Firstcycling?quote:Op zondag 10 maart 2019 14:54 schreef wimderon het volgende:
Kawa pakt nog een paar seconden, dat is heel mooi.
Vorig jaar ook al zo goed in PN.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Steek die Molard een stok tussen z'n wielen.
Zoveel moeite om aan het einde van de rit 14e in plaats van 15e te staan.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:55 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Vorig jaar ook al zo goed in PN.
Madquote:Op zondag 10 maart 2019 15:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De walgelijke Ewan die we alleen de laatste vijf meter van de rit vooraan zien.
Wat mij zo stoort bij deze types is dat ik ze nooit zie voor de laatste 300 meter, ze ondernemen helemaal niks, nooit. Ja daar zijn ze sprinters voor maar ik mag een hekel hebben aan eendimensionale sprinters die verder niks doen. Ewan zal in MSR ook alleen maar in wielen plakken van iedereen en hopen dat alles bij elkaar blijft zodat hij in de laatste 50 meter sneaky zijn wiel als eerste over de streep kan drukken. Daarom vind ik het zo jammer dat Groenewegen zijn horizon blijkbaar niet wil verbreden, die jongen kan prima over die Vlaamsche kasseien knallen, maar kiest er voor om naamloze vlakke etappes in rittenkoersen te beslechten. Wordt er echt iemand nog warm van Groenewegen overwinning nummer X in de Algarve ofzo na een poepsaaie nikszeggende vlakke schijtetappe?quote:Op zondag 10 maart 2019 15:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De walgelijke Ewan die we alleen de laatste vijf meter van de rit vooraan zien.
Die voelde ook de inspanningen van de hele dag, denk ik. Is er ook vaak genoeg afgewaaid in dit soort rittenquote:
Wacht even, loopt je plaat vast of is dit een meme geworden?quote:Op zondag 10 maart 2019 15:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat mij zo stoort bij deze types is dat ik ze nooit zie voor de laatste 300 meter, ze ondernemen helemaal niks, nooit. Ja daar zijn ze sprinters voor maar ik mag een hekel hebben aan eendimensionale sprinters die verder niks doen. Ewan zal in MSR ook alleen maar in wielen plakken van iedereen en hopen dat alles bij elkaar blijft zodat hij in de laatste 50 meter sneaky zijn wiel als eerste over de streep kan drukken. Daarom vind ik het zo jammer dat Groenewegen zijn horizon blijkbaar niet wil verbreden, die jongen kan prima over die Vlaamsche kasseien knallen, maar kiest er voor om naamloze vlakke etappes in rittenkoersen te beslechten. Wordt er echt iemand nog warm van Groenewegen overwinning nummer X in de Algarve ofzo na een poepsaaie nikszeggende vlakke schijtetappe?
Met overmachtquote:
Ja, ja, ja. Ja.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat mij zo stoort bij deze types is dat ik ze nooit zie voor de laatste 300 meter, ze ondernemen helemaal niks, nooit. Ja daar zijn ze sprinters voor maar ik mag een hekel hebben aan eendimensionale sprinters die verder niks doen. Ewan zal in MSR ook alleen maar in wielen plakken van iedereen en hopen dat alles bij elkaar blijft zodat hij in de laatste 50 meter sneaky zijn wiel als eerste over de streep kan drukken. Daarom vind ik het zo jammer dat Groenewegen zijn horizon blijkbaar niet wil verbreden, die jongen kan prima over die Vlaamsche kasseien knallen, maar kiest er voor om naamloze vlakke etappes in rittenkoersen te beslechten. Wordt er echt iemand nog warm van Groenewegen overwinning nummer X in de Algarve ofzo na een poepsaaie nikszeggende vlakke schijtetappe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |