En Nouri natuurlijkquote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ieder groot talent zou beter bij Ajax passen. Behalve Noah Lang.
Da's een lamzak.quote:
Transfervrij naar Ajax volgend jaar, 3e keuze op 10, wel eindelijk kampioen worden.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:59 schreef PSVCL het volgende:
De ajacieden en feyenoorders komen een beetje jaloers over
Deze is weer heel goed maatquote:Op zondag 28 februari 2021 23:44 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Transfervrij naar Ajax volgend jaar, 3e keuze op 10, wel eindelijk kampioen worden.
Kan niet genoeg benadrukken dat je een raar obsessief ventje bent. Moet ik mij zorgen gaan maken?quote:
Ik zie het ook somber in. Van Persie werd ooit voor niks naar Arsenal verkocht als enfant terrible. Maar dat is een uitzondering.quote:
Hij is natuurlijk ook te snel te groot gemaakt omdat de KNVB na Ziyech deze Marokkaanse Nederlander moest en zou hebben. Dat is gewoon niet gezond, het moet een eer zijn voor een speler om als behoorlijk gerijpte zo rond zijn 21e of nog later geselecteerd te worden.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:44 schreef Obiekulu het volgende:
Hij moet wel heel snel verbeteren, wil hij in aanmerking komen voor het EK.
Kluivert had al 40 interlands gespeeld toen van Nistelrooij debuteerde.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk ook te snel te groot gemaakt omdat de KNVB na Ziyech deze Marokkaanse Nederlander moest en zou hebben. Dat is gewoon niet gezond, het moet een eer zijn voor een speler om als behoorlijk gerijpte zo rond zijn 21e of nog later geselecteerd te worden.
Blijf het nog steeds grappig vinden dat die twee precies even oud zijn (1 juli 1976), voor mijn gevoel een compleet andere generatie voetballers.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kluivert had al 40 interlands gespeeld toen van Nistelrooij debuteerde.
Had ie ook eerder zijn rijbewijs?quote:Op maandag 1 maart 2021 13:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kluivert had al 40 interlands gespeeld toen van Nistelrooij debuteerde.
Nee. Dat was de proleet die mijn vriend doodreed in 1986quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |