Ja in de plaats van Mike en Lotusquote:Op zondag 10 maart 2019 09:31 schreef Poezewoes het volgende:
Moeten er toch nog twee vervangen worden buiten, die twee gasten die er nu zitten?
Denk dat het al uitgemaakte zaak is vanaf binnenkomstquote:Op zondag 10 maart 2019 09:29 schreef ZieHane het volgende:
Ik hoop dat ze voor Jorge kiezen,weet je wel.
Krijg de kriebels van Dillen.
Als Tim maar niet blijftquote:Op zondag 10 maart 2019 09:32 schreef renevanlaaren het volgende:
dit beweren ze
BREAKING NEWS!!!!!
inside information:
maandag zal er een zwarte envelop bezorgt worden met de mededeling dat er niemand zal weggaan....
geloof er niks van. hoop het wel![]()
![]()
Hoop met je meequote:Op zondag 10 maart 2019 09:32 schreef renevanlaaren het volgende:
dit beweren ze
BREAKING NEWS!!!!!
inside information:
maandag zal er een zwarte envelop bezorgt worden met de mededeling dat er niemand zal weggaan....
![]()
Ik vind zijn kleding/uiterlijk zo bij elkaar geraapt. Alsof een kind een vermomming heeft bij elkaar heeft gezocht.quote:Op zondag 10 maart 2019 09:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dylan kijkt alsof die elk moment en huilen uit kan barsten,..
[ afbeelding ]
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op zondag 10 maart 2019 09:31 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Denk dat het al uitgemaakte zaak is vanaf binnenkomst
maandag is te laat ,er gaat er vandaag 1 wegquote:Op zondag 10 maart 2019 09:32 schreef renevanlaaren het volgende:
dit beweren ze
BREAKING NEWS!!!!!
inside information:
![]()
Rot op hoor. Ik wil dat wiebelhoofd met zijn achterlijk praat niet meer in mijn blikveld.quote:Op zondag 10 maart 2019 09:33 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
juist wel, kijk eens alles gaat over tim.
die moeten we echt niet kwijt raken
nee hoor, een van de nieuwe gaat vandaagquote:Op zondag 10 maart 2019 09:34 schreef krabje het volgende:
[..]
maandag is te laat ,er gaat er vandaag 1 weg![]()
goedemorgen allemaal
waarom moet ik oprottenquote:Op zondag 10 maart 2019 09:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Rot op hoor. Ik wil dat wiebelhoofd met zijn achterlijk praat niet meer in mijn blikveld.
ja had er al wat bij gezet,ben nog niet helemaal wakkerquote:Op zondag 10 maart 2019 09:34 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
nee hoor, een van de nieuwe gaat vandaag
Op mij komt hij over een beetje nep over. Besteedt heel veel tijd en energie aan zijn uiterlijk: Probeert stoer over te komen, met zijn tattoo's , keurig gestyleerde lange haar, neusringetje, hoedje, getrimde snor en baard, maar daar trappen we natuurlijk niet in. Zit inmiddels ook al ruim een uur achter de computer met zijn stoerequote:Op zondag 10 maart 2019 09:27 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Volkomen mee eens.
Blijkbaar is de kaartenbak aardig leeg aan het raken
Hij houd de gemoederen hier flink bezig. Dus ik zeg laat maar blijven.quote:Op zondag 10 maart 2019 09:33 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
juist wel, kijk eens alles gaat over tim.
die moeten we echt niet kwijt raken
Voor iemand van 27 jaar heeft hij 'n ouwe verlopen harsesquote:Op zondag 10 maart 2019 09:29 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Jessie's hoofd wordt ook steeds valser
ach jessie is er ook nogquote:Op zondag 10 maart 2019 09:37 schreef notturna het volgende:
[..]
Hij houd de gemoederen hier flink bezig. Dus ik zeg laat aar blijven.![]()
![]()
Vast stream 5 gekeken, Dylan is al paar dagen met zitkuil bezig met Jessyquote:Op zondag 10 maart 2019 09:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Op mij komt hij over een beetje nep over. Besteedt heel veel tijd en energie aan zijn uiterlijk: Probeert stoer over te komen, met zijn tattoo's , keurig gestyleerde lange haar, neusringetje, hoedje, getrimde snor en baard, maar daar trappen we natuurlijk niet in. Zit inmiddels ook al ruim een uur achter de computer met zijn stoereuiterlijk.
Nah hij heeft vanaf woensdag alleen maar helpen scheppen in de tuin. Hij is echt wel veel bezig geweest.quote:Op zondag 10 maart 2019 09:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Op mij komt hij over een beetje nep over. Besteedt heel veel tijd en energie aan zijn uiterlijk: Probeert stoer over te komen, met zijn tattoo's , keurig gestyleerde lange haar, neusringetje, hoedje, getrimde snor en baard, maar daar trappen we natuurlijk niet in. Zit inmiddels ook al ruim een uur achter de computer met zijn stoereuiterlijk.
Blijft er bijna niemand overquote:Op zondag 10 maart 2019 09:40 schreef formule het volgende:
Zwarte brief: iedere inwoner met een tatoeage moet binnen 15 minuten het terrein verlaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |