Hoezo, de rls wet zegt al jaren dat de grootste irritatiefactor altijd blijft omwille van de herkenbaarheid, en de verrassing rulesquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:07 schreef notturna het volgende:
De hele Cos over de zeik als Timmaandag ineens tochmag blijven.
Gaat niet gebeuren want dan zet de Febo zichzelf genadeloos voor lul.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:07 schreef notturna het volgende:
De hele Cos over de zeik als Tim maandag ineens toch mag blijven.
Ik heb dit nog. En die zak was al kapot daarom deden ze de losse zakjes in die tonquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar is dat stukje dat Tim een hele grote zak er iin propte?
Het was dat Jessie zei het niet stuk te maken anders was Ger door gegaan
misschien zet de febo zichzelf nog wel meer voor lul door toe te geven aan mailende schuimpjes.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren want dan zet de Febo zichzelf genadeloos voor lul.
Waarom zou die zich voor lul zetten?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Staan ze dat al die jaren al niet?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is hem ook niet, maar laat maar.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb dit nog. En die zak was al kapot daarom deden ze de losse zakjes in die ton
[ afbeelding ]
Hij heeft 20 stemmen. Zo raar is het niet dat hij eruit wordt gestemdquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:11 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien zet de febo zichzelf nog wel meer voor lul door toe te geven aan mailende schuimpjes.
Want eigenlijk geef je dan de schuimpjes de macht over wie er uit zal gaan.
En dat lijkt me toch niet de bedoeling
De bewoners zijn toch vrij duidelijk met wie ze weg willen hebben.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:11 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien zet de febo zichzelf nog wel meer voor lul door toe te geven aan mailende schuimpjes.
Wat een kleuter die Gerritquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb dit nog. En die zak was al kapot daarom deden ze de losse zakjes in die ton
[ afbeelding ]
Dus dat Veridaquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:11 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is op een gegeven moment wel klaar. Hij heeft de vorige stemming nipt overleefd, dat gaat niet nog een keer gebeuren. Denk dat onder de druk van de buitenmacht, de inwoners zelf en hopelijk een beetje zelf inzicht van de Febo het nu wel mooi geweest met Tim voor daar....quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:11 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat doet hij dan verkeerd? Hij pakt een kapotte zak eruit en stopt de kleine losse zakjes in de ton. Er is niets kapotquote:
Er is maar een deel vol op Tim gegaan. maar er zijn er ook die Tim dus geen stem hebben gegeven.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:12 schreef mootie het volgende:
[..]
De bewoners zijn toch vrij duidelijk met wie ze weg willen hebben.
Kunnen ze zich nog meer voor lul zetten? Ze kunnen het nog een beetje goedmaken.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het was zo’n gezinszak met allemaal kleine zakjes. De grote zak was kapot, daarom de kleintjes in de ton.quote:
ik bedoel het "spannend" vinden wat hij uitstraaltquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat doet hij dan verkeerd? Hij pakt een kapotte zak eruit en stopt de kleine losse zakjes in de ton. Er is niets kapot
Ja daaag, 20 stemmen is een heel duidelijk signaal.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Er is maar een deel vol op Tim gegaan. maar er zijn er ook die Tim dus geen stem hebben gegeven.
Rob had de zak per ongeluk kapot gemaaktquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat doet hij dan verkeerd? Hij pakt een kapotte zak eruit en stopt de kleine losse zakjes in de ton. Er is niets kapot
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat dus. 15 randdebielen op een terrein opsluiten flikker er heel veel SL’s tegenaan, tja.....quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kunnen ze zich nog meer voor lul zetten? Ze kunnen het nog een beetje goedmaken.
Ik snap er echt geen bal meer van. Waar komt die liefde voor Tim ineens vandaanquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:14 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Rob had de zak per ongeluk kapot gemaakt
Maar ja, alles om Tim te steunen lijkt het wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |