quote:Op zondag 17 maart 2019 21:34 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Okay, nu gaan we echt afscheid nemen van jullie (maar niet heus). Dit afgelopen jaar is super intens geweest, maar ook zo prachtig. Veel onzekerheid, maar ook juist een heel krachtig oermoedergevoel. Onbeschrijvelijk wat het krijgen van een baby allemaal met zich meebrengt. Ik heb super veel gehad aan al jullie adviezen en tips. Ik hoop dat ik ook bij heb kunnen dragen aan jullie.
Tot binnenkort in het volgende topic! En heel cliché, maar: geniet van iedere minuut. De tijd vliegt echt om.
Hier nog een paar foto’s van vandaag.Leuke foto's!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat klinkt juist niet als: er is een keuze. Maargoed, ik zal het als het ooit zover is nog eens ter sprake brengen.quote:Bevallen met een plaatsindicatie.
Soms mag je niet zelf kiezen waar je wilt bevallen maar geven wij aan dat je in het ziekenhuis moet bevallen. Dit noemen we bevallen in het ziekenhuis met een ‘plaatsindicatie.’ Je wordt dan in het ziekenhuis geholpen door je eigen verloskundige. Je hoeft in dit geval geen eigen bijdrage te betalen. Redenen voor een plaatsindicatie kunnen van medische of sociale aard zijn.
Oh! Dat is eigenlijk wel een goede. Dan maak ik van de steps dus weer een babystoel en zet W. dan op die. Is in ieder geval een stuk voordeliger dan nog een stokke steps aanschaffen.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:12 schreef Budabuddumbam het volgende:
@:silliegirl Wij hebben deze https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00165213
Wij gebruiken deze nu een aantal jaar en er tevreden over, F is nu 2 en zit liever in deze dan op zijn eigen stokke steps. (geen baby meer maar we gebruikte hem dus toen R. de peuter was en F. de baby, en nu zit hij er zelf graag op )
Het was redelijk chaos. Kantoor was afgesloten dus ik mocht eigenlijk niet naar huis. Mensen met kleine kinderen mochten het pand verlaten op eigen risico.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:23 schreef NicolasJoy het volgende:
@:exode
Was het dichtbij je werk? Hoop dat je goed thuis kan komen.
Schijnt inderdaad behoorlijk veel te zijn afgesloten en te gebeuren nu.
Heb zelf een paar 100 meter van de plek van de schietpartij gewoond, dus veel contact nu met oude buren e.d.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O was 4x wakker vannahct, maar ging zonder BV weer slapen. Hij is wel rete-vroeg wakker elke morgen, zo rond half 5. Dat is de volgende stap, dat wat later maken.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:32 schreef Tink89 het volgende:
Jagär, dat lijkt me behoorlijk heftig. De balans bewaren lijkt me dan best heel moeilijk... Ik heb geen tips (want maar één kleintje en ik ga er vooralsnog vanuit dat dat zo blijft), maar wil je wel even eensturen. Hoe was je nacht btw?
Gisteren was het precies een jaar geleden dat ik positief testte en morgen is ons hummeltje alweer 4 maanden. De tijd vliegt en kruipt tegelijk. Ik wil elk momentje koesteren en voelde me gisteren echt een loedermoeder toen ik later dan gepland thuis kwam. Ik ben echt een leuker mens als ik ga werken, maar maaaaan, wat mis ik mijn gezinnetje soms keihard. Ik vind de balans tussen werk en privé echt een behoorlijke kluif momenteel. Tijd om rap een baan dichterbij te vinden.
Jentin, fijn dat het zwemmen leuk was! Wij zijn zondagmiddag ook even met prul geweest en het was echt heerlijk. Ik kijk ook echt uit naar babyzwemmen, maar dat gaat pas volgende week lukken. Morgen cb (inclusief prikken) en daardoor redden we het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:42 schreef Jagärtrut het volgende:
Van 18.45 tot 5.55 met maar 1x kort wakker!
quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:42 schreef Jagärtrut het volgende:
Teach mequote:Op woensdag 20 maart 2019 09:42 schreef Jagärtrut het volgende:
En wat doet jouw man? (nou ja deed in de afgelopen nachten, vannacht dus niks nodig geweest) Wiegen? Ernaast liggen? Alleen een fiep geven en hij slaapt weer?quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Geen borstvoeding meer geven snachts..
Die ligt naast me in bed. Als O wakker wordt dan probeert hij het eerst met een luie ‘sst’. Als dat niet helpt dan probeert hij het met een hand op z’n rug. Als dat niet lukt pakt hij hem kort op en legt hem daarna weer terug, in combinatie met hand op de rug.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:12 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
En wat doet jouw man? (nou ja deed in de afgelopen nachten, vannacht dus niks nodig geweest) Wiegen? Ernaast liggen? Alleen een fiep geven en hij slaapt weer?
Het klinkt zo onbereikbaar![]()
Dit is precies hoe het bij ons ook ging. Al deed ik het dan zelf, het troosten zonder voeden. Maar die klik kwam bizar snel. Ik dacht dat het kwam omdat Jacob ouder was en het kon snappen maar blijkbaar hoeft dat dus toch niet. Enorm fijn voor je, Jagär!quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:02 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik geloof dat er echt iets geklikt heeft bij O <knip> En het was echt niet zo pijnlijk. De eerste nacht zonder bv was niet zo dramatisch als gedacht, en de 2e nacht was gelijk al enorm goed.
Bij mijn oudste heb ik het tot 13 maanden volgehouden, elke anderhalf uur wakker ‘s nachts. Toen heb ik ook besloten ‘s nachts geen bv te geven, en dat was juist een stuk moeilijker, daar waren de eerste drie nachten echt moeilijk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:10 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Dit is precies hoe het bij ons ook ging. Al deed ik het dan zelf, het troosten zonder voeden. Maar die klik kwam bizar snel. Ik dacht dat het kwam omdat Jacob ouder was en het kon snappen maar blijkbaar hoeft dat dus toch niet. Enorm fijn voor je, Jagär!
O is 10 maand. En toen kon ik me dat ik niet voorstellen!quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:26 schreef Spees_Eend het volgende:
Hoe oud is O ook alweer?
Ik kan me op dit moment absoluut nog niet voorstellen dat 'ssst' of hand op de rug ook maar iets van een kans maakt bij mijn O.. Maar wie weet als hij iets ouder is(hij is nu 7 mnd)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |