op die fietsquote:Op zondag 10 maart 2019 11:53 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
doen ze voor mij, ik moet zo weg![]()
![]()
Vooral alles wat met een buiten gebeuren te maken heeft....of moet hij op dat spinding het traject af fietsen......quote:Op zondag 10 maart 2019 11:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Adriaan krijgt alles in zijn schoot geworpen.
Smerig kereltje die Jens. Krijg al kippenvel als ik dat kinderfiguurtje van hem zie. En lekker onveilig omspringen met seks hebben, hiephiephoera, wat is onze jeugd toch slim.quote:Op zondag 10 maart 2019 11:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jens gesprekje over soa
Brandson ; daarom , gebruik een rubbertje
Jens ; nee "beter voor je weerstand ""
adrian over moeder van zn kids...
jens verder over een gaatje prikken int rubbertje
. "poesbericht , wie gaat uto verlaten
Ze gaan allemaal lafjes op Dylan ..zelfs domme Tim en Franny...quote:Op zondag 10 maart 2019 11:56 schreef Poesjuh het volgende:
Jorge heeft ook mijn stem
Zou n giller zijn als Jorge (ook) mag blijven
Ja die was mooiquote:Op zondag 10 maart 2019 11:57 schreef Dotteke het volgende:
We hebben gekozen, dat gaan we dan zo doen, zegt Ger
En laat ik dit dus niet bij Jens geloven.......quote:Op zondag 10 maart 2019 11:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Smerig kereltje die Jens. Krijg al kippenvel als ik dat kinderfiguurtje van hem zie. En lekker onveilig omspringen met seks hebben, hiephiephoera, wat is onze jeugd toch slim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |