Is toch al lang begonnen gek. Alleen nog onregelmatige dagen. Vanaf mei ongeveer full time.quote:
Of Jos Brech.quote:
vond het wel grappig dat die Roethof zeurde over de geringe vergoeding, eerst zo'n high profile zaak aannemen omdat he publicitair lekker ligt en dan gaan zeuren dat het te weinig oplevertquote:
Wat een achterlijk landquote:China database lists 'breedready' status of 1.8 million women
https://www.theguardian.com/world/2019/mar/11/china-database-lists-breedready-status-of-18-million-women?CMP=Share_iOSApp_Other
Is meer algemene tendens bij het strafrecht, hoeveel uur zal hij er in steken? minimaal 100? Krijgt hij van de raad iets van 20 uur vergoedquote:Op maandag 11 maart 2019 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
vond het wel grappig dat die Roethof zeurde over de geringe vergoeding, eerst zo'n high profile zaak aannemen omdat he publicitair lekker ligt en dan gaan zeuren dat het te weinig oplevert
dat begrijp ik wel maar dat wist hij van te voren tochquote:Op maandag 11 maart 2019 13:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is meer algemene tendens bij het strafrecht, hoeveel uur zal hij er in steken? minimaal 100? Krijgt hij van de raad iets van 20 uur vergoed
Ik zie PSV nooit spelen dus ik kan er niet veel over zeggen.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:19 schreef GGMM het volgende:
Even een topic geopend.VBL / Het grote Mohammed Ihattaren topic #1: Een groot talent van PSV
Ik hoop op leuke reacties van @:Dj_day-v @:kingroland @:maxi-mus @:el-stinho @:lange_lans @:doublepain @:Gutanoth @:LosBuenosMuchachos en natuurlijk mijn maat @:nickhguitar
Ik heb hem nog nooit zien spelen, zodra dat wel zo is geef ik meteen mijn ongezouten mening.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:19 schreef GGMM het volgende:
Even een topic geopend.VBL / Het grote Mohammed Ihattaren topic #1: Een groot talent van PSV
Ik hoop op leuke reacties van @:Dj_day-v @:kingroland @:maxi-mus @:el-stinho @:lange_lans @:doublepain @:Gutanoth @:LosBuenosMuchachos en natuurlijk mijn maat @:nickhguitar
same herequote:Op maandag 11 maart 2019 13:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zie PSV nooit spelen dus ik kan er niet veel over zeggen.
Prima topic.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:19 schreef GGMM het volgende:
yes, maar je kan moeilijk een klant weigeren.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat begrijp ik wel maar dat wist hij van te voren toch
Dat lijkt me sterk.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft hij bedorven melk gedronken?
is dat zo, ik heb nog nooit een advocaat iets voor niets zien doenquote:Op maandag 11 maart 2019 13:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
yes, maar je kan moeilijk een klant weigeren.
@Anneloosquote:Op maandag 11 maart 2019 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk.
Nee hij post hier niet meer en de enige reden die ik hier voor kan verzinnen is dat hij niet zo in de stemming is om hier te posten.
En dan is er misschien wel iets loos.
Strafrechtadvocaten zijn echt heel anders dan bedrijfsjuristen of zuidastypes. Strafrecht doe je het niet voor het geld, doe je echt puur omdat je een soort van misplaatst rechtsgevoel hebt dat je mensen moet helpen.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
is dat zo, ik heb nog nooit een advocaat iets voor niets zien doen
Dus om je moreel superieur te kunnen voelen?quote:Op maandag 11 maart 2019 13:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Strafrechtadvocaten zijn echt heel anders dan bedrijfsjuristen of zuidastypes. Strafrecht doe je het niet voor het geld, doe je echt puur omdat je een soort van misplaatst rechtsgevoel hebt dat je mensen moet helpen.
en het levert ook wel de meeste publiciteit opquote:Op maandag 11 maart 2019 13:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Strafrechtadvocaten zijn echt heel anders dan bedrijfsjuristen of zuidastypes. Strafrecht doe je het niet voor het geld, doe je echt puur omdat je een soort van misplaatst rechtsgevoel hebt dat je mensen moet helpen.
In zekere zin wel. De echte strafjuristen zijn uiterst vervelende mensen, staan bij mij op dezelfde hoogte als mensen zoals Ties02.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Dus om je moreel superieur te kunnen voelen?
Zeker in het huidige medialandschap. Ze worden ook botergeil van (kleine) vormfouten. In die zin is het goed om te zien dat rechters niet elk vormverweer meenemen tenzij de schending heel groot is.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
en het levert ook wel de meeste publiciteit op
Hebben ze op je werk geen muis liggen?quote:Op maandag 11 maart 2019 13:58 schreef Saind het volgende:
Ik ben vanochtend mijn muis vergeten mee te nemen
Werkt toch irritant
Universiteitquote:Op maandag 11 maart 2019 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hebben ze op je werk geen muis liggen?
Pauperwerk
twitter:PreeceObserver twitterde op maandag 11-03-2019 om 12:31:05Court proceedings underway as defence confirms #BCFC supporter Paul Mitchell's family have moved out of family home in Birmingham "in fear of serious harm or death". https://t.co/7FthotA300 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |