SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
*afvinktquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:19 schreef Zorro het volgende:
Ik vond het origneel van Gun beter.
Zo, hebben we die ook gehad.
Is het origineel niet van Korn?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:19 schreef Zorro het volgende:
Ik vond het origneel van Gun beter.
Zo, hebben we die ook gehad.
Het is geen 5 uur 's morgens hè. Dus jaquote:
Is dat SAM?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:23 schreef peaceman het volgende:
Toch heeft dat Sam wel troubles met de connectie, zonde.
nou ja, weet ik niet hoor. Maar ik heb er niet vaak last van. Draait Melting niet ook met SAM? daar gaat het wel altijd goed.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Is dat SAM?
Dan misschien overstappen, mocht ik ooit nog eens draaien
Geen idee wie allemaal. heb destijds SAM genomen op aanraden van mensen hierquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou ja, weet ik niet hoor. Maar ik heb er niet vaak last van. Draait Melting niet ook met SAM? daar gaat het wel altijd goed.
ik niet. viel laat af, dat wel.quote:
Hier hetzelfde.quote:
Wait what? Jij kent een liedje niet?quote:
Je weet ongeveer waar ik normaal naar luisterquote:
ja maar dit is wel een classic hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je weet ongeveer waar ik normaal naar luister
Nee, komt me helemaal niet bekend voor. Band zegt me ook weinig.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wait what? Jij kent een liedje niet?
Ik zal hem ongetwijfeld wel eens gehoord hebben maar is dan niet blijven hangen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja maar dit is wel een classic hoor
Zekerquote:
Ok, dan weet ik dat je deze afvinktquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zeker![]()
Ik ben ondertussen ook even een jigsaw puzzel aan het maken op de iPad.
Nee, ik dacht dat jij er ook op stemde voor Diaanquote:
Wat een toeval, zo'n lijstje heb ik ookquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:37 schreef peaceman het volgende:
ook niet op gestemd, maar. Zegt wel wat over mijn lijstje
Jawel, maar dreigt er uit te vliegen. Eén van de grootste dalers.quote:
quote:
quote:
Ow, toch nietquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat jij er ook op stemde voor Diaan
Of heel laag en zwaar gezakt.quote:
en voor mezelfquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat jij er ook op stemde voor Diaan
Je hebt je lijstje niet meer?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:37 schreef ok01 het volgende:
![]()
![]()
Hier heb ik ook niet op gestemd![]()
Vraag me eigenlijk af waar ik wel op gestemd heb
Oei, dan moet ik dit jaar misschien eens tactisch gaan stemmen en niet waar mijn eigen voorkeur naar uit zou gaan want die nummers halen de top2000 toch nooit.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Jawel, maar dreigt er uit te vliegen. Eén van de grootste dalers.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oei, dan moet ik dit jaar misschien eens tactisch gaan stemmen en niet waar mijn eigen voorkeur naar uit zou gaan want die nummers halen de top2000 toch nooit.
Ik heb linkjes naar alle lijstjes paraatquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gewoon bij je verzonden items kijken
Al gedaanquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gewoon bij je verzonden items kijken
Mijn stemgedrag vindt altijd op een lager level plaats.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:42 schreef ok01 het volgende:
[..]
Al gedaan![]()
Ik was helemaal vergeten dat ik op Level 42 gestemd had
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mijn stemgedrag vindt altijd op een lager level plaats.
Ik heb er nu een printscreen van gemaakt en streep daadwerkelijk de nummers door.quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb er nu een printscreen van gemaakt en streep daadwerkelijk de nummers door.
er komen nog heel wat superplatenquote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb er nu een printscreen van gemaakt en streep daadwerkelijk de nummers door.
dat moet wel... er zijn er pas twee van mijn lijstje geweest en ik ben positief gestemd.. had de mol ook goed.quote:
Ik zit al op 6, maar heb nu het gevoel dat dat dus een slecht teken is.quote:
Het kan best dat er van jou nog 14 komen dusquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zit al op 6, maar heb nu het gevoel dat dat dus een slecht teken is.
Daar ga ik wel van uit, jaquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Het kan best dat er van jou nog 14 komen dus
TMIquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Helemaal niet nee, ik wip op mijn stoel lekker mee
Oh als jij wipt haal ik de wijn maar evenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Helemaal niet nee, ik wip op mijn stoel lekker mee
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:59 schreef just me het volgende:
[..]
Oh als jij wipt haal ik de wijn maar even
Dat was niet nodig geweest.quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:59 schreef just me het volgende:
[..]
Oh als jij wipt haal ik de wijn maar even
Geen idee, de test ging prima, maar om 21:00u lukte het niet meer.quote:
klopt, en toen hadden we 'n mini-ToTquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:01 schreef D. het volgende:
[..]
ToT heeft wat lopen stoeien, en uiteindelijk is het gelukt
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:01 schreef peaceman het volgende:
Hey Melting, D. wordt er soms een paar seconden uitgegooid en draait met SAM, heb jij er een verklaring voor?
Dat was stoeien met iemand andersquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:02 schreef just me het volgende:
[..]
klopt, en toen hadden we 'n mini-ToT
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:02 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:02 schreef just me het volgende:
[..]
Geen idee, ik dacht dat ik goed gekeken had bij het selecterenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:03 schreef peaceman het volgende:
het is wel een heeeeeele lange uitvoering
De volgende welquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:04 schreef peaceman het volgende:
ook al niet op gestemd.. begint triest te worden
ik heb ook een anderequote:
Ze kunnen niet allemaal bovenaan staan hequote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:07 schreef livelink het volgende:
Oh, ik had deze wel veel hoger verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |