Lekker de hoofdprijs betalen nu, DOMBO!!!quote:Op zondag 10 maart 2019 16:07 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik wilde toen geen koop hebben. Nu is alles stabiel, ik verdien goed geld,het kan nu.
JE MOEDER A NERDquote:Op zondag 10 maart 2019 16:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lekker de hoofdprijs betalen nu, DOMBO!!!
Ik weet niet hoor, ik heb ook gewoon een koophuis gehad? Alsof dat je rijker maakt?quote:Op zondag 10 maart 2019 16:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Weet niet hoor maar ik heb wel gewoon een eigen huis ipv huur
Heb jij daar ook iemand voor moeten begravenquote:Op zondag 10 maart 2019 16:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Weet niet hoor maar ik heb wel gewoon een eigen huis ipv huur
Prima slettebak.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:10 schreef Cronometer het volgende:
[..]
JE MOEDER A NERD
lees eens goed, ik wil nog even door sparen en wachten tot de prijzen dalen.
sry ik neem huurders niet srsquote:Op zondag 10 maart 2019 16:11 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, ik heb ook gewoon een koophuis gehad? Alsof dat je rijker maakt?
Ik huur vrouwen altijd voor een uur wat nuquote:Op zondag 10 maart 2019 16:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sry ik neem huurders niet srs
Ik snap je, doe ik ook niet.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sry ik neem huurders niet srs
Je moeder huur ik twee uur. Om mn vloeren te likken.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik huur vrouwen altijd voor een uur wat nu
Ik weet niet uit wat voor familie jij komt maar wij maken dingen gewoon schoon met een doekje en een emmer sop.quote:
moslims he...quote:Op zondag 10 maart 2019 16:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik weet niet uit wat voor familie jij komt maar wij maken dingen gewoon schoon met een doekje en een emmer sop.
Waar slaat dit nou weer op joh vette vvdbalquote:Op zondag 10 maart 2019 16:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het is niet veel soeps zo met jou. geen huis geen dick, zelfs catkiller maakt je belachelijk
Ja die vegen ook hun kont af met hun hand hoorde ikquote:
jij bent een soort braddie lightquote:Op zondag 10 maart 2019 16:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op joh vette vvdbal
zijn drm de handen van hun gwn wit?quote:Op zondag 10 maart 2019 16:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja die vegen ook hun kont af met hun hand hoorde ik
Nee wassen t. Ik ga meteen douchen.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja die vegen ook hun kont af met hun hand hoorde ik
Dat klopt ik ben de helft in lengte en gewichtquote:Op zondag 10 maart 2019 16:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij bent een soort braddie light
Wat doe je als je diarree hebtquote:Op zondag 10 maart 2019 16:16 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee wassen t. Ik ga meteen douchen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |