Zal hij wel echt tevreden zijn?quote:Op zondag 10 maart 2019 18:57 schreef Catkiller het volgende:
Oh het werkt nog, dacht er kan geen post meer bij omdat Jimmy zijn ego in de weg zit.
Iemand die tevreden is met zichzelf maakt zich niet druk om anderen.quote:
Welke tekortkomingen?quote:Op zondag 10 maart 2019 18:59 schreef Catkiller het volgende:
Dit is allemaal zodat hij zijn eigen tekortkomingen niet onder ogen hoeft te zien.
Hallo hequote:Op zondag 10 maart 2019 18:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Iemand die tevreden is met zichzelf maakt zich niet druk om anderen.
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:44 schreef Myrr het volgende:
Zo mogguh. Had een morning after pil genomen paar dagen geleden en nu bloed ik helemaal kapotdood en het doet pijn.
Wat verantwoord weer.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:44 schreef Myrr het volgende:
Zo mogguh. Had een morning after pil genomen paar dagen geleden en nu bloed ik helemaal kapotdood en het doet pijn.
Ik zag een foto van je en ik had een totaal ander beeld van je.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:44 schreef Myrr het volgende:
ahahaquote:Op zondag 10 maart 2019 19:45 schreef Catkiller het volgende:
Wel lekkere binnenkomer met Jimmy aanwezig ahaha
Vertel ons alles Jimmyquote:Op zondag 10 maart 2019 19:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zag een foto van je en ik had een totaal ander beeld van je.
kwam bij mij juist precies overeen met wat ik dachtquote:Op zondag 10 maart 2019 19:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zag een foto van je en ik had een totaal ander beeld van je.
DODE BABIESquote:
eensquote:Op zondag 10 maart 2019 19:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kwam bij mij juist precies overeen met wat ik dacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |