Gakpo of Malen erbijquote:Op zondag 17 maart 2019 13:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Ihattaren moet echt gewisseld worden. Dit kan zo niet.
Gastongod Pereirogenot.quote:
Gaat wat veel aan de wandel he?quote:Op zondag 17 maart 2019 13:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Ihattaren moet echt gewisseld worden. Dit kan zo niet.
Totaal niet zelfs, wat moeten ze anders doen? Hoog druk zetten?quote:Op zondag 17 maart 2019 13:05 schreef tompsv18 het volgende:
Dat VVV speelt me wel een partij anti-voetbal op dat schijtveld trouwens
Iets verder naar voren spelen en wat minder schoppenquote:Op zondag 17 maart 2019 13:07 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Totaal niet zelfs, wat moeten ze anders doen? Hoog druk zetten?
Ja zou ik ook willen, PSV'er zijnde. Maar VVV speelt gewoon precies hoe je PSV goed afstopt, zonder enige naïviteit.quote:Op zondag 17 maart 2019 13:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Iets verder naar voren spelen en wat minder schoppen
Speelde in de eerste helft prima als aanspeelpuntquote:Op zondag 17 maart 2019 13:19 schreef RipCity het volgende:
De Jong krijgt ook geen enkele bal meer op zijn hoofd. Alleen maar op zn voetjes waar die weinig toe niets mee kan.
Niet eerlijk inderdaad! Verdedigen ook heel erg fel en geconcentreerd. Zonder enige vorm van naïviteit ook.quote:Op zondag 17 maart 2019 13:05 schreef tompsv18 het volgende:
Dat VVV speelt me wel een partij anti-voetbal op dat schijtveld trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |