zoals de moeder van draken al een keertje zei, wat overgenomen is door de vader van kalen:quote:
Ze willen ons doodquote:Op maandag 11 maart 2019 11:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zoals de moeder van draken al een keertje zei, wat overgenomen is door de vader van kalen:
''They can live in my new world or they can die in their old one.''
is mijn trademark amicequote:Op maandag 11 maart 2019 11:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een punt. Je bent al vaker aangesproken op dat soort posts.
heeft zosk weer goed geld verdiend afgelopen weekendquote:Op maandag 11 maart 2019 11:40 schreef Rozevla het volgende:
Vrijdag Chinees gegeten
Zaterdag Japans gegeten
Zondag Chinees gegeten
Nu op de pot een oosterse wereld qua geuren
Hi
Ha
Ho
BLIEM !!!!!
zo is het maar netquote:Op maandag 11 maart 2019 11:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat jij nog werkt, anders ben je hier veel minder.
Gelukkig wel.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan hebben ze geluk want uiteindelijk gaan we dat allemaal
Lekker voor jequote:Op maandag 11 maart 2019 11:57 schreef Rozevla het volgende:
Ice Thea sugar free gekocht gvd![]()
Eerst maar is wat suiker er in gegooid, wat een rommel
Zo moeilijk is dat ook niet hahahaquote:Op maandag 11 maart 2019 11:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
minder inhoud dan je moeder op een vrijdagavond
quote:Op maandag 11 maart 2019 11:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga nu door de storm lopen om naar de supermarkt te gaan voor lunch
quote:
Indirect wel misschien (lol)quote:
Bijna op mijn verjaardagquote:Op maandag 11 maart 2019 12:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
John Mayer staat 9 oktober in de Ziggy Dome. GOD.
Wiequote:Op maandag 11 maart 2019 12:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
maar ik ben er netquote:Op maandag 11 maart 2019 12:01 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt log je maar uit.
En dat geldt voor meerdere hier.
Wie?quote:Op maandag 11 maart 2019 12:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Was macht dasquote:Op maandag 11 maart 2019 12:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op maandag 11 maart 2019 13:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:
http://vt.co/lifestyle/re(...)jHYTF4yfSvTW3fJhYnLo
Die berichtjes![]()
![]()
Niet gekliktquote:Op maandag 11 maart 2019 13:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:
http://vt.co/lifestyle/re(...)jHYTF4yfSvTW3fJhYnLo
Die berichtjes![]()
![]()
quote:Op maandag 11 maart 2019 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zeggen dat ze er natuurlijker uit moet zien, maar wel extensions en fillers en spraytan aanraden
Ik ben toch niet verplicht om maar elke link te openen die jan en alleman hier neerplempt?quote:
Oh ja je dm's was vergeten te reageren haha. Ja komt wel goed als ik ga beginnen (een keer) dan stuur ik je weer even haha.quote:
hopelijk (en waarschijnlijk) wel nepquote:
Heb nog nooit een hele waslijst gekregen, maar wel eens van die verzoeken dat je denkt, zoek jij maar even verder.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hopelijk (en waarschijnlijk) wel nep
Waarom dm'en wij nooit eigenlijkquote:Op maandag 11 maart 2019 13:34 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh ja je dm's was vergeten te reageren haha. Ja komt wel goed als ik ga beginnen (een keer) dan stuur ik je weer even haha.
Haha is goedquote:Op maandag 11 maart 2019 13:34 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh ja je dm's was vergeten te reageren haha. Ja komt wel goed als ik ga beginnen (een keer) dan stuur ik je weer even haha.
Jawelquote:Op maandag 11 maart 2019 13:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben toch niet verplicht om maar elke link te openen die jan en alleman hier neerplempt?
quote:Op maandag 11 maart 2019 13:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/fok/logout
nou, ajuutjes dan
Ik ga binnenkort de hele dag songfestival liedjes draaien. Jij mag raden wanneer dat is.quote:
Gisterenquote:Op maandag 11 maart 2019 13:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort de hele dag songfestival liedjes draaien. Jij mag raden wanneer dat is.
Prima tochquote:Op maandag 11 maart 2019 13:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Begint bij mij wel te komen hoor. Ik dm met niemand, laat staan een vrouw
Kan ik wel begrijpen. Dan zie je mijn pielemuisquote:Op maandag 11 maart 2019 13:55 schreef Crack_ het volgende:
Collega's van mij gingen half leip omdat ie naakt zou zijn, what the. Hoezo zo preuts, het zijn billen![]()
Het gaat niet over jouquote:Op maandag 11 maart 2019 13:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan ik wel begrijpen. Dan zie je mijn pielemuis
Valt weinig te zien verder.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan ik wel begrijpen. Dan zie je mijn pielemuis
Dat is dus het hele euvel vriendquote:Op maandag 11 maart 2019 14:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Valt weinig te zien verder.
Dat ben je altijdquote:Op maandag 11 maart 2019 13:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
???
Het is toch leuk om je gewenst te voelen
Mijn hele discussiepunt is dat mensen janken om billen, jij begint over dat stel dat jij naakt bent ergens dat mensen dan je lul zienquote:
Oh.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De clip van gastje voor nederlands eurosongfestival
Onbegrijpelijk. Billen zijn juist mooiquote:Op maandag 11 maart 2019 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn hele discussiepunt is dat mensen janken om billen, jij begint over dat stel dat jij naakt bent ergens dat mensen dan je lul zien
Bijna hetzelfde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |