Zo lang nogquote:Op maandag 11 maart 2019 12:24 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik geef deze soap nog 2 maanden, daarna wordt hij gecancelled.
quote:Op maandag 11 maart 2019 12:28 schreef pollewop77 het volgende:
Frennie moet van Tim wat voor de ramen hangen, hij is lichtelijk jaloers![]()
![]()
ME is er met honden en een waterkanonquote:
quote:Op maandag 11 maart 2019 12:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Kriss zorgt voor de groep
is toch wel het meest hylarisch betoog ever van Hops
Voor al zijn fans?quote:Op maandag 11 maart 2019 12:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ME is er met honden en een waterkanon
lnage latten dr over \dranghekken
eerst moet de boel worden vrij gegeven daat bij het hek
Zou Hiske nu doorhebben dat het ook over haar gaat........of is het daar duidelijk dat ze de febohoer is......quote:
Hier geloof ik dus helemaal nietquote:Op maandag 11 maart 2019 12:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou Hiske nu doorhebben dat het ook over haar gaat........of is het daar duidelijk dat ze de febohoer is......
Kort, is zo weer over.......quote:Op maandag 11 maart 2019 12:31 schreef eskil het volgende:
Ben benieuwd hoe lang het liefdesverdriet van Franny duurt.
ja zwak, ga naar chris zelf met hoe of watquote:Op maandag 11 maart 2019 12:32 schreef mcspicy het volgende:
Lafaard Jessie.Gaat die Hiske vertellen dat Christel te weinig doet!
Ik verwacht al helemaal niets meer van eventuele nieuwenquote:Op maandag 11 maart 2019 12:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik gun deze groep een figuur als Jaap uit DGK....Het hele terein onder kotsen.....Ben benieuwd wanneer die nieuwen komen....
quote:Op maandag 11 maart 2019 12:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik gun deze groep een figuur als Jaap uit DGK....Het hele terein onder kotsen.....Ben benieuwd wanneer die nieuwen komen....
Laat Vanessa maar terugkomen bij al die zwetsers........quote:Op maandag 11 maart 2019 12:32 schreef utopia2.0 het volgende:
zoiets ..quote:Op maandag 11 maart 2019 12:32 schreef utopia2.0 het volgende:
quote:Op maandag 11 maart 2019 12:33 schreef BloesBloes het volgende:
Hiske staat verhit Christel te verdedigen, Lesbo without a cause
Zelfs daar zou ik al blij mee zijn. Terwijl ik destijds dolgelukkig was dat ze gingquote:Op maandag 11 maart 2019 12:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Laat Vanessa maar terugkomen bij al die zwetsers........
niksquote:Op maandag 11 maart 2019 12:34 schreef mcspicy het volgende:
Even een vraagje: Wat laat Gerrit daar zien?
Zo echt he, alsof ze het voor haar partner aan het opnemen isquote:Op maandag 11 maart 2019 12:33 schreef BloesBloes het volgende:
Hiske staat verhit Christel te verdedigen, Lesbo without a cause
electronische sigaret, nee dat was gerrit niet, ik eiquote:Op maandag 11 maart 2019 12:34 schreef mcspicy het volgende:
Even een vraagje: Wat laat Gerrit daar zien?
Vandaag nog niet denk ik. Ze zullen het wel spreiden over 2 weken. Deze week 1 en volgende week 1. Maar het liefst komen ze alle 2 tegelijk.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Dit dus, daarom zo jammer dat hij er uit is gestemdquote:Op maandag 11 maart 2019 12:34 schreef MacDeMarco het volgende:
Tim is echt vreselijk begrijp mij niet verkeerd, maar hij was juist goed voor het programma.... fitties en errors. Ik had liever die vreselijk saaie en domme Shelley de poort uit zien lopen. Schuimpjes zullen nu ook wel denken dat ze alles kunnen maken omdat ze denken dat Tim zijn exit mede mogelijk door hen tot stand is gekomen. Het is wachten op de volgende outrage van het feestboekschuim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |