Koffie!
Netjes op tijd bij de opvang aangekomen, zelf netjes op tijd op het werk.. Maar de productiviteit is ver te zoeken.. Nu even pauze, twijfelde tussen even hier buurten of een uurtje slapen. Ben alleen bang dat als ik nu ga liggen ik niet meer overeind kom voor de laatste uren straks.

Positief puntje is wel dat we vannacht samen bezig zijn geweest voor en met Spookje. Spookje, maakt haar naam even waar.
@lunapuellaFijn dat het weekend goed gegaan is! Nog even doorkomen dan deze dagen en dan weer fijn samen voor Welpje en Ketel.
@exodeIk durfde de Fokwet wel aan. Wrong choice!

Klinkt goed dat Schateiland. Wel gezellig zo Juul naast je die je wakker houdt.
@JagärtrutHier gelukkig uitzondering.. Met dit soort nachten ga jij als een van de eerste door m'n hoofd.. Hoe het moet zijn als veel van je nachten zo zijn..
@HelsinkiVannacht weer geprobeerd wat te praten, maar met een krijsende baby werkte dat natuurlijk ook niet zo.. Wel tussendoor nog even geprobeerd alles op papier te zetten (zoals hier zeg maar, maar dan uitgebreider) Misschien dat ik daar tzt iets mee kan.. Dankjewel

Pluizebolletje, ben zo benieuwd hoe het wordt als ze écht haar krijgt.

Fijn dat het goed is gegaan in het ziekenhuis. Toch even je ei een beetje kwijt. Misschien dat je hiermee weer meer kan gaan verwerken en verder kunt.. Begrijp dat het zoals het daar staat niet echt als een keuze voelt. Lees het hier ook een beetje als dat de bevalling dan sowieso in het ziekenhuis zou zijn..
@silliegirlSucces dan ook met de dag! Maar bowh, al anderhalve week.. Dan veeg je mij op hoor. Sterkte!
Vrienden van ons met een baby (4mnd) en kindje van 2,5 jaar hebben wel twee kinderstoelen. Beste investering inderdaad wel..
@ElleskaThanks voor het nalezen en over de stopcontactbeveiligers! Ga eens naar die kijken!
@Aure