Ja, we hebben ze nu toestemming gegeven om het buitenbed te gebruiken. Ze hebben er maar 1 per groep, dus het is wel steeds de vraag of het kan natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:35 schreef Hupje het volgende:
Exode, het buitenbed was voor onze slechte slaper op het kdv echt dé oplossing. Als ze een goed protocol hebben opgesteld voor het buiten slapen, zou ik het gewoon doen. Onze ervaring is dat de leidsters voorzichtiger waren dan wij nodig vonden.
in de bébé-jou badjes past een badring(in de bébé-basics, welke een volledig vlakke bodem heeft, past geen badring).quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:59 schreef Helsinki het volgende:
Over rugklachten gesproken (soort van): ik heb als ik I. in z'n babybadje doe echt iedere keer weer last van mijn onderrug. Ook voor L. is deze te laag (we hebben er eentje van bébé-jou). Daarnaast is I. eigenlijk een beetje te lang aan het worden, maar zelf rechtop zitten doet hij nog niet. Iemand tips voor wat - naast samen douchen - een goede rugvriendelijke optie zou zijn?
Ja, die bedoel ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:59 schreef Helsinki het volgende:
SC, bedoel je de next2me? Die hebben we nu namelijk. Mijn moeder vond het in ieder geval onzin, liet ze merken. 'Het is gewoon tijd voor z'n eigen bed in z'n eigen kamer'.
Bij O doe ik een half opgeblazen zwemvleugeltje achter zijn rug in de badring, hier zie je het een beetje:quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:59 schreef Helsinki het volgende:
Denk dat het de Gulliver wordt.
SC, bedoel je de next2me? Die hebben we nu namelijk. Mijn moeder vond het in ieder geval onzin, liet ze merken. 'Het is gewoon tijd voor z'n eigen bed in z'n eigen kamer'.
Krijgertje, dat lijkt mij ook pittig. Fijn dat hij heeft kunnen ruilen! Dat scheelt toch weer. Wij hebben het hier vaak met slapen gehad. Overdag was dat dan (bij mij) een ramp met in de middag uren krijsen/huilen. En rond de tijd dat L. thuis kwam was hij lekker aan het slapen
.
Beterschap voor Bollie! Wat een narigheid.
Over rugklachten gesproken (soort van): ik heb als ik I. in z'n babybadje doe echt iedere keer weer last van mijn onderrug. Ook voor L. is deze te laag (we hebben er eentje van bébé-jou). Daarnaast is I. eigenlijk een beetje te lang aan het worden, maar zelf rechtop zitten doet hij nog niet. Iemand tips voor wat - naast samen douchen - een goede rugvriendelijkeoptie zou zijn?
Vannacht ook weer om 04:00u een wakkere baby. Van mij mag er wel weer een nacht zonder onderbrekingen komen. Wel leuk: tussen L. en mij waren er zo nu en dan wat wrijvingen de afgelopen weken. Maar dit wakkert wel weer een beetje het gevoel dat we een team zijn aan. Samen in de overlevingsstand.
Succesquote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:53 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik zou het badje gewoon even laten zitten en meenemen onder de douche. Zodra ze kunnen zitten is het sowieso een ander verhaal.
Vanavond beginnen we met slaaptrainen van O. Peuter en ik slapen beneden, mijn man en O boven. Ik ga voor het eerst in 10 maand een kans hebben om door te slapen.
Ik vind het nog steeds lastig, maar het is voor het goede doel. En voor O is het uiteindelijk ook beter, denk ik. Pffff...mijn moederhart.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:53 schreef Jagärtrut het volgende:
Vanavond beginnen we met slaaptrainen van O. Peuter en ik slapen beneden, mijn man en O boven. Ik ga voor het eerst in 10 maand een kans hebben om door te slapen.
Ik vind het nog steeds lastig, maar het is voor het goede doel. En voor O is het uiteindelijk ook beter, denk ik. Pffff...mijn moederhart.
Haha ik had net gisteren foto's van mini-ToT gemaakt toen-ie ook een beetje zat zoals op deze 2e foto, maar deze foto is wel HEEL erg schattig hoor!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:48 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Bij O doe ik een half opgeblazen zwemvleugeltje achter zijn rug in de badring, hier zie je het een beetje:
[ afbeelding ]
Toen hij ongeveer 5 maanden was en nog niet super goed zat was dit wel eens een oplossing om hem even met zijn broer en zus in bad te laten gaan. Nu zit hij heel stevig en recht, maar nog steeds is dat vleugeltje wel fijn vind ik.
(En omdat deze foto ernaast stond op mn telefoon en die zo lief is)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:35 schreef VKV het volgende:
I.v.m. rugklachten zijn wij ook naar het grote bad verhuisd en gebruiken we nu een badinzet. Dat gaat heel goed. Ik ben wel benieuwd hoe snel hij eruit groeit want zo groot is dat ding niet.Dat inzetje gebruiken we al sinds dag 2!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Op dag 1 zat de kraamzorg ons uit te leggen hoe we hem moesten vasthouden. Dat was echt zo mega ongelukkig en krampachtig!)
Mini-ToT is nu een half jaar oud en we gebruiken het nog steeds!
Speaking of him; die zit nu al weer een tijdje een aardige keel op te zetten!Joy!
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:22 schreef Jentin het volgende:
Weer een nieuw hoofdstuk in mijn aankomende bestseller ‘Baby’s, hóe dan?’
Haha, vooruit!quote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:07 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]![]()
![]()
Bedankt allen voor de olliecomplimenten! Ja zijn ogen hebben een upgrade gekregen toen ze in de groei waren.
ToT nu wil ik die foto wel zien natuurlijk
Jagar ben benieuwd hoe het gegaan is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Ik bedoelde met name de 3e.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juul lijkt haar oude ritme weer terug te hebben gevonden, vannacht alleen 1 x speen moeten geven.
Fijn dat je een langere ruk hebt kunnen maken Jagar.
Ah leuke foto's van MiniToT!
[ Bericht 28% gewijzigd door exode op 16-03-2019 11:07:54 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |