Wat verantwoord weer.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:44 schreef Myrr het volgende:
Zo mogguh. Had een morning after pil genomen paar dagen geleden en nu bloed ik helemaal kapotdood en het doet pijn.
Ik zag een foto van je en ik had een totaal ander beeld van je.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:44 schreef Myrr het volgende:
Zo mogguh. Had een morning after pil genomen paar dagen geleden en nu bloed ik helemaal kapotdood en het doet pijn.
ahahaquote:Op zondag 10 maart 2019 19:45 schreef Catkiller het volgende:
Wel lekkere binnenkomer met Jimmy aanwezig ahaha
Vertel ons alles Jimmyquote:Op zondag 10 maart 2019 19:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zag een foto van je en ik had een totaal ander beeld van je.
kwam bij mij juist precies overeen met wat ik dachtquote:Op zondag 10 maart 2019 19:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
DODE BABIESquote:
eensquote:Op zondag 10 maart 2019 19:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kwam bij mij juist precies overeen met wat ik dacht
Ach ja alsof het jou zou boeien ook het zou toch een gekleurd kind worden hequote:Op zondag 10 maart 2019 19:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Door een morning after pil? trololol
ja haha want nazi lekker hoorquote:Op zondag 10 maart 2019 19:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ach ja alsof het jou zou boeien ook het zou toch een gekleurd kind worden he
Bedankt MAATquote:
Okokquote:Op zondag 10 maart 2019 19:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
maw: je bent een stuk mooier dan ik dacht.
Heel veel plezier meidquote:Op zondag 10 maart 2019 19:58 schreef Myrr het volgende:
Oké ga ik in bed liggen of even de koelkast verplaatsen en de hele keukenmuur schilderen.
Geef maar hierquote:Op zondag 10 maart 2019 19:59 schreef JimmyDean het volgende:
Gadver, heb wortels gekocht om te rauw eten want "gezond". Vieze meuk.
Ja ik haat mensen die rauwe wortels eten alsof het iets lekkers is.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:59 schreef JimmyDean het volgende:
Gadver, heb wortels gekocht om te rauw eten want "gezond". Vieze meuk.
Ge wegquote:Op zondag 10 maart 2019 19:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ik haat mensen die rauwe wortels eten alsof het iets lekkers is.
Shit valt totaal niet uit elkaar in je mond waardoor het lekker weg slikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |