quote:Op zondag 10 maart 2019 10:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben ze het al over Ajax gehad?
Nee, eerst sc Heerenveen.quote:Op zondag 10 maart 2019 10:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben ze het al over Ajax gehad?
Ik weet wat je ervan denkt Lange_Lans, maar dat maakt niet uitquote:
Misschien moeten ze eens stoppen met dat volkslied daar.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 10:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet wat je ervan denkt Lange_Lans, maar dat maakt niet uit[..]
Misschien moeten ze eens stoppen met dat volkslied daar.
Nee.quote:Op zondag 10 maart 2019 10:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is Maijer ondertussen al ontslagen?
Vervangen door Bart Nobuddie.
quote:Op zondag 10 maart 2019 11:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bedankt voor je voedsel.
Ik hou het bij knäckebröd pindakaas.
Leg mij geen woorden in de mond!quote:Op zondag 17 maart 2019 10:16 schreef PicoMMP het volgende:
AlS AjAx VaN Az WiNt gA iK lEkKeR eEn kaAZje EtEn
- JR.
Ik wel op FOK. Als mijn FOK score tegenvalt, kan ik nog altijd terugvallen op mijn post aantal.quote:
Ik hoop dat Overmars weer eens bij DTVK gaat zitten.quote:Op zondag 17 maart 2019 10:35 schreef PicoMMP het volgende:
Een TD die termen gebruikt als "misschien" en "wie zal het zeggen?"...
Die was nog erger toen.quote:Op zondag 17 maart 2019 10:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Overmars weer eens bij DTVK gaat zitten.
Bizar toch.quote:Op zondag 17 maart 2019 10:35 schreef Tagliano het volgende:
Jansma: Jullie konden Jorgensen voor 17 miljoen verkopen
Van Geel: Nee voor 27. Jullie zijn wel lekker voorbereid
Jansma: Dus jullie konden Jorgensen voor 27 miljoen verkopen?
Van Geel: Nee, voor 17
Daarom ben ik wel benieuwd of daar verbetering inzit.quote:
Wat is de gedachte achter je UI.quote:Op zondag 17 maart 2019 10:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom ben ik wel benieuwd of daar verbetering inzit.
Al ben ik bang dat Overmars toch binnenkort naar Arsenal vertrekt.
Paar keer opnieuw geluisterd en Van Geel verstond gewoon 27 miljoen. Moet zeggen dat die ouwe player ook wel een beetje onduidelijk sprak.quote:
quote:Op zondag 17 maart 2019 10:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
VBL / [CL @ Veronica] Atlético Madrid vs Juventus #3
Is toch heerlijk manquote:Op zondag 17 maart 2019 10:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Kuyt-obsessie bij Feyenoord (lol)
quote:Op zondag 17 maart 2019 10:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nou, inderdaad.quote:Op zondag 17 maart 2019 10:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kind van de clubquote:Op zondag 17 maart 2019 10:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Daar wil ik nog even niet aan denkenquote:Op zondag 17 maart 2019 10:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou net zoiets zijn als dat wij met Heitinga worden opgescheept.
Uitstekend voorspeld, kudosquote:Op zondag 17 maart 2019 10:53 schreef fetX het volgende:
Er komt nu een antwoord van vGeel dat neerkomt op ‘nee hoor’.
Weet wel zeker van niet eigenlijk.quote:Op zondag 17 maart 2019 10:57 schreef Tagliano het volgende:
Ik denk niet dat het niveau van Feyenoord 2 (of die van een willekeurige andere Eredivisieclub) per definitie hoger is dan dat van de gemiddelde KKD-ploeg
Ook dat inderdaad. Al denk ik dat zelfs puur voetballend gezien mijn punt nog wel blijft staanquote:Op zondag 17 maart 2019 10:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet wel zeker van niet eigenlijk.
Al is het maar omdat daar voornamelijk jonge talenten ook zitten, terwijl het juist gaat om tegen fysiek sterkere en oudere spelers te spelen.
Hij kijkt heel boos.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:01 schreef Tagliano het volgende:
Waaruit blijkt nou weer dat Stam stressbestendig is
Henk ten Cate vertrok onder hem liever naar Chelsea om de pionnetjes neer te zetten i.p.v. gewoon te blijven (lol)quote:Op zondag 17 maart 2019 11:02 schreef Tagliano het volgende:
Al moet wel gezegd dat Van Geel vaak wel de goede trainer op de goede plek zet
Juah maar toch ook vaak wel de goede trainers aangesteldquote:Op zondag 17 maart 2019 11:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Henk ten Cate vertrok onder hem liever naar Chelsea om de pionnetjes neer te zetten i.p.v. gewoon te blijven (lol)
Haps kostte meer dan Tagliafico, om vervolgens te roepen dat de middelen zo beperkt zijnquote:Op zondag 17 maart 2019 11:03 schreef fetX het volgende:
Dat er zo weinig mogelijk is, is ook door jouw eigen toedoen vGeel. Maar daar zal ‘ie het wel niet mee eens zijn.
Precies dit dus.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Haps kostte meer dan Tagliafico, om vervolgens te roepen dat de middelen zo beperkt zijn
Misschien eens verder kijken dan de Eredivisie
quote:Op zondag 17 maart 2019 11:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
"Ach jongen toch"
Hahaha Martin is ZIEDEND
Ach jongen tochquote:Op zondag 17 maart 2019 11:08 schreef OProg het volgende:
Deze man zou zich gelet op de resultaten dit jaar wel iets nederiger op kunnen stellen.
En bijvoorbeeld een Milik halen was ook niet heel duur (eerst huur daarna kleine transfersom), toch aardig winst op gemaakt.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:10 schreef Tagliano het volgende:
Juist dat "op zeker gaan" kost je meer geld dan het oplevert
Zie Overmars in zijn eerste periode
Vergelijk dat maar eens met Sigthorsson wat in deze vergelijking "op zeker gaan" isquote:Op zondag 17 maart 2019 11:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En bijvoorbeeld een Milik halen was ook niet heel duur (eerst huur daarna kleine transfersom), toch aardig winst op gemaakt.
Sowieso is geen enkele transfer ooit op zekerquote:Op zondag 17 maart 2019 11:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vergelijk dat maar eens met Sigthorsson wat in deze vergelijking "op zeker gaan" is
twitter:Mkrabby twitterde op zondag 17-03-2019 om 11:12:18Aan de De tafel van Kees #DTVK zit de trainer van #NAC die kritisch kijkt naar zijn eigen functioneren. Ernaast zit de td van #Feyenoord zich uit te putten in allerlei excuses, met als conclusie: hij doet niks fout.. reageer retweet
Bedankt voor de bevestiging.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:14 schreef Zipportal het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op zondag 17-03-2019 om 11:12:18Aan de De tafel van Kees #DTVK zit de trainer van #NAC die kritisch kijkt naar zijn eigen functioneren. Ernaast zit de td van #Feyenoord zich uit te putten in allerlei excuses, met als conclusie: hij doet niks fout.. reageer retweet
Hoeft ook helemaal niet per se in Zuid-Amerika toch?quote:Op zondag 17 maart 2019 11:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso is geen enkele transfer ooit op zeker
Maar goed wil je goed scouten in Zuid-Amerika moet hij ineens zijn netwerk uitbreiden, lastig voor een TD natuurlijk.
Eik wel jammer dat Van der Gaag dat niet zelf even aanstiptquote:Op zondag 17 maart 2019 11:14 schreef Zipportal het volgende:
Nee klopt, gewoon in Europa in lagere divisies is ook wel te scouten. En dan als je wat meer geld hebt kan je in Mexico of Zuid-Amerika kijken.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoeft ook helemaal niet per se in Zuid-Amerika toch?
Alsof die gasten uit de voetballerij met elkaar in discussie gaan.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eik wel jammer dat Van der Gaag dat niet zelf even aanstipt
Je vergeet @Flippieequote:Op zondag 17 maart 2019 11:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op naar het Dagoduck topic, de enige AZ-supporter.
Ik vind het altijd fascinerend in de voetballerij hoelang incompetente figuren mogen aankloten.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:29 schreef PicoMMP het volgende:
Het leedvermaak om Feyenoord heeft plaats gemaakt voor medelijden, met die Van Geel aan het roer.
Hij heeft wel gezegd dat er in principe geen kut gaat veranderenquote:
Het is niet de bedrijfstak die overloopt van intelligentiaquote:Op zondag 17 maart 2019 11:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd fascinerend in de voetballerij hoelang incompetente figuren mogen aankloten.
En natuurlijk heel veel invloed van sentimenten, en op alles wat je doet zit erg veel controle door media en supporters elke week weer.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is niet de bedrijfstak die overloopt van intelligentia
Wat een weldoener die Mohammedquote:Op zondag 31 maart 2019 12:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niks mis met zware warme maaltijd na avondje bier
Maduro is de koning van de clichés.quote:
Echt een tafel van niks. Heb de eerste drie kwartier gezien, je moet echt met een hamer op die hoofden slaan om er wat uit te krijgen.quote:
quote:Op zondag 7 april 2019 11:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Echt een tafel van niks. Heb de eerste drie kwartier gezien, je moet echt met een hamer op die hoofden slaan om er wat uit te krijgen.
Moest mijn lach inhouden toen ze aan het begin van de show over Tadic begonnen.quote:Op zondag 7 april 2019 12:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij begon ooit nog goed op Twitter, maar op tv valt hij in de makkelijke valkuil ja.
Al denk ik dat iedereen als ze veel op tv analyses moeten geven uiteindelijk wel onzin gaan uitslaan, lijkt me vermoeiend ook welquote:Op zondag 7 april 2019 12:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Moest mijn lach inhouden toen ze aan het begin van de show over Tadic begonnen.
''Hmja hij speelde dus als valse spits, heeft een goed linkerbeen hmhmhm''
Is ook zo, de enige zinnige analyses kun je denk ik doen met behulp van de pjerroow.quote:Op zondag 7 april 2019 12:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al denk ik dat iedereen als ze veel op tv analyses moeten geven uiteindelijk wel onzin gaan uitslaan, lijkt me vermoeiend ook wel
quote:Op zondag 7 april 2019 12:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij begon ooit nog goed op Twitter, maar op tv valt hij in de makkelijke valkuil ja.
quote:Op zondag 7 april 2019 12:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Moest mijn lach inhouden toen ze aan het begin van de show over Tadic begonnen.
''Hmja hij speelde dus als valse spits, heeft een goed linkerbeen hmhmhm''
quote:Op zondag 7 april 2019 12:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al denk ik dat iedereen als ze veel op tv analyses moeten geven uiteindelijk wel onzin gaan uitslaan, lijkt me vermoeiend ook wel
quote:Op zondag 7 april 2019 12:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is ook zo, de enige zinnige analyses kun je denk ik doen met behulp van de pjerroow.
twitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 21-04-2019 om 07:25:00📺 | Willem van Hanegem, Hans Nijland en Bas Nijhuis schuiven om 10.00 uur aan bij De Tafel van Kees. #DTVK https://t.co/3FnxYNEXoM reageer retweet
slaapt onder een PSV dekbedjequote:Op maandag 29 april 2019 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
Wat is Maarten Wijffels een ontzettend vermoeiende man.
Opvallend vaak positief over PSV idd,net als Aad de Mos ,Kieft ,Gullit,Visser en jack Van Gelder.quote:
daar is ook helemaal niks mee mis mee positief zijn over PSV, maar dit sloeg gewoon nergens op, Rik is een stukje beter als PSV watcherquote:Op maandag 29 april 2019 23:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Opvallend vaak positief over PSV idd,net als Aad de Mos ,Kieft ,Gullit,Visser en jack Van Gelder.
Beetje tegengewicht tegenover ajax medialand.
Wtf is dat rechts? Een pannenkoek met zalm en groente erop geflikkerd?quote:Op zondag 5 mei 2019 11:26 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Op links lag ook nog wat vlees.
@:jr-style-93
Pizzabrood met kots overheen.quote:Op zondag 5 mei 2019 11:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wtf is dat rechts? Een pannenkoek met zalm en groente erop geflikkerd?
Focacciaquote:Op zondag 5 mei 2019 11:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wtf is dat rechts? Een pannenkoek met zalm en groente erop geflikkerd?
Een Turks brood met worsten erop geflikkerdquote:Op zondag 12 mei 2019 11:29 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Lagen ook nog hamburgers bij.
Wtfquote:Op zondag 12 mei 2019 11:29 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Lagen ook nog hamburgers bij.
quote:Op zondag 12 mei 2019 12:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een Turks brood met worsten erop geflikkerd
quote:
Welke zender?quote:Op zondag 2 juni 2019 10:54 schreef Evertjan het volgende:
leuk dat Marco van Basten weer op TV komt als analist
bij Sport 1 was MVB wel een verademing als analistquote:Op zondag 2 juni 2019 10:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik zit daar niet op te wachten. Van Beek weg Van Basten in dus.
Weer een oud-trainer die je dan niet serieus kan nemen.quote:Op zondag 2 juni 2019 10:54 schreef Evertjan het volgende:
Kan Maduro eindelijk wegquote:Op zondag 2 juni 2019 10:54 schreef Evertjan het volgende:
quote:Zondag debuteert een nieuw programma bij FOX Sports: Goedemorgen Eredivisie. Vanaf tien uur leiden Milan van Dongen, Fresia Cousiņo Arias en Hans Kraay jr. jou door het Eredivisie-weekend. We kijken terug op de zaterdag en draaien warm voor de voetbalzondag.
Natuurlijk zijn er ook actuele gasten aanwezig en nemen we een kijkje in de stadions waar die dag gespeeld wordt.
Goedemorgen Eredivisie, vanaf aanstaande zondag om 10.00 uur op FOX Sports 1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |