Wil ik best doen, maar ik ga daar nooit uitquote:Op zondag 10 maart 2019 21:14 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Laat maar een keer weten als je uitgaat in rotterdam, dan wil ik jou best wel aanspreken
Helaasquote:Op zondag 10 maart 2019 21:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wil ik best doen, maar ik ga daar nooit uit
Smooth hoor.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:14 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Laat maar een keer weten als je uitgaat in rotterdam, dan wil ik jou best wel aanspreken
Dat is toch precies wat jij ook doetquote:Op maandag 11 maart 2019 13:06 schreef BoTheParakeet het volgende:
Merk dat er echt veel gekkies zitten. Ook een man net die me vertelde dat hij te depressief is om te daten. Uhm, wat doe je hier dan.
Ik geloof echt niks meer van jouw verhaal.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:06 schreef BoTheParakeet het volgende:
Merk dat er echt veel gekkies zitten. Ook een man net die me vertelde dat hij te depressief is om te daten. Uhm, wat doe je hier dan.
E-matching verwijderd. Kreeg me toch rare berichten van mannen ouder dan mijn vader...
Ik wil best daten maar niet scharrelen.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat is toch precies wat jij ook doetOok Tinderen terwijl je aangaf nog helemaal niet te willen daten.
Dan niet. Als jij op kale, magere mannetjes van 50 valt met een slecht gebit sla je slag, ik wil ze knapper.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik geloof echt niks meer van jouw verhaal.
Je gaf in je eigen topic nog aan dat je te depressief was om te daten en tinder puur gebruikte om wat te praten. En nu, een week nadat je ex bij je is weg gegaan (waar je duidelijk nog niet overheen bent/depressief van bent), lever je commentaar op een man die depressief is en op tinder zit, maar niet wil afspreken. Nogal raar.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:50 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ik wil best daten maar niet scharrelen.
Ik vind het raar dat hij dat vertelt vooral.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Je gaf in je eigen topic nog aan dat je te depressief was om te daten en tinder puur gebruikte om wat te praten. En nu, een week nadat je ex bij je is weg gegaan (waar je duidelijk nog niet overheen bent/depressief van bent), lever je commentaar op een man die depressief is en op tinder zit, maar niet wil afspreken. Nogal raar.
Nee, zijn gevoelens in zich houden is the way to goquote:Op maandag 11 maart 2019 14:22 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat hij dat vertelt vooral.
Maar je hebt gelijk, ik doe zelf ook domme dingen nu.
Nee, anderen misbruiken voor wat aandacht en validatie is niet raar.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:22 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat hij dat vertelt vooral.
Maar je hebt gelijk, ik doe zelf ook domme dingen nu.
Hoezo misbruiken als ik wat klets alleen? Of zie jij dat als halve relatie al? Dan is ghosten, wat 90% doet, ook al misbruik.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, anderen misbruiken voor wat aandacht en validatie is niet raar.
Letterlijk als openingszin?quote:Op maandag 11 maart 2019 14:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, zijn gevoelens in zich houden is the way to go
quote:Op maandag 11 maart 2019 16:36 schreef Solid-Snake het volgende:
Een maat van me zit een beetje te kloten op Tinder en door profielen heen te swipen. Heeft verder geen foto want hij is niet serieus.
Maar hij deelt dus van alles wat er langs komt en de meerderheid zijn dames die halfnaakte foto's posten. Zijn vast opzoek naar iets serieus.![]()
Toevallig ook vrouwelijke fokkers die dit doen?
Ja ik snap ook niet hoe hij ze vind, maar het komt volgens mij omdat hij niks liked, en daardoor niet in zo'n "pool" terecht komt. Ik kom altijd alleen brave studentjes tegen.quote:
Happn vond ik waardeloos. Had er wel een match op maar die heeft helemaal nooit gereageerd. Verder krijg je vooral de hele tijd meldingen van vrouwen die je profiel blijkbaar bezoeken, maar er dan verder niks mee doenquote:Op maandag 11 maart 2019 17:15 schreef Faxie het volgende:
Ow en heb Happn verwijderd. Nul komma niks matches, en alleen maar reclame![]()
Nu maar even afkicken.
Ik kom voornamelijk snapchatzooi tegen op Tinderquote:Op maandag 11 maart 2019 17:17 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet hoe hij ze vind, maar het komt volgens mij omdat hij niks liked, en daardoor niet in zo'n "pool" terecht komt. Ik kom altijd alleen brave studentjes tegen.[..]
Happn vond ik waardeloos. Had er wel een match op maar die heeft helemaal nooit gereageerd. Verder krijg je vooral de hele tijd meldingen van vrouwen die je profiel blijkbaar bezoeken, maar er dan verder niks mee doen
Heb exact dezelfde ervaring. En Happn stuurt ook de hele tijd notificaties naar je telefoon, terwijl ik alle meldingen uit heb staan muv hello/crushes. Super irritant. Heb het idee dat men niet zo actief is op die app.quote:Op maandag 11 maart 2019 17:17 schreef Solid-Snake het volgende:
Happn vond ik waardeloos. Had er wel een match op maar die heeft helemaal nooit gereageerd. Verder krijg je vooral de hele tijd meldingen van vrouwen die je profiel blijkbaar bezoeken, maar er dan verder niks mee doen
Ik dacht juist dat mijn nette profiel mannen afstootte.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:36 schreef Solid-Snake het volgende:
Een maat van me zit een beetje te kloten op Tinder en door profielen heen te swipen. Heeft verder geen foto want hij is niet serieus.
Maar hij deelt dus van alles wat er langs komt en de meerderheid zijn dames die halfnaakte foto's posten. Zijn vast opzoek naar iets serieus.![]()
Toevallig ook vrouwelijke fokkers die dit doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |