Dan is het wellicht omdat ik geen FB-account hebquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:54 schreef Faux. het volgende:
[..]
FB is niet zo snel overbelastwerkt hier prima
Denk tquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan is het wellicht omdat ik geen FB-account heb
Nee dat wist Eva weer niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:45 schreef Nizno het volgende:
dus dan wist Eva dat Merel de mol was.
De vraag was gewoon of Eva Merel verdacht. Dat kon ze gewoon beantwoorden lijkt me
Ik heb gewoon met random shit een account gemaakt, werkt prima.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. De uitzending wel.
Of wacht: ik heb idd een account gemaakt op het adres van Belgische vrienden die het niet kijken geloof ik.
dus kon eva gewoon antwoorden of ze merel verdacht vond,quote:
Ik ook niet. Waarom kan dat niet gewoon op de NPO-site?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb geen FB. En het ding is overbelast volgens mij
En ook niet op dat spel waarbij Merel het verkeerde stokje te vroeg eruit haalde.....quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:24 schreef Guanabana het volgende:
Ik vond het een kutseizoen, maar Merel als mol was best wel leuk. Niet haar schuld dat ze zo weinig acties laten zien.
Ze zijn bijvoorbeeld helemaal niet meer teruggekomen op die buis die ergens in het gras (?) gegooid was door iemand. Dat werd toen nog zo mysterieus in beeld genomen. Waarom doen ze daar dan niks meer mee?
Nee en dat was best een belangrijk moment. Heel vreemd.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En ook niet op dat spel waarbij Merel het verkeerde stokje te vroeg eruit haalde.....
Eens.....quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee en dat was best een belangrijk moment. Heel vreemd.
Maar dat was voor het verdere verloop (wat pot betreft) toch totaal niet boeiend?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En ook niet op dat spel waarbij Merel het verkeerde stokje te vroeg eruit haalde.....
Dat is wel vreemd jaquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:24 schreef Guanabana het volgende:
Ik vond het een kutseizoen, maar Merel als mol was best wel leuk. Niet haar schuld dat ze zo weinig acties laten zien.
Ze zijn bijvoorbeeld helemaal niet meer teruggekomen op die buis die ergens in het gras (?) gegooid was door iemand. Dat werd toen nog zo mysterieus in beeld genomen. Waarom doen ze daar dan niks meer mee?
Nou ze was van zichzelf verrast dat ze het verkeerd deed dus was wel benieuwd hoe ze dit zou uitleggen...quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat was voor het verdere verloop (wat pot betreft) toch totaal niet boeiend?
En werd Merel gevraagd om 2 rode schermen thuis te brengen? Hoe zat het met de eerste joker pakken waar de vrijstelling in zat? (Waar Sinan zijn joker voor de groep opende) Was die gemarkeerd voor Merel om een nieuw spelelement te introduceren?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:24 schreef Guanabana het volgende:
Dat denk ik nietquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou ze was van zichzelf verrast dat ze het verkeerd deed dus was wel benieuwd hoe ze dit zou uitleggen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |