Ha, nee nog geen school hier, we hebben nog een jaar een peuter in huisquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:38 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Ono ook een fijne ochtend! Hoe oud is jouw dochter? Gaat ze al naar school, dat jullie nu een vrije, kindloze ochtend hadden? (Ik zou dit moeten weten als ex-Secret Santa-er)
En wil je een auto, of een diamant? Of gewoon allebei?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 03:05 schreef Stippelrientje het volgende:
Ik voelde mij ontzettend nuchter deze zwangerschap....
En toen keek ik de serie yummie mummies op Netflix...
Nu vind ik dat ik ook een pushpresent moet krijgen
Een diamanten auto toch?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:34 schreef dodoria het volgende:
[..]
En wil je een auto, of een diamant? Of gewoon allebei?
Hahaha super herkenbaar.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 03:05 schreef Stippelrientje het volgende:
Ik voelde mij ontzettend nuchter deze zwangerschap....
En toen keek ik de serie yummie mummies op Netflix...
Nu vind ik dat ik ook een pushpresent moet krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb al een tijdje niks laten horen, want alles is helemaal prima en gaat erg gemakkelijk en vind het lastig om te lezen dat het voor anderen niet zo gemakkelijk verloopt. Ondertussen 35.2 en de kleine nugget vermaakt zich prima. Ze ligt overwegend aan de rechterkant, met als gevolg dat ik rechts onderop mijn buik nu drie striae strepen heb. Hebben jullie babies ook een vaste favo plek?
Nog 2 werkdagen volgende week en dan mag ik fulltime netflixen. Had bij nader inzien liever met 6 weken al met zwangerschapsverlof gegaan.Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
Een mooie ring voor mijn borstvoeding:p ook een soort steentje toch?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:34 schreef dodoria het volgende:
[..]
En wil je een auto, of een diamant? Of gewoon allebei?
De meeste krijgen een cadeau voor de baby er isquote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:40 schreef Cholula het volgende:
Hartstikke normaal June! Ik ging speciaal naar college zodat ik op de terugweg een chocolademilkshake kon halen.
Push present, dat is toch je kindje?
Fijn dat je wat beter slaapt, Stippel.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:50 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Hahaha super herkenbaar.Ik heb geprobeerd een nieuwe camera los te krijgen, maar uiteindelijk zelf maar gekocht omdat ik hem niet zo ver lijk te krijgen en we eigenlijk hetzelfde verdienen. Ik heb er mijn eigen zwangerschapsfotos mee gemaakt, dus nu al het geld waard.
PrachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb al een tijdje niks laten horen, want alles is helemaal prima en gaat erg gemakkelijk en vind het lastig om te lezen dat het voor anderen niet zo gemakkelijk verloopt. Ondertussen 35.2 en de kleine nugget vermaakt zich prima. Ze ligt overwegend aan de rechterkant, met als gevolg dat ik rechts onderop mijn buik nu drie striae strepen heb. Hebben jullie babies ook een vaste favo plek?
Nog 2 werkdagen volgende week en dan mag ik fulltime netflixen. Had bij nader inzien liever met 6 weken al met zwangerschapsverlof gegaan.
Schudden voor gebruik
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:50 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Hahaha super herkenbaar.Ik heb geprobeerd een nieuwe camera los te krijgen, maar uiteindelijk zelf maar gekocht omdat ik hem niet zo ver lijk te krijgen en we eigenlijk hetzelfde verdienen. Ik heb er mijn eigen zwangerschapsfotos mee gemaakt, dus nu al het geld waard.
Mooie foto's! En bijna met verlofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb al een tijdje niks laten horen, want alles is helemaal prima en gaat erg gemakkelijk en vind het lastig om te lezen dat het voor anderen niet zo gemakkelijk verloopt. Ondertussen 35.2 en de kleine nugget vermaakt zich prima. Ze ligt overwegend aan de rechterkant, met als gevolg dat ik rechts onderop mijn buik nu drie striae strepen heb. Hebben jullie babies ook een vaste favo plek?
Nog 2 werkdagen volgende week en dan mag ik fulltime netflixen. Had bij nader inzien liever met 6 weken al met zwangerschapsverlof gegaan.
En juist fijn om te lezen dat het zo goed gaat![]()
Waarom was je liever eerder met verlof gegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |