Welnee, nu komen de ik wil beroemd worden ten koste van alles types aan de beurt.quote:Op zondag 10 maart 2019 09:27 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Volkomen mee eens.
Blijkbaar is de kaartenbak aardig leeg aan het raken
Ja in de plaats van Mike en Lotusquote:Op zondag 10 maart 2019 09:31 schreef Poezewoes het volgende:
Moeten er toch nog twee vervangen worden buiten, die twee gasten die er nu zitten?
Denk dat het al uitgemaakte zaak is vanaf binnenkomstquote:Op zondag 10 maart 2019 09:29 schreef ZieHane het volgende:
Ik hoop dat ze voor Jorge kiezen,weet je wel.
Krijg de kriebels van Dillen.
Als Tim maar niet blijftquote:Op zondag 10 maart 2019 09:32 schreef renevanlaaren het volgende:
dit beweren ze
BREAKING NEWS!!!!!
inside information:
maandag zal er een zwarte envelop bezorgt worden met de mededeling dat er niemand zal weggaan....
geloof er niks van. hoop het wel![]()
![]()
Hoop met je meequote:Op zondag 10 maart 2019 09:32 schreef renevanlaaren het volgende:
dit beweren ze
BREAKING NEWS!!!!!
inside information:
maandag zal er een zwarte envelop bezorgt worden met de mededeling dat er niemand zal weggaan....
![]()
Ik vind zijn kleding/uiterlijk zo bij elkaar geraapt. Alsof een kind een vermomming heeft bij elkaar heeft gezocht.quote:Op zondag 10 maart 2019 09:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dylan kijkt alsof die elk moment en huilen uit kan barsten,..
[ afbeelding ]
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op zondag 10 maart 2019 09:31 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Denk dat het al uitgemaakte zaak is vanaf binnenkomst
maandag is te laat ,er gaat er vandaag 1 wegquote:Op zondag 10 maart 2019 09:32 schreef renevanlaaren het volgende:
dit beweren ze
BREAKING NEWS!!!!!
inside information:
![]()
Rot op hoor. Ik wil dat wiebelhoofd met zijn achterlijk praat niet meer in mijn blikveld.quote:Op zondag 10 maart 2019 09:33 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
juist wel, kijk eens alles gaat over tim.
die moeten we echt niet kwijt raken
nee hoor, een van de nieuwe gaat vandaagquote:Op zondag 10 maart 2019 09:34 schreef krabje het volgende:
[..]
maandag is te laat ,er gaat er vandaag 1 weg![]()
goedemorgen allemaal
waarom moet ik oprottenquote:Op zondag 10 maart 2019 09:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Rot op hoor. Ik wil dat wiebelhoofd met zijn achterlijk praat niet meer in mijn blikveld.
ja had er al wat bij gezet,ben nog niet helemaal wakkerquote:Op zondag 10 maart 2019 09:34 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
nee hoor, een van de nieuwe gaat vandaag
Op mij komt hij over een beetje nep over. Besteedt heel veel tijd en energie aan zijn uiterlijk: Probeert stoer over te komen, met zijn tattoo's , keurig gestyleerde lange haar, neusringetje, hoedje, getrimde snor en baard, maar daar trappen we natuurlijk niet in. Zit inmiddels ook al ruim een uur achter de computer met zijn stoerequote:Op zondag 10 maart 2019 09:27 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Volkomen mee eens.
Blijkbaar is de kaartenbak aardig leeg aan het raken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |