Ja, erger me een beetje aan het directe kopiëren van RBR.quote:
Wat ik dus grappig vind is dat deze beelden eik vrij 'uniek' zijn voor de f1, maar omdat ik nu ook die Netflix docu aan t kijken ben, het vrij normaal voeltquote:
Matt Gallagherquote:Op maandag 11 maart 2019 09:45 schreef Montelly het volgende:
Deze man schijnt voor kampioenschap te strijden.
[ afbeelding ]
Misschien is Ocon wel niet zo goed als mensen willen doen voorkomen? Hij heeft nu een paar jaar F1 gereden en Mercedes gaat liever voor Bottas die gewoon slecht rijdt voor het materiaal dat hij heeft. Dat hij zomaar bottas gaat vervangen tijdens het seizoen zie ik ook niet 1,2,3 gebeuren. En dan hebben ze nu ook Russell, als die fenomenaal blijkt te zijn, dan is de kans bij mercedes waarschijnlijk verkeken.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:25 schreef THEFXR het volgende:
hadden ze Ocon niet naar HAAS kunnen halen en stokbrood eruit?
Er speelt meer dan alleen talent. Politiek bijvoorbeeld, aangezien Bottas gemanaged wordt door (het bureau van) Toto Wolff. Sowieso was zijn contract verlengd voordat Ocon geen stoeltje meer had.quote:Op maandag 11 maart 2019 10:25 schreef opreis het volgende:
[..]
Misschien is Ocon wel niet zo goed als mensen willen doen voorkomen? Hij heeft nu een paar jaar F1 gereden en Mercedes gaat liever voor Bottas die gewoon slecht rijdt voor het materiaal dat hij heeft. Dat hij zomaar bottas gaat vervangen tijdens het seizoen zie ik ook niet 1,2,3 gebeuren. En dan hebben ze nu ook Russell, als die fenomenaal blijkt te zijn, dan is de kans bij mercedes waarschijnlijk verkeken.
Maar hij heeft iig mazzel dat grojean dicht tegen vertrek aan zit en ook kimi zal niet lang meer mee gaan. Als williams nog blijft bestaan zijn dat iig weer 2 stoeltjes erbij
In de formule 2 dan....quote:Op maandag 11 maart 2019 09:45 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Het is geen gegeven dat de merc jrs bij merc komen te rijden. Hamilton en Bottas zijn van buitenaf aangetrokken terwijl Wehrlein en of Ocon daar dus ook hadden kunnen zitten. Wie weet trekken ze Max(of een andere grote) wel aan wanneer Hamilton klaar is.quote:Op maandag 11 maart 2019 10:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Er speelt meer dan alleen talent. Politiek bijvoorbeeld, aangezien Bottas gemanaged wordt door (het bureau van) Toto Wolff. Sowieso was zijn contract verlengd voordat Ocon geen stoeltje meer had.
En Russell heeft een meerjarencontract bij Williams, die stapt dus niet zomaar over naar Mercedes (of er moet flink wat geld betaald worden).
Als Bottas dit seizoen niet goed presteert zit Ocon imho volgend seizoen in die auto. En Russell over een paar jaar als Hamilton vertrekt.
NOS Formule 1-podcast #2: 'Niet Vettel, maar Leclerc wordt wereldkampioen' - https://nos.nl/l/2275484quote:Op maandag 11 maart 2019 09:45 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren aflevering 2 en 3 gekeken en ik vind Ricciardo toch echt een stuk minder leuk ondertussen. Wat een onzeker en jaloers mannetje is het eigenlijk, viel mij een beetje tegen. Verder wel hele gave docu.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wat ik dus grappig vind is dat deze beelden eik vrij 'uniek' zijn voor de f1, maar omdat ik nu ook die Netflix docu aan t kijken ben, het vrij normaal voelt
ik denk dat merc nu aan de dalende lijn begint en nu de dominantie gaat verliezen, dat gebeurt elke 5 jaar ongeveer.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:07 schreef opreis het volgende:
[..]
Het is geen gegeven dat de merc jrs bij merc komen te rijden. Hamilton en Bottas zijn van buitenaf aangetrokken terwijl Wehrlein en of Ocon daar dus ook hadden kunnen zitten. Wie weet trekken ze Max(of een andere grote) wel aan wanneer Hamilton klaar is.
Alles afgekeken, is wel leuker om de strijd van het middenveld beter te zien.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Gisteren aflevering 2 en 3 gekeken en ik vind Ricciardo toch echt een stuk minder leuk ondertussen. Wat een onzeker en jaloers mannetje is het eigenlijk, viel mij een beetje tegen. Verder wel hele gave docu.
Ocon is nu ook niet de meest fouten vrije coureur. Max maakte ook een hoop brokken bij begin seizoen maar die wisselt het dan af met briljante momenten en races.quote:Op maandag 11 maart 2019 01:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
stokbrood veroorzaakt echt teveel ongelukken
Klopt, het constructeurskampioenschap is ook heel belangrijk.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:45 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Meh, in Oostenrijk is het alsof Ric op kop ligt en stuk gaat, Max' overwinning komt niet eens in beeld. Vind het allemaal heeel erg matig. Wel leuk om er weer in te komen.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Gisteren aflevering 2 en 3 gekeken en ik vind Ricciardo toch echt een stuk minder leuk ondertussen. Wat een onzeker en jaloers mannetje is het eigenlijk, viel mij een beetje tegen. Verder wel hele gave docu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |