Heb vanaf aflevering twee alleen maar Merel, Sarah, Niels genoemd, helaas Merel en Sarah omgedraaidquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:51 schreef Moira. het volgende:
Als Sarah de winnaar is heb ik iig van het begin van de prono nog ergens punten
Dat inderdaad. Hier laat ik Melfest voor schietenquote:
verklaar u naderquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
Betekent dat Televizier ÉCHT een fout heeft gemaakt ook laatst.
Wat dan?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
Gewoon 10 FOK!kers laten meedoenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:53 schreef Faux. het volgende:
Kunnen we niet met dit hele topic gaan protesteren bij de avro om dit circus volgend jaar te voorkomen?
Vertelquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
je denkt dat dat lukt?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:53 schreef Faux. het volgende:
Kunnen we niet met dit hele topic gaan protesteren bij de avro om dit circus volgend jaar te voorkomen?
Echt hè, het lijkt de Sinterklaas intocht wel ofzoquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:53 schreef Faux. het volgende:
L in meer.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heeft iemand dat fragment vd puzzelstukken in het meer?
Is elk jaar zoquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Hier laat ik Melfest voor schieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |