Wat is je cupmaat?quote:Op maandag 11 maart 2019 18:28 schreef BoTheParakeet het volgende:
Happn... kom alleen gaar volk daar op tegen. Bumble reageert niemand. Dus maar weer Tinder.
Ik snap niet dat mannen moeilijk doen als je vraagt naar lengte. Ik geef gewoon antwoord op zulke dingen...
Alle polyaccounts ook.
Volgens mij zijn vrouwen een heel stuk erger met filters hoorquote:Op maandag 11 maart 2019 17:44 schreef Kopjechino het volgende:
Snapchat filters
Mannen met zo'n hondfilter![]()
Ik heb nooit naar mannen gezocht op Tinder, maar waarschijnlijk is het wel goed voor je zelfvertrouwen, ik zou het eens proberen Fax.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn vrouwen een heel stuk erger met filters hoor
Neequote:Op maandag 11 maart 2019 18:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik heb nooit naar mannen gezocht op Tinder, maar waarschijnlijk is het wel goed voor je zelfvertrouwen, ik zou het eens proberen Fax.
Klopt, maar je wil niet weten hoe vaak ik op Tinder mannen met dit soort filters tegenkwamquote:Op maandag 11 maart 2019 18:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn vrouwen een heel stuk erger met filters hoor
Is de leeftijd wellicht danquote:Op maandag 11 maart 2019 18:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Klopt, maar je wil niet weten hoe vaak ik op Tinder mannen met dit soort filters tegenkwam
Ik vermoed IQ.quote:
Het hangt echt van het type man af denk ik. Ben zelf meer fan van nette profielen, in plaats van die profielen waar het overduidelijk is dat de dame gewoon opzoek is naar een snelle wip.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:30 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat mijn nette profiel mannen afstootte.
Waarbij leeftijd zowel IQ een negatief effect hebben op het gebruik van snapchat filters.quote:
Ja, de lat wordt erg laag gelegd helaas.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarbij leeftijd zowel IQ een negatief effect hebben op het gebruik van snapchat filters.
Mooi maatje, zou ik wel blij op zijn.quote:
Daarom, ik val op lang dus wil dat weten. Als jij op plat of juist grote silliconen valt, swipe je mij ook links.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mooi maatje, zou ik wel blij op zijn.
Maar denk dat deze vraag wat minder wordt gewaardeerd door de gemiddelde vrouw op Tinder. Maar in principe is die net zo kansloos als lengte vragen![]()
Hoewel je lengte vaak slecht kunt zien en cupmaat misschien in sommige foto's wel (zo niet, even terechte vraag)
Ik swipe helemaal niemand, je vraagt maar gewoon netjes of ik een kop koffie met je wil drinken.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:04 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Daarom, ik val op lang dus wil dat weten. Als jij op plat of juist grote silliconen valt, swipe je mij ook links.
Vraag jij altijd om cupmaat dan?quote:Op maandag 11 maart 2019 19:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mooi maatje, zou ik wel blij op zijn.
Maar denk dat deze vraag wat minder wordt gewaardeerd door de gemiddelde vrouw op Tinder. Maar in principe is die net zo kansloos als lengte vragen![]()
Hoewel je lengte vaak slecht kunt zien en cupmaat misschien in sommige foto's wel (zo niet, even terechte vraag)
Je hebt er idd meer aan als je de omtrek er ook bij geeft wanneer er om gevraagd word. C70 is wel wat anders dan C90, proportioneel gezien.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:42 schreef Halimede het volgende:
Cupmaat gaat ook niet per se om hoe groot borsten zijn maar eerder om het verschil tussen borstkas en borsten, beetje slechte indicator. Ik heb ook C maar ik heb echt niet veel
Weer wat geleerd.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:42 schreef Halimede het volgende:
Cupmaat gaat ook niet per se om hoe groot borsten zijn maar eerder om het verschil tussen borstkas en borsten, beetje slechte indicator. Ik heb ook C maar ik heb echt niet veel
Ligt eraan. Als je 3 maanden met elkaar date vind ik dat je het wel moet weten.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:17 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Vraag jij altijd om cupmaat dan?
C80 hier. Ook geen megatieten hoor.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:42 schreef Halimede het volgende:
Maar na 3 maanden heb je elkaar toch onderhand wel gezien en sex gehad? In de meeste gevallen dan.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als je 3 maanden met elkaar date vind ik dat je het wel moet weten.
Ik slaap altijd netjes op de bank, eerst trouwen...quote:Op maandag 11 maart 2019 20:47 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Maar na 3 maanden heb je elkaar toch onderhand wel gezien en sex gehad? In de meeste gevallen dan.
Megatieten. Een hand vol is prima. En dat red je welquote:Op maandag 11 maart 2019 20:39 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
C80 hier. Ook geen megatieten hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |