quote:Op zondag 10 maart 2019 11:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Trok gister hier 'n kast open waar ik nooit zo vaak kom, dacht dat ik over m'n nek ging
van de sigarettenstank..... ik rook sinds November niet meer.
quote:Op zondag 10 maart 2019 11:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Trok gister hier 'n kast open waar ik nooit zo vaak kom, dacht dat ik over m'n nek ging
van de sigarettenstank..... ik rook sinds November niet meer.
6 juni Alpe d'huzesquote:Op zondag 10 maart 2019 11:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wanneer is dat Fiets gedoe van Adrian?
12uur stemming
Timmion gesprekje met Dylon
heel goed geslapen ,.
quote:Op zondag 10 maart 2019 11:27 schreef Poesjuh het volgende:
Ik hoop:
Zometeen zwarte envelop dat Jorge en Dylan mogen blijven en morgen samen iemand moeten wegstemmen.
Zou geweldig zijn voor iedereen
+/- 15:00 krijgt ie les.quote:Op zondag 10 maart 2019 11:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
12uur stemming
heel goed geslapen ,.
Zes Juni.quote:Op zondag 10 maart 2019 11:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
12uur stemming
heel goed geslapen ,.
Ja ofnieee en dat over de rug van het goede doel ook nogquote:Op zondag 10 maart 2019 11:28 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Geen probleem, het kan je maar dwars zitten
Blauwe ballen of zo ietsquote:Op zondag 10 maart 2019 11:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
ke
tot ie zn naad maar lekkr kapot fietst
Aan zijn training zal het niet gaan liggenquote:Op zondag 10 maart 2019 11:30 schreef QuarterBack het volgende:
6 dagen per week trainen, alles gaat bij Adrie belachelijk buitensporig
[ afbeelding ]
Is het Adje afzeik uurtje begonnen??quote:Op zondag 10 maart 2019 11:30 schreef QuarterBack het volgende:
[ afbeelding ]
Ja echt hé René , ik snap het ook dus niet .quote:Op zondag 10 maart 2019 11:30 schreef renevanlaaren het volgende:
hun willen alles gratis hebben, maar vragen zelf overal de hoofdprijs voor.
niks krijgen ze van mij.
de mensen die doneren zijn gek
klopt,zat net te kijken bij die planten,voor de japanse kers vragen ze 75 euro,maar bij bakker kost die 16,50quote:Op zondag 10 maart 2019 11:30 schreef renevanlaaren het volgende:
hun willen alles gratis hebben, maar vragen zelf overal de hoofdprijs voor.
niks krijgen ze van mij.
de mensen die doneren zijn gek
Klopt toch ookquote:Op zondag 10 maart 2019 11:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
![]()
Adrian verteld an de fietmaneren
we hebben alles zelf gebouwd
we begonnen met niets
dronken uit de vyver
stroom en water , riool
allemaal zelf gedaan
nah .. tis wel ff iets te veel ingekleurdquote:
Iedereen mag dromen , dus Tim droom lekker verder .quote:Op zondag 10 maart 2019 11:33 schreef pollewop77 het volgende:
Tim: ga je nog een gesprek hebben met hem (Dylan)
Jens: zeker
Tim: ik denk dat de kans klein is, maar als....
Hij hoopt nog steeds dat ie mag blijven
quote:Op zondag 10 maart 2019 11:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nah .. tis wel ff iets te veel ingekleurd
cilo .. heel team van wim
ook het water en de stroom
. het zogenaamde vyvert drinken
waar vers water in kwam .via een ietsen
..
Zo is dat.quote:Op zondag 10 maart 2019 11:35 schreef PTLe het volgende:
[..]
Iedereen mag dromen , dus Tim droom lekker verder .
Tuurlijk wel. Dan gaat hij buiten Utpia maar naar Alp du6quote:Op zondag 10 maart 2019 11:36 schreef sjampoeh het volgende:
dus adje kan er niet uitgestemd worden met z'n goede doel
Tuurlijk wel, kan ie nog ff een hoogtestage doen als ie buiten de poort is.quote:Op zondag 10 maart 2019 11:36 schreef sjampoeh het volgende:
Scherpquote:Op zondag 10 maart 2019 11:36 schreef sjampoeh het volgende:
Drinken uit vijverquote:Op zondag 10 maart 2019 11:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
![]()
Adrian verteld an de fietsmaneren
we hebben alles zelf gebouwd
we begonnen met niets
dronken uit de vyver
stroom en water , riool
allemaal zelf gedaan
adrian doet tenminste ietsquote:
Die liegt ook heel makkelijk he, wil met alle geweld tim kwijt en dan nu dit zeggen.quote:Op zondag 10 maart 2019 11:41 schreef schizolientje het volgende:
Jens zei net nog teen Tim dat hij na de stemming gaat proberen Dylan te laten switchen
quote:Op zondag 10 maart 2019 11:35 schreef PTLe het volgende:
[..]
Iedereen mag dromen , dus Tim droom lekker verder .
Vandaag pizza bestellen tochquote:Op zondag 10 maart 2019 11:43 schreef Koos1958 het volgende:
Wat gaat Tim voor bijna 230 euro bestellen. En wat pakte hij stiekem uit zijn zak.
Was geen pizza bestelling en die dingen kosten gemiddeld 10 a 11 euro. dus rond de 150 max kost datquote:
Een plastic, opblaasbare Tim voor Franquote:Op zondag 10 maart 2019 11:43 schreef Koos1958 het volgende:
Wat gaat Tim voor bijna 230 euro bestellen. En wat pakte hij stiekem uit zijn zak.
Das pas een goeie fiets, niet die huis- tuin en keukendingen die Merel 'versiert' had.quote:Op zondag 10 maart 2019 11:30 schreef QuarterBack het volgende:
[ afbeelding ]
De bakkerij, dat is Adrie's enige verdienste daar na maanden uitvreten, en dat is zelfs meer dan sommige van zijn medebewoners. Jammer dat Adrie zichzelf desondanks geweldig vind om Utopia via goeie doelen op de kaart te zetten, goed voor de kijkcijfers, de webshop, marktbezoekers enzquote:Op zondag 10 maart 2019 11:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
adrian doet tenminste iets
![]()
groentjes tuin
zwemdinges
kessemis show parade
boxsgedoei
Bakkerij
en straks fiets je de tyfes
Drank/toetjes erbij weet ik veel, kan van alles zijnquote:Op zondag 10 maart 2019 11:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Was geen pizza bestelling en die dingen kosten gemiddeld 10 a 11 euro. dus rond de 150 max kost dat
quote:Op zondag 10 maart 2019 11:43 schreef Koos1958 het volgende:
Schande dat alles naar henzelf gaat, vreten notabene, en niet aan een ander die een doel heeft of aan de schuldenaren. TimTim heeft hart voor Utopia.quote:
Danslessen Franny?quote:Op zondag 10 maart 2019 11:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Was geen pizza bestelling en die dingen kosten gemiddeld 10 a 11 euro. dus rond de 150 max kost dat
MJquote:Op zondag 10 maart 2019 11:47 schreef eskil het volgende:
Zal blij zijn om van die gluiperige glijer, nasale stem af te zijn!
quote:Op zondag 10 maart 2019 11:45 schreef mrmojorisin3 het volgende:
[..]
Een plastic, opblaasbare Tim voor Fran
Bedoel je Gerrit?quote:Op zondag 10 maart 2019 11:47 schreef eskil het volgende:
Zal blij zijn om van die gluiperige glijer, nasale stem af te zijn!
Adriaan krijgt alles in zijn schoot geworpen.quote:Op zondag 10 maart 2019 11:45 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
De bakkerij, dat is Adrie's enige verdienste daar na maanden uitvreten, en dat is zelfs meer dan sommige van zijn medebewoners. Jammer dat Adrie zichzelf desondanks geweldig vind om Utopia via goeie doelen op de kaart te zetten, goed voor de kijkcijfers, de webshop, marktbezoekers enz
quote:Op zondag 10 maart 2019 11:47 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Nuttige inkoop, denkt zeker een “private dancer” op zn streams te krijgen
anders was hij allang weer thuisquote:Op zondag 10 maart 2019 11:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Adriaan krijgt alles in zijn schoot geworpen.
Geen bal aan zo, tochquote:Op zondag 10 maart 2019 11:49 schreef snetje het volgende:
Nou begin maar met die ONEERLIJKE stemming....
Zit geen spanningseffect meer in...Het is al bekend wie blijft, het is al bekend wie gaat...Yippie wat een spanning.....quote:
Wat wil ze nou bereiken met dat domme gedans van d'r? Lesgeven wil ze niet meer want daar vindt ze niks aan.quote:Op zondag 10 maart 2019 11:47 schreef Koos1958 het volgende:
Haha met die danskleding kan Franny erin door groeien. Nou dat gebeurd zeker als ze al die zakken chips op heeft.
Hahaha dat bedoel ikquote:Op zondag 10 maart 2019 11:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
adrian doet tenminste iets
![]()
groentjes tuin
zwemdinges
kessemis show parade
boxsgedoei
Bakkerij
en straks fiets je de tyfes
Preciesquote:Op zondag 10 maart 2019 11:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zit geen spanningseffect meer in...Het is al bekend wie blijft, het is al bekend wie gaat...Yippie wat een spanning.....
Ik ook op Jorge...de eerste dag alquote:Op zondag 10 maart 2019 11:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hops vnd het intresant ..
wie gaat de publieks stem krijgen
mie had op zjorge gestemd
de YscoBoer tinggelt
ze gaan beginnen
spannond ook
Die heeft een glibberige stem....Die mag zijn smoelwerk ook wel houden als hij met Shelley aan het geilen/glibberen/slijmen is....Wist wel dat je Tim bedoelde trouwens...quote:Op zondag 10 maart 2019 11:51 schreef eskil het volgende:
[..]
Die heeft geennasale stem. Maar mag ook weg van mij.
doen ze voor mij, ik moet zo wegquote:Op zondag 10 maart 2019 11:53 schreef chufi het volgende:
We gaan beginnen .... tis nog geen eens 12 uur
Snap ik goed. Adriaan denkt dat hij alle dieren en de natuur redt en daar zijn mensen die er zélf amper over nadenken heel erg blij mee. Ben zélf erg veel met dierenleed en het milieu bezig maar als ik me zo ga gedragen als Adriaan dan mogen ze mij een spuitje geven.quote:Op zondag 10 maart 2019 11:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik snap niet waarom die Adriaan zo geliefd is...Ik vind het een arrogante kwast die denkt dat hij de hele wereld bezit en vooral kan veranderen met zijn vegan gezeik ...Die gast wordt telkens in de watten gelegd door de Febo...Ik mag die gast totaal niet....
op die fietsquote:Op zondag 10 maart 2019 11:53 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
doen ze voor mij, ik moet zo weg![]()
![]()
Vooral alles wat met een buiten gebeuren te maken heeft....of moet hij op dat spinding het traject af fietsen......quote:Op zondag 10 maart 2019 11:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Adriaan krijgt alles in zijn schoot geworpen.
Smerig kereltje die Jens. Krijg al kippenvel als ik dat kinderfiguurtje van hem zie. En lekker onveilig omspringen met seks hebben, hiephiephoera, wat is onze jeugd toch slim.quote:Op zondag 10 maart 2019 11:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jens gesprekje over soa
Brandson ; daarom , gebruik een rubbertje
Jens ; nee "beter voor je weerstand ""
adrian over moeder van zn kids...
jens verder over een gaatje prikken int rubbertje
. "poesbericht , wie gaat uto verlaten
Ze gaan allemaal lafjes op Dylan ..zelfs domme Tim en Franny...quote:Op zondag 10 maart 2019 11:56 schreef Poesjuh het volgende:
Jorge heeft ook mijn stem
Zou n giller zijn als Jorge (ook) mag blijven
Ja die was mooiquote:Op zondag 10 maart 2019 11:57 schreef Dotteke het volgende:
We hebben gekozen, dat gaan we dan zo doen, zegt Ger
En laat ik dit dus niet bij Jens geloven.......quote:Op zondag 10 maart 2019 11:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Smerig kereltje die Jens. Krijg al kippenvel als ik dat kinderfiguurtje van hem zie. En lekker onveilig omspringen met seks hebben, hiephiephoera, wat is onze jeugd toch slim.
Ja snap hoe jij hem ziet.quote:Op zondag 10 maart 2019 11:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Smerig kereltje die Jens. Krijg al kippenvel als ik dat kinderfiguurtje van hem zie. En lekker onveilig omspringen met seks hebben, hiephiephoera, wat is onze jeugd toch slim.
Ja, dat wel. Zoals Christel zegt: hij is te kwetsbaar voor dit platformquote:Op zondag 10 maart 2019 11:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
Dylan blijft
wel fijn voor Jorge, weg uit die bende![]()
Ja, ik had die andere jongen ook wel stemmen gegund. Maar ben blij dat Dylan wordt gekozenquote:Op zondag 10 maart 2019 11:59 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Wel jammer dat er niet een paar voor hem zijn
ik vind het een creep. Zoals hij in tranen uitbarstte net na binnenkomst, omdat Lotus op Adje aan het schelden was...quote:Op zondag 10 maart 2019 11:59 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Ja snap hoe jij hem ziet.
Mag dat gastje ook totaal niet.
quote:Op zondag 10 maart 2019 12:01 schreef Mumbojumbo het volgende:
Weet het niet hoor, vind Dylan tot nog toe een tweede Brandon.
Hoezo publieksstemmen? Nu al over de volgende stemmingen?quote:Op zondag 10 maart 2019 11:52 schreef Bestweldonker het volgende:
Greet denkt dat Dylan de publieksstemmen gaat krijgen, hij weet het eigenlijk zeker.
Nee publiek mocht toch stemmen wie ze er in hieldenquote:Op zondag 10 maart 2019 12:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hoezo publieksstemmen? Nu al over de volgende stemmingen?
Te sociaal voor Utopiaquote:Op zondag 10 maart 2019 12:02 schreef Aggie46 het volgende:
Jammer Jorge, maar in de buitenwereld ben je beter af.![]()
[ afbeelding ]
Dylan heeft samen met Jessie de plantjes uitgezocht vanmorgenquote:Op zondag 10 maart 2019 12:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Dylan gaat daar verder geen ruk doen
bietje klootvioolen met zn tatoe dream
. uitslapen, vreten, niks
glazenbol
Inderdaad. Vind het echt zo'n verwend pestventje.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:01 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind het een creep. Zoals hij in tranen uitbarstte net na binnenkomst, omdat Lotus op Adje aan het schelden was...
Als er eentje is die heel erg goed kan manipuleren is het Jens wel, Eng ventje,
Daar is hij te zacht voor. Die rent gillend wegquote:
quote:
Dat laatste denk ik niet. Inderdaad vooral de 'snoepreisjes'.quote:Op zondag 10 maart 2019 11:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vooral alles wat met een buiten gebeuren te maken heeft....of moet hij op dat spinding het traject af fietsen......
Die is allang voorbereid dat Dylan de voorkeur geniet van die sukkels daar.quote:Op zondag 10 maart 2019 11:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Denk dat die Jorge, zo gaat janken...Ik heb geen eerlijke kans gehad...jank jank
Ik heb tussen zijn regels door een hele minne Dylan gezien ...ze gaan nog janken daar...quote:Op zondag 10 maart 2019 12:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
het leuke is dat ze altijd kapot tegen vallen
de mogen blijvers
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 maart 2019 12:06 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik heb tussen zijn regels door een hele minne Dylan gezien ...ze gaan nog janken daar...
Hoezo???? We zijn lievvvvvvquote:Op zondag 10 maart 2019 12:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar is hij te zacht voor. Die rent gillend weg
die gaat dat niet doenquote:Op zondag 10 maart 2019 12:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Dylan heeft samen met Jessie de plantjes uitgezocht vanmorgen
Dus Dylan zal wel het tuinbaasje gaan worden, mag vast wel van Jessie, Dan kan Jessie zich met andere zaken bezighouden en dan mag Dylan de plantjes verzorgen....
Inderdaad dat lelijk praten over Jorge was heel misselijkquote:Op zondag 10 maart 2019 12:06 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik heb tussen zijn regels door een hele minne Dylan gezien ...ze gaan nog janken daar...
Ja, als die hard streamer heeft hij toch een ultieme Utopia ervaring gekregen nu.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:08 schreef Aggie46 het volgende:
Jorge weet het al. Hij vindt het niet spannend.
Gelijk heeftie.
Lekker thuis streams kijken![]()
Tis je gegund Jorge
ja lekker voor ze..quote:Op zondag 10 maart 2019 12:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Inderdaad dat lelijk praten over Jorge was heel misselijk
quote:Op zondag 10 maart 2019 12:08 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk, maar ja unaniem op Dylan zelfs de PS
Dat kwam omdat hij had gehoord dat Sjors had gezegd dat hij Tim niet weg zou sturen.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Relnichtquote:Op zondag 10 maart 2019 12:11 schreef ThunderBitch het volgende:
Zoals ik verwachtte. Ach, Jorge is ook teveel een beetje irritant.
Dat Gerrit meteen een goede vibe had met Dylan is niet zo moeilijk. En..... het waar het eigenlijk om ging was, Tim eruit.
Natuurlijk spelen er meer sentimenten en eigen redenen bij de Utopianen.
De keuze voor de kandidaten geeft wel duidelijk aan welke richting de FEBO waarschijnlijk denkt te gaan.
Utopia komt steeds verder te staan van wat ik erin dacht te vinden.
Jorge, is een relnicht en dat zie ik ook niet zo.
quote:Op zondag 10 maart 2019 12:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zo Dylan
kom jij maar es ff bij de febo morgenochtend
.. knul, tis tv maken he dat snap je toch?
dus Tim moet blijven he
zonder Tim is er geen Terror ,
je kna kiezen tussen die 2 dames
Tim blijft
en nu oprotten kantoor uit
Want?quote:Op zondag 10 maart 2019 12:12 schreef Koos1958 het volgende:
Mooi die Jorge dat hij tegen Dylan zegt, kies wat nederland wil en de meeste van de groep.
Goed statement, eindelijk wat zinnigs horen zeggen sinds zijn verblijf daar...quote:Op zondag 10 maart 2019 12:12 schreef Koos1958 het volgende:
Mooi die Jorge dat hij tegen Dylan zegt, kies wat nederland wil en de meeste van de groep.
zo Dylan
dus Tim moet blijven he
je kan kiezen tussen die 2 dames
Tim blijft
zo Dylan
dus Tim moet blijven he
je kan kiezen tussen die 2 dames
Tim blijft
Nee juist heel positief praten tegen de utopianen over Dylan dat het een goede voor de groep was. Die dylan was aan het stoken en slechtpraten over die Jorge .quote:Op zondag 10 maart 2019 12:13 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik heb niets lelijks uit hem horen komen
t gaat snel daar hequote:Op zondag 10 maart 2019 12:14 schreef Dotteke het volgende:
Je bent een kanjer, je bent perfect, zegt Chris tegen Jo, die ze net 4 dagen kent
jammer dat je sommige gesprekjes gemist hebtquote:Op zondag 10 maart 2019 12:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Goed statement, eindelijk wat zinnigs horen zeggen sinds zijn verblijf daar...
Ik ook niet, maar heb het woord "relnicht"een paar keer voorbij zien komen.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:13 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik heb niets lelijks uit hem horen komen
echt hoe dom is dat kindquote:Op zondag 10 maart 2019 12:15 schreef Dotteke het volgende:
Je bent een van de weinige die zich om mij bekommerd heeft, zegt Franny tegen Jo
Daarom heeft ze ook voor Dylan gekozen zeker
quote:Op zondag 10 maart 2019 12:15 schreef Dotteke het volgende:
Je bent een van de weinige die zich om mij bekommerd heeft, zegt Franny tegen Jo
Daarom heeft ze ook voor Dylan gekozen zeker
Oh jeee, als hij was gebleven was het duidelijker geworden. Voor mij was het duidelijk. Maar, eerst vond ik hem een ouwehoer en roddelaar eerste klas. Haalt niet weg dat ik die Dylan eigenlijk erger vond, terwijl hij dat niet nodig heeft, want het eigenbelang van de groep weegt zoals altijd zwaarder.quote:
Maar weer afwachten hoelang het gaat duren voor ook hij in bed gaat doorbrengen. Krijgt de vele regen de schuld natuurlijk.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
die gaat dat niet doen
....
mark my words
quote:Op zondag 10 maart 2019 12:16 schreef Poezewoes het volgende:
Hij heeft er in ieder geval een kist aan over gehouden
jammer, er is altijd behoefte aan objectiviteitquote:Op zondag 10 maart 2019 12:14 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar heb het woord "relnicht"een paar keer voorbij zien komen.
Geen idee waarom.
Daarom lurk ik
Dat gaat Jorge thuis ook zien.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gerritquote:Op zondag 10 maart 2019 12:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh jeee, als hij was gebleven was het duidelijker geworden. Voor mij was het duidelijk. Maar, eerst vond ik hem een ouwehoer en roddelaar eerste klas. Haalt niet weg dat ik die Dylan eigenlijk erger vond, terwijl hij dat niet nodig heeft, want het eigenbelang van de groep weegt zoals altijd zwaarder.
Wie luidde de bel?
Is TimTim allang op voorbereid.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:10 schreef freaky40 het volgende:
Morgen mag Dylan de 'ondankbare taak' uitvoeren om Tim naar huis te sturen....
of niet, kan namelijk ookquote:Op zondag 10 maart 2019 12:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh jeee, als hij was gebleven was het duidelijker geworden. Voor mij was het duidelijk. Maar, eerst vond ik hem een ouwehoer en roddelaar eerste klas. Haalt niet weg dat ik die Dylan eigenlijk erger vond, terwijl hij dat niet nodig heeft, want het eigenbelang van de groep weegt zoals altijd zwaarder.
Wie luidde de bel?
Doelend op het eruit stemmen van TimTim.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:11 schreef Dotteke het volgende:
Stel Nederland niet teleur morgen, zeker de groep niet, zegt Jo
Ik hoop zo met je mee, maar denk dat het toch Tim is die Utopia gaat verlaten.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:18 schreef Bblurker2 het volgende:
Dylan gaat morgen Christel eruit stemmen. Die anderen maken meer tv. Dat is iig mijn voorspelling. De gemakkelijkste weg wordt weer gekozen.
ja hoe verneuk je een programmaquote:Op zondag 10 maart 2019 12:18 schreef Bblurker2 het volgende:
Dylan gaat morgen Christel eruit stemmen. Die anderen maken meer tv. Dat is iig mijn voorspelling. De gemakkelijkste weg wordt weer gekozen.
Heerlijk dat ie niet nog vier dagen heeft lopen slijmen die Tim.quote:
Nopequote:Op zondag 10 maart 2019 12:18 schreef Bblurker2 het volgende:
uitgekotst wordt ie, niet gezienquote:Op zondag 10 maart 2019 12:20 schreef Ranah het volgende:
jens gaat nog een goed woordje voor tim doen
tim: ik wordt tenminste gezien !!
Febo pleasenquote:Op zondag 10 maart 2019 12:15 schreef Ranah het volgende:
franny gaat hem missen, jorge was echt een steun die steeds even kwam
en toch op dylan stemmen hè
Jammer dat je er zo over denkt.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wie luidde de bel?
Echt hoe kan je met je leeftijd van 30+ nog zo praten en doen. Pffffquote:Op zondag 10 maart 2019 12:20 schreef yaello het volgende:
Tim is zo trots dat hij gehaat wordt, hij wordt in ieder geval gezien. En hoe. Wat een eikelbijter.
Die is echt niet goed wijs!quote:Op zondag 10 maart 2019 12:21 schreef Yaksa het volgende:
Narcist Timoteef: "Zelfs als ik weg ben gaat er nog lang over mij gesproken worden".
Ja precies, als ie nou ook net 20 was... ach nee, Tim is gewoon echt verkniptquote:Op zondag 10 maart 2019 12:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Echt hoe kan je met je leeftijd van 30+ nog zo praten en doen. Pffff
quote:Op zondag 10 maart 2019 12:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Yeahhhhhh wat een spanning, Febo bedankt daarvoor. Zat met mijn vrouw samen op het puntje van de bank.....Het zweet liep bij ons onder onze oksels vandaan......
Man wat een kutprogramma is het eigenlijk waar ik naar kijk....Alles is voorspelbaar en er zit totaal geen spanningselement in.....Wie zou er morgen naar huis gaan bbrrrrr, kan niet wachten, geen nachtrust vannacht brrrr..
Als ze het concept nog enigzins willen redden, moet er echt wel wat gaan gebeuren, anders gaat de stekker er nog wel een keer uit...
dr valt niks meer te redden op de inbuselen campingquote:Op zondag 10 maart 2019 12:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Yeahhhhhh wat een spanning, Febo bedankt daarvoor. Zat met mijn vrouw samen op het puntje van de bank.....Het zweet liep bij ons onder onze oksels vandaan......
Man wat een kutprogramma is het eigenlijk waar ik naar kijk....Alles is voorspelbaar en er zit totaal geen spanningselement in.....Wie zou er morgen naar huis gaan bbrrrrr, kan niet wachten, geen nachtrust vannacht brrrr..
Als ze het concept nog enigzins willen redden, moet er echt wel wat gaan gebeuren, anders gaat de stekker er nog wel een keer uit...
en wegstemmen is geen optie voor bepaalde mensen volgens mijquote:Op zondag 10 maart 2019 12:22 schreef Dotteke het volgende:
Merel had afgesproken dat ze 13 weken zou blijven.
Ze wilde voor oud en nieuw weg, toen dacht ze over een half jaar. Dat is van de week, nu denk ik toch maar die 15 maanden.
Mee eens, Franny is 0.0 gestresst om de stemmimg morgenquote:Op zondag 10 maart 2019 12:21 schreef sjampoeh het volgende:
frannie gaat t wel redden
fran: uhuh
ze is me te rustig of opgelucht
Denk dat ze zich groot houdt of nog niet beseftquote:Op zondag 10 maart 2019 12:22 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Mee eens, Franny is 0.0 gestresst om de stemmimg morgen
No shit Sherlock...quote:Op zondag 10 maart 2019 12:22 schreef yaello het volgende:
Tim weet 100% zeker dat Jorge hem weg zou hebben gestuurd. Goh. Hogere wiskunde wel.
Hij denkt dat Dylan in zijn overwegingen gaat meenemen dat Tim chill reageerde toen Dylan had gezegd dat Tim naar huis zou gaan???
Wat een droeftoeterquote:Op zondag 10 maart 2019 12:22 schreef yaello het volgende:
Tim weet 100% zeker dat Jorge hem weg zou hebben gestuurd. Goh. Hogere wiskunde wel.
Hij denkt dat Dylan in zijn overwegingen gaat meenemen dat Tim chill reageerde toen Dylan had gezegd dat Tim naar huis zou gaan???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |