Thanks! Helemaal mee eens! Wel een reden om lekker te babyknuffelen!quote:Op zondag 10 maart 2019 14:18 schreef exode het volgende:
Welkom Peetjur! En gefeliciteerd En die krampjes moeten echt afgeschaft worden!
Noohquote:Op zondag 10 maart 2019 15:21 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Thanks! Helemaal mee eens! Wel een reden om lekker te babyknuffelen!![]()
Hier gaat alles goed op zich. Gisteravond dus uurtje op bed gelegen voordat ze in slaap viel ivm krampjes. Vanmorgen weer gewogen door kraamhulp (erg lekker om bij ons te hebben, maar ook fijn dat morgenvroeg de laatste ochtend is) en ze is alweer 40 gram boven geboortegewicht. Dat binnen een week is toch best netjes. Ze drinkt, plast en poept goed.
Vanmorgen met haar onder de douche gestaan. Genieten! Jammer dat het nu zulk baggerweer is want we wilden graag de wagen uitproberen nu ze op gewicht is en haar temperatuur ook al helemaal zelf goed regelt. Maar ja, heb nog tot en met 18 maart vrij. Hopelijk komende week ergens.
Gisteren en vrijdag eerste bezoek gehad. Vandaag helemaal niks. Alleen ons gezinnetje!
Ik ben gewoon Papa
Lees het nu terug idd hahaquote:Op zondag 10 maart 2019 15:58 schreef krijgerrtje het volgende:
Wat klink je verliefd Peejtur!Fijn dat het zo goed gaat. Hoop voor jullie dat ‘t weer snel wat opklaart om de wagen te testen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn T sliep ook erg slecht, maar niet zo slecht. Werd elke anderhalf uur wakker voor bv. Met 13 maand gestopt met ‘s nachts bv geven en toen ging hij meestal doorslapen.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:23 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb echt even behoefte aan eind-goed-al-goed-ervaringen met baby's die het eerste half jaar heel slecht sliepen![]()
Zijn er posters of lurkers met grote baby's, dreumesen, peuters, kleuters, die ervaren hebben dat hun zeer bagger slapende baby nog voor het jaar wel ok sliep![]()
Ik ben mn moraal inmiddels wel een beetje kwijt. O is elke nacht zo vaak en lang wakker. Inmiddels slaapt hij vanaf 12u ofzo toch weer naast mij, met mijn arm onder zijn hoofd, omdat het anders niet gaat. Ook dan wordt hij heel vaak wakker, maar hij slaapt dan tenminste een klein beetje tussendoor. Overdag slaapt hij soms oke, soms zelfs heel goed, soms vrijwel niet, maar er is bijna altijd gedoe. Hij huilt altijd bij het in bed leggen. Moet hem altijd 2-3-4 x opnieuw in slaap wiegen. 's avonds krijgen we hem vaak wel even in slaap, maar eindigt ie toch weer bij mij op schoot omdat hij weer ontroostbaar wakker wordt.
Volgens mij hebben we zo ongeveer alles wel geprobeerd inmiddels dus ik hoef niet eens echt tips te hebben, en ik weet dat jullie ervaringen niks zeggen over mijn baby, maar ik heb echt even behoefte aan verhalen waarbij het goed kwam. En het liefst niet pas bij 3 jaar.
Ik vind 1 jaar wel een soort van te overzienquote:Op zondag 10 maart 2019 20:40 schreef Kimpossible het volgende:
Spees, mijnes begonnen allebei ineens een stuk beter te slapen rond het jaar. Niet de termijn die je hoopt misschien, maar voor mij was het overzichtelijk.
Tot die tijd heb ik met name met m’n tweede, door ervaringen met de eerste, meegeveerd en veel samen geslapen met de cosleeperwieg als uitvalbescherming. Slaap is zķ cruciaal.
Dikke kus. Het komt goed
Awh, het stopt maar niet he.quote:Op maandag 11 maart 2019 07:53 schreef Aure het volgende:
Jip was een aantal dagen koortsvrij, maar ik vond hem vannacht toch wel weer warm aanvoelen. 39.0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |