Huh? zijn alle mensen al naar huis???quote:Op zondag 10 maart 2019 19:52 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
al slapend in zn DJbooth, huh, plaatje afgelopen?
waar, maar ze moet zichzelf beter leren kennen, ze is best meedogenloos, maar ziet zichzelf als iemand die alleen maar mensen helpt, en dat doet ze echt nietquote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:56 schreef Angelique61 het volgende:
Misschien heeft ze gehoord dat ze naar huis gaat?
Nee, daar heb je gelijk in......kan niet goed tegen kritiek.....en ziet gauw alles als aanval......quote:Op zondag 10 maart 2019 19:57 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
waar, maar ze moet zichzelf beter leren kennen, ze is best meedogenloos, maar ziet zichzelf als iemand die alleen maar mensen helpt, en dat doet ze echt niet
Hiske analyseert alles kapot, als Chris niet onzeker is, zorgt Hiske er wel voor dat het alsnog gebeurtquote:
Dat is belangrijk voor Hiske, hoe meer Cris in de put zit, des te harder heeft ze Hiske nodig en dat is wat Hiske wil.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:59 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Hiske analyseert alles kapot, als Chris niet onzeker is, zorgt Hiske er wel voor dat het alsnog gebeurt
liever Hiske idd, en denk ook dat anderen dat wilden, alleen is Chris dan makkelijkerquote:Op zondag 10 maart 2019 19:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, daar heb je gelijk in......kan niet goed tegen kritiek.....en ziet gauw alles als aanval......
Maar toch hoeft ze voor mij niet weg......
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:59 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Hiske analyseert alles kapot, als Chris niet onzeker is, zorgt Hiske er wel voor dat het alsnog gebeurt
Vorige stemming zette ze zelf Shelly te kakken. En zoveel doet ze daar niet zit veel in het huisje en voor de groep doet ze nooit iets maakt niet schoon, kookt niet bv.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Kriss is verdrietig
zo te kakkeh neerzetten
mooie traantjes
zou Kris de bui voelen aan komen
de storm . de laan uit
hormoontjes
tune in en kijk Utopia
of meld je aan
durf jij dit avontuur aan te gaan
Ja met al die kruisjes op de foto tijdens de nominaties.....laf wijf die Krisquote:Op zondag 10 maart 2019 20:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vorige stemming zette ze zelf Shelly te kakken. En zoveel doet ze daar niet zit veel in het huisje en voor de groep doet ze nooit iets maakt niet schoon, kookt niet bv.
vroeger was de Libelle net iets hipper dan de Margriet, nou die wijven zijn Margrietquote:Op zondag 10 maart 2019 20:01 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Christel, de roddelende hippie
De eerste maanden op dat buiten gebeuren heeft ze het wel gedaan met alle kleine beetjes die ze hadden.....was ook altijd bezig om van niets iets te maken......quote:Op zondag 10 maart 2019 20:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vorige stemming zette ze zelf Shelly te kakken. En zoveel doet ze daar niet zit veel in het huisje en voor de groep doet ze nooit iets maakt niet schoon, kookt niet bv.
En dan wel tegen andere mensen zeggen dat ze niets doen.Daar ging ze helemaal fout.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 maart 2019 20:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En dan wel tegen andere mensen zeggen dat ze niets doen.Daar ging ze helemaal fout.
Maar denken zelf Opzij te zijn.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:02 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
vroeger was de Libelle net iets hipper dan de Margriet, nou die wijven zijn Margriet
geld=gehuild, imho...quote:Op zondag 10 maart 2019 20:03 schreef Bramenstruik het volgende:
wow Hiske had in jaren niet zoveel geld als dat ze daar heeft gehaald,dikke SL
quote:Op zondag 10 maart 2019 20:05 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
heel lang gelezen , abbo enzo , totdat ik dacht is ook wel een Margriet
Die camping in Mont Pellier zeker? Waar mensen ook niet naar haar luisterden.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:06 schreef MariaElena2018 het volgende:
In Frankrijk Respecteerde men Hiske dus niet zoals ze was. Ja daaaag een werkgever die mij belazerde zegt ze, beste keuze ooit in haar leven om weg te gaan, spullen in de auto geen huis geen werk... en terug naar Nederland en nu zit ze in Utopia
Jorge is al weg.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:07 schreef Mister1984 het volgende:
Wanneer maken ze bekend wie van de 2 visumhouders mag blijven?
ik was ook te laat, maar het schijnt dat Jorge al weg isquote:Op zondag 10 maart 2019 20:07 schreef Mister1984 het volgende:
Wanneer maken ze bekend wie van de 2 visumhouders mag blijven?
quote:Op zondag 10 maart 2019 20:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
Christel wil wijn van Merel.Merel zegt ;ik drink bier.
Daaag Christel.
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:45 schreef Bestweldonker het volgende:
Die halve schedel is uitgeneukt, zie ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 maart 2019 20:10 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Acceptance" van Bill Viola - 2008
En verplicht de hogedrukspuit erop onder de douche.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:59 schreef Jemoederniet het volgende:
Rijp voor gedwongen opname.
[ afbeelding ]
nou nou Plantinga..quote:Op zondag 10 maart 2019 20:06 schreef MariaElena2018 het volgende:
In Frankrijk Respecteerde men Hiske dus niet zoals ze was. Ja daaaag een werkgever die mij belazerde zegt ze, beste keuze ooit in haar leven om weg te gaan, spullen in de auto geen huis geen werk... en terug naar Nederland en nu zit ze in Utopia
mss is ze vreemd gegaan met zn beertje???quote:Op zondag 10 maart 2019 20:14 schreef BarryOSeven het volgende:
Hebben Jens en Mylène mot met elkaar of zo? Jens kijkt niet echt vrolijk.
Ik hoop het.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:15 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
mss is ze vreemd gegaan met zn beertje???
Komt omdat er achter een stuk schedel mist. Dat hoofd valt iedere keer naar voren.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:13 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Die heeft hem ook niet stevig op de nek staan hoor.
Ja dat wordt wel instabiel met zo'n grote onderkaak.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Komt omdat er achter een stuk schedel mist. Dat hoofd valt iedere keer naar voren.
quote:Op zondag 10 maart 2019 20:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Komt omdat er achter een stuk schedel mist. Dat hoofd valt iedere keer naar voren.
heurluk streamvoerquote:Op zondag 10 maart 2019 20:17 schreef Koos1958 het volgende:
Tim blijft maar natrappen naar anderen, zelfs op zijn laatste avond. Vanmiddag al nadat Jorge weg was. Toen uren niet meer gezien gelukkig en wat doet hij zodra hij weer te zien is. Mensen onderuit halen. Wat laat hij zich kennen hierin.
quote:
quote:
rancuneus is hij bezig. Laat hij dat tegen Christel zeggen en wel zo dat iedereen het hoortquote:Op zondag 10 maart 2019 20:19 schreef Bestweldonker het volgende:
Tim gaat wel lekker tegen Hiske over Cristel.
Hij doet het goed!
(dat ik dat ooit zou zeggen)
Nog even volhouden, morgen is 'ie weg.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:17 schreef Koos1958 het volgende:
Tim blijft maar natrappen naar anderen, zelfs op zijn laatste avond. Vanmiddag al nadat Jorge weg was. Toen uren niet meer gezien gelukkig en wat doet hij zodra hij weer te zien is. Mensen onderuit halen. Wat laat hij zich kennen hierin.
Tja, dat is His...quote:Op zondag 10 maart 2019 20:22 schreef Bestweldonker het volgende:
Hiske vindt het niet goed hoe Tim doet, want hij weet DONDERS goed....blablabla
Wel op hem stemmen en zeggen dat je hem liever ziet gaan, maar dan mag Tim niks zeggen?
oftewellllllll :blablablaquote:Op zondag 10 maart 2019 20:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hops ; dat betekend niet in de basis
mijn Hart hoe ik dr over denk
Utopia is een plek ..
streamlock
Ik hoor die clown met die rode baret op de achtergrond nog tegen die loopbaancoach zeggen dat ze heel goed kleuren bij elkaar weet te matchen die anderen niet zien.quote:
knap van Tim of knap van Hops?quote:Op zondag 10 maart 2019 20:22 schreef Ranah het volgende:
heel knap dat hiske nu toch tim bij het gesprek weet te houden
Eigenlijk is het sneu, zo'n kind dat zo weinig kennis en zelfkennis heeft.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik hoor die clown met die rode baret op de achtergrond nog tegen die loopbaancoach zeggen dat ze heel goed kleuren bij elkaar weet te matchen die anderen niet zien.
quote:Op zondag 10 maart 2019 20:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik hoor die clown met die rode baret op de achtergrond nog tegen die loopbaancoach zeggen dat ze heel goed kleuren bij elkaar weet te matchen die anderen niet zien.
zei ze dat ?quote:Op zondag 10 maart 2019 20:25 schreef Bramenstruik het volgende:
dit is Merel, die bitches met hun domme smoel
hops, tim was boosquote:Op zondag 10 maart 2019 20:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
knap van Tim of knap van Hops?
zelf d8 ik ,. oh tv maken
juist omdat Hops zich zo bewust is van
hoe sta ik dr op,.. ik moet er goed op staan
Welke kaart?quote:Op zondag 10 maart 2019 20:25 schreef Ranah het volgende:
tim heeft er vrede mee, zichzelf op de kaart gezet, gevochten tot de laatste dag, volle inzet
de bank is heel sterk dus ik snap wel dat ik...
sarcasme lacht hiske...
tim: ben blij dat je ziet dat het sarcasme is, geen kut gedaan
franny dringt aan, wat is er, ik zie toch? je hoofd...
quote:Op zondag 10 maart 2019 20:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Welcome to the club.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:26 schreef Ranah het volgende:
gatver mylene gaat me steeds meer tegenstaan
Onwetend noemt ze het zelf.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Eigenlijk is het sneu, zo'n kind dat zo weinig kennis en zelfkennis heeft.
oh das een mooie reden een kutmuziekje in de cos te knallehquote:Op zondag 10 maart 2019 20:26 schreef Bestweldonker het volgende:
Mylène geeft Tim gelijk.
Erik - Wat een kutmuziek is dit.
Ja vreemd meisje is het. Die high five met Tim na dat gesprek met hiske zagen anderen. Ze vergeet helemaal dat Tim morgen weg is en zij nog verder moet in de groep.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:26 schreef Ranah het volgende:
gatver mylene gaat me steeds meer tegenstaan
His probeerde Tim een schuldgevoel aan te praten, om te verdoezelen dat ze hem zelf onder de bus heeft gegooid.quote:
Ontwetend toch?quote:
ja daarom drink ik witte en droogquote:Op zondag 10 maart 2019 20:27 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]![]()
![]()
Rode wijn door mijn neus naar buiten![]()
quote:Op zondag 10 maart 2019 20:28 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja daarom drink ik witte en droog
Als ik het Tim zou vragen is het antwoord - en ik citeer- 'Mensen in de supermarkt herkennen mij'.quote:
Die heeft vandaag een leuke training gehad,ik heb hem nog nooit zo zien zweten.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:28 schreef sjampoeh het volgende:
prachtige muziekklanken schallen door de silo![]()
crybaby adje gaat slapen
his legde tim uit dat er meer tussen hun is gebeurd dat de stem op hemquote:Op zondag 10 maart 2019 20:28 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
His probeerde Tim een schuldgevoel aan te praten, om te verdoezelen dat ze hem zelf onder de bus heeft gegooid.
Ze wordt heel boos als je haar dom noemt, dan kleineer je haar.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 20:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
TimMie in gesprek met Jess
hoe kijk je tegen de afgelopen maanden aan
Tim verteld
diversieteit, mooie dingen , en de liefde
streamlock
..
.. nb RT =Lief timmoetblijven Conjo's
Plakt ze daar ook al een t bij die er niet hoort?quote:
En ze wil meer dan alleen maar mooi zijn.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze wordt heel boos als je haar dom noemt, dan kleineer je haar.
quote:Op zondag 10 maart 2019 20:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
TimMie in gesprek met Jess
hoe kijk je tegen de afgelopen maanden aan
Tim verteld
diversieteit, mooie dingen , en de liefde
streamlock
..
.. nb RT =Lief timmoetblijven Conjo's
quote:Op zondag 10 maart 2019 20:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Plakt ze daar ook al een t bij die er niet hoort?
Ze hebben er bijna allemaal een handje van..quote:Op zondag 10 maart 2019 20:30 schreef Koos1958 het volgende:
Haha hij is een van de weinige die diversiteit heeft getoond. Dit is echt zielig aan het worden dat totaal verkeerde zelfbeeld wat hij heeft klopt totaal niet. Hoe kan iemand zo het tegendeel zeggen over zichzelf zeggen dan werkelijk is. Dan ben je toch niet helemaal gezond boven in. Had dat net bij christel ook dat ik dacht van kijk je wel eens goed naar jezelf.
NOGMAALS ik vind haar niet mooiquote:Op zondag 10 maart 2019 20:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En ze wil meer dan alleen maar mooi zijn.
Dat mag jij vinden.quote:
Ik vind ze daar allemaal LILUK !quote:
Dat beetje schoonheid wat ze nu nog heeft verdwijnt vanzelf. En dan hebben we een Lenie 2.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En ze wil meer dan alleen maar mooi zijn.
Ja jammer dan. Dat ze zo weinig realiteitszin heeft.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze wordt heel boos als je haar dom noemt, dan kleineer je haar.
Ze is een mooie verschijning, maar dat zeg nog niets over haar innerlijk, die misschien wel heel lelijk is....quote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 20:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik vind ze daar allemaal LILUK !![]()
Menig etalagepop is knapper dan Shelley en daar erger ik me minder aan.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 20:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]En wij zijn allemaal modellen.....
ho ho ho, maar ze zegt zelf dat ze doet alsof, dan is het toh gelukt of niet?quote:Op zondag 10 maart 2019 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja jammer dan. Dat ze zo weinig realiteitszin heeft.
Ja nou en of!quote:Op zondag 10 maart 2019 20:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ho ho ho, maar ze zegt zelf dat ze doet alsof, dan is het toh gelukt of niet?
Oww we hebben het over Shelley.........quote:Op zondag 10 maart 2019 20:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Menig etalagepop is knapper dan Shelley en daar erger ik me minder aan.
Ik ook.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:35 schreef Bestweldonker het volgende:
Erik is blij dat die kutherrie afgelopen is.
Ze heeft wel iets liefs /moois wat haar slimmer doet overkomen dan ze werkelijk is.quote:
We zien altijd Jessie, dat Donny verhaal kan wel in de prullenbak.....quote:
ok klaar nextquote:Op zondag 10 maart 2019 20:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Oww we hebben het over Shelley.........Dacht Mylene....
Shelley is een clown, die vind ik echt helemaal niets.........
quote:Op zondag 10 maart 2019 20:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
We zien altijd Jessie, dat Donny verhaal kan wel in de prullenbak.....
Die Adriaan stijgt het naar zijn veganbol.........Vind het een misplaatst arrogant simpel ventje.....quote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 20:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]En wij zijn allemaal modellen.....
Ik ookquote:Op zondag 10 maart 2019 20:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik vind ze daar allemaal LILUK !![]()
Yup, zag hem net met een halve liter.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:37 schreef Koos1958 het volgende:
Hoor die Gerrit en Shelley dan over Adriaan. Gerrit heeft meer verdiend dan adje bij elkaar. Jessie zegt Adriaan vraagt geen DJ set van een paar duizend euro. Heeft Gerrit gedronken ?
dikke pad was merel toch ?quote:Op zondag 10 maart 2019 20:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Greet: Adje heeft gewoon een grote bek.
Dikke pad blijft drammen over een dj set.
quote:Op zondag 10 maart 2019 20:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
met Tena''s
laat je zeik mar lopeh
yeahhh
quote:Op zondag 10 maart 2019 20:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
met Tena''s
laat je zeik mar lopeh
yeahhh
Ik noem Merel niet zo, lijkt in de verste verte niet op een pad. En is ook niet lui.quote:
Zou hij gewoon een dj set willen gaan bestellen. En dan oordelen over een ander. Oke.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:38 schreef Ranah het volgende:
zulke shit moet je niet droppen bij jessie, je moet je mond houden, ik kan het zelf wel
ik ga het gewoon doen
Greet schijt in zijn broek voor Jessie.quote:
Gerrit is de grootste lamlul die daar rond baggert....Die doet werkelijk waar he-le-maal niets ....quote:Op zondag 10 maart 2019 20:39 schreef Bestweldonker het volgende:
Gerrit weer over zijn DJ set....dikke loser is het!
dat mag jij vindenquote:Op zondag 10 maart 2019 20:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik noem Merel niet zo, lijkt in de verste verte niet op een pad. En is ook niet lui.
Ze mogen niks meenemenquote:Op zondag 10 maart 2019 20:44 schreef Ranah het volgende:
wat gebeurt er met die set als gerrit naar huis gaat?
Laat dat nog maar weg. Non-talent.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
Gerrit kan helemaal nog niet draaien.Maw hij is helemaal geen DJ.
Welk schuimpje gaat een aantal keer naar Utopia om Gerrit te horen draaien?quote:Op zondag 10 maart 2019 20:44 schreef Ranah het volgende:
Zelfs dat is nog te ingewikkeld voor Greet. Moet je kijken hoeveel knopjes.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:45 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Gerrit, luie drammer. Dit is wat voor jou![]()
[ afbeelding ]
Merel drinkt ook bier, van Gerrit gehad. Met siroop...quote:Op zondag 10 maart 2019 20:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
Christel wil wijn van Merel.Merel zegt ;ik drink bier.
Daaag Christel.
*achter de Caravanquote:Op zondag 10 maart 2019 20:44 schreef Ranah het volgende:
Was eerst het dubbele.Deze dan maar?quote:Op zondag 10 maart 2019 20:44 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh, Greet is al met de prijs gezakt, nu heeft hij er één voor ¤1500,-
'Ik neem ook genoegen met ... ik hoef niet echt de dikste set'
moddervet wrd zequote:Op zondag 10 maart 2019 20:47 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Merel drinkt ook bier, van Gerrit gehad. Met siroop...
quote:Op zondag 10 maart 2019 20:50 schreef Sofia2019 het volgende:
Eric en franny krijgen biertje van Jens van Tim
Ze hebben al 60 hobbeldieren, een bodemloze put helpen vullenquote:Op zondag 10 maart 2019 20:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Tuinplanten worden gretig besteld
niets is wat het lijkt
Febo klikkert help mee de BV te vullen
Bedoel je daarmee dat ze niet meer zoveel met mekaar omgaan?quote:Op zondag 10 maart 2019 20:51 schreef Ranah het volgende:
schuurt het de laatste dagen een beetje tussen merel en jessie?
Gerrit heeft de helft van zijn halve liter op verzoek van Merel in haar glas met siroop gegotenquote:Op zondag 10 maart 2019 20:38 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Yup, zag hem net met een halve liter.
gooooooo with the flowwwwwwwwwquote:Op zondag 10 maart 2019 20:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Tyf toch eens op met die stremalocks redactie...Betalen we daarvoor??? Word je toch schijtziek van...
ja vorige week was hun contact vrolijker en ook omdat merel een klote week had zoals ze zeiquote:Op zondag 10 maart 2019 20:52 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee dat ze niet meer zoveel met mekaar omgaan?
Het is idd heel vervelend en ook heel nutteloos, vind ik.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Tyf toch eens op met die stremalocks redactie...Betalen we daarvoor??? Word je toch schijtziek van...
Ah dat is genereus.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:53 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Gerrit heeft de helft van zijn halve liter op verzoek van Merel in haar glas met siroop gegoten
Merel wilde liever wijn maar wilde de silo niet uit omdat ze geen muziek wilde missen. Dus toen maar zoquote:
Het viel mij ook op... merel loopt hem na. En andersom neemt Jessie afstandquote:Op zondag 10 maart 2019 20:54 schreef Ranah het volgende:
[..]
ja vorige week was hun contact vrolijker en ook omdat merel een klote week had zoals ze zei
Merel wil een Panterpalace,en daar gaat Jessie niet mee akkoord.Daar hadden ze vanmiddag woorden over.Jessie stapte uit de discussie.En Merel zegt nu;Fuck de BV.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:54 schreef Ranah het volgende:
[..]
ja vorige week was hun contact vrolijker en ook omdat merel een klote week had zoals ze zei
Dat was in mijn optiek geen muziek.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:57 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Merel wilde liever wijn maar wilde de silo niet uit omdat ze geen muziek wilde missen. Dus toen maar zo
dan stapelt het zich want dit lijkt al een paar dagen gaandequote:Op zondag 10 maart 2019 20:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Merel wil een Panterpalace,en daar gaat Jessie niet mee akkoord.Daar hadden ze vanmiddag woorden over.Jessie stapte uit de discussie.En Merel zegt nu;Fuck de BV.
Ja niet te volgen dit.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:59 schreef Poesjuh het volgende:
Brandon eet nog n pita shoarma op de bank
Tim heeft het grootste woord in de silo met Jens Mylene Brandon Tim Dylan. Tim stopt veren in Dylan's reet
Waarom nou SL gvrrr
Ik zie Tim gewoon herinneringen ophalen omdat hij morgen naar huis gaat.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:58 schreef Ranah het volgende:
slijm slijm tim over dylan en natuurlijk een ander naar beneden halen
Je wordt er schijtziek van.........Totaal nutteloos...Ze weten wel dat wij toch wel blijven kijken......quote:Op zondag 10 maart 2019 20:55 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Het is idd heel vervelend en ook heel nutteloos, vind ik.
Alles komt toch wel uit, zeker bij die hele korte SL.
Ze zijn de baas en daar moeten wij het mee doen.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je wordt er schijtziek van.........Totaal nutteloos...Ze weten wel dat wij toch wel blijven kijken......
je en welke herinnering? die van B en B en een ander deed niks en weer niks en weer niksquote:Op zondag 10 maart 2019 21:00 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik zie Tim gewoon herinneringen ophalen omdat hij morgen naar huis gaat.
Heb ik dan niet echt op gelet,maar zou zomaar kunnen hoor.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:59 schreef Ranah het volgende:
[..]
dan stapelt het zich want dit lijkt al een paar dagen gaande
Ja alle erge dingen, en dan erbij zeggen dat Dylan dat soort dingen niet doet, want Dylan is dan hard aant werk, en Dylanquote:Op zondag 10 maart 2019 21:00 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik zie Tim gewoon herinneringen ophalen omdat hij morgen naar huis gaat.
Morgen kan je blij zijn, dan is Tim weg!quote:Op zondag 10 maart 2019 21:02 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja alle erge dingen, en dan erbij zeggen dat Dylan dat soort dingen niet doet, want Dylan is dan hard aant werk, en Dylan
Hope soquote:Op zondag 10 maart 2019 21:03 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Morgen kan je blij zijn, dan is Tim weg!
laatste uitgavesquote:Op zondag 10 maart 2019 21:05 schreef Bestweldonker het volgende:
His en Cris zijn aan het kopen, kopen.....
Hops, doet me denken aan die vogelquote:Op zondag 10 maart 2019 21:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hops wil ff een muziekje horen
of Kriss nog weet welke dat was
Kris klnkt zuiver en sereen,
Kriss; oh ik heb gewoon hele zwarte ogen!!
Kriss ; ik wrd er wel blij van
iets nieuws "bestellen "" en post
quote:Op zondag 10 maart 2019 21:12 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik hoop zo dat Merel KEIHARD tegen Gerrit en Jessie in gaat!
Dat zou Jorge gezegd hebben, als vervanging voor Mike en Lotus, een lekkere hunk.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:13 schreef Ranah het volgende:
wat voor lekkers komt er deze week volgens franny?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |