En zo blij dat nasale niet. Meer te horenquote:Op maandag 11 maart 2019 12:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zo opgelucht dat ik die varkensoogjes niet meer hoef te zien.![]()
![]()
Anders ik wel vreselijk die stem.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:56 schreef eskil het volgende:
[..]
En zo blij dat nasale niet. Meer te horen![]()
![]()
en nu die heks eruitquote:
Die klotus en die mike zijn zo verschrikkelijk afgegaan. Malloten van het jaarquote:Op maandag 11 maart 2019 12:57 schreef sjampoeh het volgende:
ze denken dat mike,lotus en joa er staan
quote:Op maandag 11 maart 2019 12:58 schreef Klapskaats het volgende:
Oh timmie is nie meer? Mooi, opgeruimd staat (bijna) netjes. Wie volgt?
Nu vond ik de vorige utopia ruk, maar deze versie is nog erger dan ruk .....tijd om de stekker er uit te trekken denk ik, of anders hadden ze de vorige utopia best door kunnen laten gaan. In de huidige serie gebeurd exact hetzelfde .... stel idioten.
Freaky wéér geen gelijk.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tja nu zelf maar een vinger steken op een plek waar de zon nooit schijnt dagelijks om 16.00 uur...heb je het gevoel dat je toch nog een leuke dag gehad hebt...
quote:Op maandag 11 maart 2019 12:58 schreef Klapskaats het volgende:
Oh timmie is nie meer? Mooi, opgeruimd staat (bijna) netjes. Wie volgt?
Nu vond ik de vorige utopia ruk, maar deze versie is nog erger dan ruk .....tijd om de stekker er uit te trekken denk ik, of anders hadden ze de vorige utopia best door kunnen laten gaan. In de huidige serie gebeurd exact hetzelfde .... stel idioten.
Dat dus! Vieze hond is het.Grootste woord heeft hij nu.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat is die Gerrit een judas zeg...Eerst trapt hij Tim de grond in en nu slijmie slijmie
Je zou geneigd zijn om te tikken een cent voor je gedachten. Maar eerlijk gezegd wil ik echt niet weten wat dit figuur denkt ..... echt niet.quote:
Zal die ook een briefje aan hem hebben gegeven, net als Jens en Mylquote:Op maandag 11 maart 2019 12:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat is die Gerrit een judas zeg...Eerst trapt hij Tim de grond in en nu slijmie slijmie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |