quote:
quote:
Noorse media meldt in elk geval niks over ziekte of iets dergelijks, ze zeggen dat hij vanmorgen thuis is overleden.quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:33 schreef Faraday01 het volgende:
[..]wat een treurig nieuws. Hanevold is een van de grote Noorse biatleten die ik nog op tv gezien heb.
Was hij al langer ziek of plotseling overleden ?
Alles voor 2022quote:Op donderdag 12 september 2019 13:59 schreef heywoodu het volgende:
China heeft een nieuwe hoofdcoach bij de mannen en bij de vrouwen, ene Ole Einar Bjoerndalen en Darya Domracheva ofzo.
quote:Op donderdag 12 september 2019 13:59 schreef heywoodu het volgende:
China heeft een nieuwe hoofdcoach bij de mannen en bij de vrouwen, ene Ole Einar Bjoerndalen en Darya Domracheva ofzo.
Ze stopt er nu alsnog helemaal mee.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:20 schreef heywoodu het volgende:
Kuzmina stopt er na dit seizoen (deze week dus) individueel weliswaar mee, ze heeft aangegeven dat ze zich volgend seizoen nog beschikbaar zal blijven stellen voor de estafettes, om Slowakije tijd te geven een vervangster te zoeken
Dat wordt wel lastig, want naast Fialkova x2 en Poliakova (zelf ook al niet geweldig) is er niet bepaald veel in aantocht.
Die gouden medaille komt erquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 12:09 schreef Faraday01 het volgende:
Laura Dahlmeier doet namens Duitsland in november mee met het WK lange afstand berg rennen
Duitsers ook ketonen ontdekt?quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:48 schreef heywoodu het volgende:
Johannes Kühn heeft verschrikkelijk geschroeid in Sjusjoen, na de tweede schietbeurt nog drie seconden achter JTB en ruim elf achter Fourcade, bij de finish zo'n twintig seconden voor beiden en dus winst![]()
Aleksander Fjeld Andersen was ook sterk en werd tweede, voor Fourcade.
https://sesongstartskisky(...)_menn_resultater.pdf
https://sesongstartskisky(...)nt_resultatliste.pdf
Of de toppers pieken beterquote:
Waar kan ik die uitslag vinden?quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:54 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De hele uitslag is er nog niet maar de top 10 heeft ze niet gehaald
De top 10 stond op twitterquote:Op zaterdag 16 november 2019 19:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar kan ik die uitslag vinden?
27e geworden van de 29 finishers op ruim een half uur van de winnaresquote:Op zaterdag 16 november 2019 19:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar kan ik die uitslag vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |