Waterdicht!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb eigenlijk vanaf het begin geroepen 'Merel is de mol, want...'
Hier komt mijn beredenering: al jaren willen ze een journaalmedewerker als mol. Dat mogen ze bij productie niet, want NOS verbiedt journalisten en medewerkers als MOL te fungeren; het zou de betrouwbaarheid van het nieuws tenietdoen. Wtf.
...Dus enter RTL(!) Nieuws anchor Merel Westrik. En zeker na vorig jaar met Simone wist ik: dit jaar wordt het hoe dan ook een nieuwsanchor. Merel in de serie? Bingo.
Die 47000 gaat nergens over. Als ze echt goed bezig waren hadden ze minder gekregen in volgende opdrachten of had de regie ff een veilig of zo georganiseerdquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:00 schreef Moira. het volgende:
Van het mogelijke ¤47.000 naar het laagste potbedrag ooit: ¤10.150
tjaquote:
Rik niet, Simone niet, bingo.quote:
Milouska was ook ooit mol, dat was ook gewoon een journalist van de NOS. En die deed zich juist dom voor.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb eigenlijk vanaf het begin geroepen 'Merel is de mol, want...'
Hier komt mijn beredenering: al jaren willen ze een journaalmedewerker als mol. Dat mogen ze bij productie niet, want NOS verbiedt journalisten en medewerkers als MOL te fungeren; het zou de betrouwbaarheid van het nieuws tenietdoen. Wtf.
...Dus enter RTL(!) Nieuws anchor Merel Westrik. En zeker na vorig jaar met Simone wist ik: dit jaar wordt het hoe dan ook een nieuwsanchor. Merel in de serie? Bingo.
Ze was de beste Molquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Milouska was ook ooit mol, dat was ook gewoon een journalist van de NOS. En die deed zich juist dom voor.
een druifquote:
Omdat ie zo dom isquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:03 schreef heywoodu het volgende:
Ik zie écht niet hoe mensen op Niels hebben gezeten
Sarah, ok, maar Niels?
Maar dit zat niet in de uitzending toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:04 schreef Moira. het volgende:
Dit is wel weer goed dan, want hierdoor dacht ik juist oa dat Niels de mol was bij die opdracht
Maar wist niet dattie gewoon beļnvloed was door Merel om die domme dingen te zeggen
Toen nog slechts presentatie van het Jeugdjournaal, toen nog totaal niet zo'n mainstream hype rond het programma én jaaaaaren geleden. Het lijkt alsof de volledige NL TV 5 jaar geleden volledig gereset is, want de mensen toen weten dat nu allang niet meer.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Milouska was ook ooit mol, dat was ook gewoon een journalist van de NOS. En die deed zich juist dom voor.
Live is juist duurderquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk dat er flink in hun budget geknipt is waardoor ze ook al die liveshit en kaartverkoop moeten doen enzo.
Nope, montagemol.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar dit zat niet in de uitzending toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |