Verander je username naar Jankiequote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar heb geen puf meer en alles doet zeer en moet nog tot 10
Goede ketting eraan, anders gaat ze nog met die mars meelopenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
een vrouw in je keuken, dat soort dingen
Kinkyquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Goede ketting eraan, anders gaat ze nog met die mars meelopen
Heb al iets onderweg van redheadbride4uquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
een vrouw in je keuken, dat soort dingen
Hoe roestiger het dak hoe natter de kelder was het toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heb al iets onderweg van redheadbride4u![]()
Wat kost dat?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heb al iets onderweg van redheadbride4u![]()
Huh... dat verklaart een hoopquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hoe roestiger het dak hoe natter de kelder was het toch?
Je kent je klassiekersquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hoe roestiger het dak hoe natter de kelder was het toch?
Oud wijf. Niet zo piepen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar heb geen puf meer en alles doet zeer en moet nog tot 10
ik heb nu het beeld in mijn hoofd van een kapper die een schepje op het hoofd van een roodharige legt, bedanktquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:12 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja maar ik laat de kapper er altijd een schepje bovenop doen
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb nu het beeld in mijn hoofd van een kapper die een schepje op het hoofd van een roodharige legt, bedankt
Verdrietig altijd inderdaadquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:14 schreef Kopjechino het volgende:
Net iedereen getroosd met het verlies van de hond van mijn beste vriendin daar thuis.
In de auto op de terugweg voor mezelf ook maar even toegestaan om een potje te janken. Kende dat hondje ook al 10 jaar en kwam er regelmatig, veel gekroeld met dat beestje.
Hij beukte je omver en ging bovenop je staan?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:17 schreef ArTiC het volgende:
De hond van de kroegeigenaar wilde gisteren ook kroelen...het is alleen een bakbeest van 90kg
Beetje zand, stop ik daarna altijd in mijn vagijnquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb nu het beeld in mijn hoofd van een kapper die een schepje op het hoofd van een roodharige legt, bedankt
Vreemde kapper heb jijquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:18 schreef Halimede het volgende:
[..]
Beetje zand, stop ik daarna altijd in mijn vagijn
Vooral niet aan denken inderdaad en genieten van de tijd dat je met ze hebt.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verdrietig altijd inderdaad![]()
Moet er ook niet teveel aan denken dat over een aantal jaar dat bij mij ook het geval gaat zijn.
Deense dog ofzo?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:17 schreef ArTiC het volgende:
De hond van de kroegeigenaar wilde gisteren ook kroelen...het is alleen een bakbeest van 90kg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |