken
quote:Op maandag 11 maart 2019 14:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat kunnen we zelf ook wel invullen. Ze haat hem
Waarom kan ze dat nu wel zonder t?quote:Op maandag 11 maart 2019 14:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je spreekt het als als Robèr. (Robert zonder t)
misschien was ze vroeger net zo knap als shelquote:Op maandag 11 maart 2019 14:11 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Vind t al bizar dat er überhaupt 1 vent met die griezel heeft willen noicken
Onze database-manager is weer paraat.quote:
quote:Op maandag 11 maart 2019 14:12 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Waarom kan ze dat nu wel zonder t?
Nieuwe inwoner.quote:
Shel die kleurt mooi bruinquote:
dat is dan wel een heel goede momentopnamequote:Op maandag 11 maart 2019 14:12 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
misschien was ze vroeger net zo knap als shel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |