abonnement Unibet Coolblue
pi_185729417


Ik kan zijn jankhoofd echt niet uitstaan..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_185729432
Vervelende kerel inderdaad.

Ik zou 'm gewoon van dat eiland aftrappen.
  woensdag 20 maart 2019 @ 02:37:27 #178
174940 W00fer
Maar echt
pi_185730204
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_185731744
Nieuwe Debation Island:
  woensdag 20 maart 2019 @ 09:04:29 #180
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_185731798
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 09:00 schreef 20100 het volgende:
Nieuwe Debation Island:
Mwah.

Doet Jan-Jaap van der Wal de stem van Demi?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_185738717
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 09:04 schreef InTrePidIvity het volgende:

Doet Jan-Jaap van der Wal de stem van Demi?
Zo te horen wel.
pi_185739542
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 10:02 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Ik ben ook wel benieuwd wat de productie dacht na een aantal dagen opnemen, dus ongeveer op het moment wat wij nu zien. Die zullen toch ook wel hebben ingezien dat dit niet het hele seizoen zo door kan gaan
Bij een buitenlandse editie weleens gezien dat mensen naar huis werden gestuurd halverwege. Die deden ook nergens aan mee, zonderden zich compleet af, etc. Hele tijd zeiken dat ze elkaar missen.

Toen had de regie een verrassing voor ze, ze mochten elkaar even zien bij het kampvuur. En meteen de koffers pakken.

Zo ook doen met Laura en Roger. Dat ze de verleiding niet aangaan, prima, maar deze lui zijn echt saai. Laura heeft ook nog eens 'n hele vervelende invloed op de rest.

Echt weg. Alternatief is GHB in haar drankje gooien en dan beelden dat ze door iedereen uit wordt gewoond of zo. :')
pi_185743041
Zag geen topic, maar programma Love Island (zelfde genre en ook uitgezonden op rtl5) ligt onder vuur

https://nos.nl/artikel/22(...)-oud-kandidaten.html
quote:
Love Island biedt meer begeleiding na zelfmoord oud-kandidaten

Thalassitis (26), die twee jaar geleden een eilander was, pleegde een aantal dagen geleden zelfmoord. Het seizoen waarin hij deelnam is vorig jaar in Nederland uitgezonden.

Het was niet de eerste keer dat een oud-deelnemer zichzelf van het leven berooft: het Britse model Sophie Gradon (32) deed drie jaar geleden mee aan de show en pleegde twee jaar daarna (waarschijnlijk) ook zelfmoord. Haar familie wil dat haar dood verder wordt onderzocht.
Ook oud-deelnemers klagen over het gebrek aan begeleiding en de afwezigheid van nazorg. Jessica Shears deed in hetzelfde seizoen als Thalassitis mee en zegt dat ze geen ondersteuning meer kreeg zodra ze thuis was en het programma niet meer aan haar verdiende.

Shears vindt dat de bijstand ook na de serie door zou moeten gaan. Dominic Lever, uit datzelfde seizoen, zegt dat alleen de winnaar meer begeleiding krijgt. Rachel Fenton, die vorig seizoen meedeed, hoopt dat er nu iets gaat veranderen.

De Britse minister van Volksgezondheid Matt Hancock maakt zich zorgen over het gebrek aan mentale steun voor deelnemers aan realityprogramma's. "De plotselinge, enorme blootstelling aan bekendheid kan grote invloed hebben op mensen." Hij vindt dat realityshows verantwoordelijk zijn voor het aanbieden van goede hulp.

Producent Cowles zegt ter verdediging dat de ondersteuning elk seizoen wordt bijgesteld, omdat de show groeit en de deelnemers daardoor steeds meer aandacht krijgen. Volgens hem krijgen de kandidaten voor, tijdens en na het draaien psychologische begeleiding van een onafhankelijke organisatie.

In Nederland
RTL is bezig met een Nederlandse variant van Love Island en zegt: "De begeleiding van de deelnemers van dit soort realityprogramma's heeft bij ons hoge prioriteit. Er is een streng selectieproces, inclusief psychologische screening. Daarnaast is er zowel voor, tijdens als na het programma professionele psychologische begeleiding. Zowel actief als reactief en zonder eindtermijn."
De Nederlandse versie van Love Island is vanaf mei te zien op tv.

pi_185759268
Psychologische screening, uhuh. Borderliners zijn alleen maar goed voor kijkcijfers.
pi_185761691
Nieuwste aflevering:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar komt goed :P
pi_185761773
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 10:34 schreef charmed_angel het volgende:
Nieuwste aflevering:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar komt goed :P
Die van deze week of volgende week voor de normale kijker? :@
pi_185761841
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 10:38 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Die van deze week of volgende week voor de normale kijker? :@
Videoland :P
pi_185761875
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 10:34 schreef charmed_angel het volgende:
Nieuwste aflevering:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar komt goed :P
Komt het goed, ja?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 13% gewijzigd door Physsic op 21-03-2019 11:28:24 ]
  donderdag 21 maart 2019 @ 12:56:24 #189
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_185764183
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 00:26 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]

Ik kan zijn jankhoofd echt niet uitstaan..
Het lijkt alsof t leven echt heel erg moeilijk is voor 'm.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_185764303
De scheuren komen er wel eindelijk in de Videoland-aflevering. Nog 7 dagen te gaan, ik hoop dat Milou de fout in gaat met haar geblèr en gegil op Jiets/ze.
Al die vrouwen zeiken over de verleidsters, ook wel komisch. Laura lekker op haar plek gezet.



Ik vind de vier vrouwen/meisjes onsympathiek, ik vind misschien Demi nog het minst vervelend.
Laura verneukt het programma, Milou is echt lachwekkend kijk de afleveringen maar, Rodanya zeiken en zeiken en Morgan een kut gevoel aanpraten en Demi doet alsof ze een sterke vrouw is en ze is zo onzeker als de pest.

De mannen/jongens zijn eigenlijk alle vier best sympathiek. Roger kan enorm saai zijn, Morgan heeft daar niks, Heikki is chill en Sidney zegt wel eens wat domme dingen maar ook wel veel grappige dingen.

[ Bericht 9% gewijzigd door DKUp op 21-03-2019 14:02:25 ]
SOONY
  Miss 200.000.000! donderdag 21 maart 2019 @ 14:00:25 #191
367000 roos94
pi_185765485
Ik snap niet zo goed die haat op Laura.

Mensen zijn zoals ze zijn. Laura heeft meegedaan omdat ze jaloers is en op deze manier de controle uit handen moest geven. Lijkt me een prima test. Dat ze niet is wat explosief beeldmateriaal oplevert, is alleen maar goed uiteindelijk voor haar relatie. Waarom zou ze haar relatie moeten verneuken om tv kijkers plezier te geven?

Ik vind het ook goed dat ze probeert de andere meiden in te dimmen, lijkt erop dat ze erg loyaal is en herken mezelf wel daarin, ik zou wss ook precies zo zijn. Er is geen één manier waarop mensen zich moeten gedragen in dit programma hé. Mensen moeten zich niet totaal anders voor gaan doen dan dat ze zijn. Ze is gewoon zichzelf en daar is helemaal niets mis mee.
  donderdag 21 maart 2019 @ 14:05:58 #192
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_185765610
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 14:00 schreef roos94 het volgende:
Ik snap niet zo goed die haat op Laura.

Mensen zijn zoals ze zijn. Laura heeft meegedaan omdat ze jaloers is en op deze manier de controle uit handen moest geven. Lijkt me een prima test. Dat ze niet is wat explosief beeldmateriaal oplevert, is alleen maar goed uiteindelijk voor haar relatie. Waarom zou ze haar relatie moeten verneuken om tv kijkers plezier te geven?

Ik vind het ook goed dat ze probeert de andere meiden in te dimmen, lijkt erop dat ze erg loyaal is en herken mezelf wel daarin, ik zou wss ook precies zo zijn. Er is geen één manier waarop mensen zich moeten gedragen in dit programma hé. Mensen moeten zich niet totaal anders voor gaan doen dan dat ze zijn. Ze is gewoon zichzelf en daar is helemaal niets mis mee.
Als je allebei om 10 uur gaat slapen is er geen reden om jaloers te zijn en dus mee te doen met het programma.
In welk opzicht laat zij de controle los en laat hij zich gaan?
Ze hadden zich ook samen op center parcs op kunnen sluiten. Was net zo spannend geweest.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  Miss 200.000.000! donderdag 21 maart 2019 @ 14:07:21 #193
367000 roos94
pi_185765639
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 14:05 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Als je allebei om 10 uur gaat slapen is er geen reden om jaloers te zijn en dus mee te doen met het programma.
In welk opzicht laat zij de controle los en laat hij zich gaan?
Ze hadden zich ook samen op center parcs op kunnen sluiten. Was net zo spannend geweest.
Ookal gaan ze vroeg slapen, Roger/Laura zijn toch de hele dag in de buurt van mannen/vrouwen. Zonder dat ze elkaar kunnen controleren continue. Temptation Island bestaat niet alleen uit de late avonden hé. Overdag wordt er ook veel gepraat, gezwommen etc. Het is misschien gewoon laten zien aan elkaar van; kijk we controleren elkaar nu niet 24/7 maar nog steeds gebeurt er niets geks en flirten we niet met andere mensen terwijl er de hele dag knappe mensen in bikini rondlopen
pi_185765644
Ik kan niet begrijpen dat de kijkcijfers best goed zijn dit seizoen. Nog een seizoen als deze en mensen zijn er ook wel snel klaar mee.
SOONY
pi_185765686
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 14:07 schreef roos94 het volgende:

[..]

Ookal gaan ze vroeg slapen, Roger/Laura zijn toch de hele dag in de buurt van mannen/vrouwen. Zonder dat ze elkaar kunnen controleren continue. Temptation Island bestaat niet alleen uit de late avonden hé. Overdag wordt er ook veel gepraat, gezwommen etc. Het is misschien gewoon laten zien aan elkaar van; kijk we controleren elkaar nu niet 24/7 maar nog steeds gebeurt er niets geks en flirten we niet met andere mensen
Overdag hebben ze een date of ze liggen ergens buiten of op bed. Overdag zien we meestal weinig van en bij Temptation Island is het wel duidelijk dat iedereen daar in een soort van rol naar de kijkers wordt gepresenteerd.
SOONY
  donderdag 21 maart 2019 @ 14:12:06 #196
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_185765713
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 14:07 schreef roos94 het volgende:

[..]

Ookal gaan ze vroeg slapen, Roger/Laura zijn toch de hele dag in de buurt van mannen/vrouwen. Zonder dat ze elkaar kunnen controleren continue. Temptation Island bestaat niet alleen uit de late avonden hé. Overdag wordt er ook veel gepraat, gezwommen etc. Het is misschien gewoon laten zien aan elkaar van; kijk we controleren elkaar nu niet 24/7 maar nog steeds gebeurt er niets geks en flirten we niet met andere mensen terwijl er de hele dag knappe mensen in bikini rondlopen
Het zijn toch vaak de beelden van de avonden die naar voren komen tijdens het kampvuur.
Zelfs tijdens de dates gebeurt er weinig noemenswaardig.

Ik snap wel wat je zegt. Maar wat zij nu doen kan ook gewoon door elkaar een weekje niet te zien terwijl je gewoon thuis bent.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  Miss 200.000.000! donderdag 21 maart 2019 @ 14:14:26 #197
367000 roos94
pi_185765762
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 14:12 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Het zijn toch vaak de beelden van de avonden die naar voren komen tijdens het kampvuur.
Zelfs tijdens de dates gebeurt er weinig noemenswaardig.

Ik snap wel wat je zegt. Maar wat zij nu doen kan ook gewoon door elkaar een weekje niet te zien terwijl je gewoon thuis bent.
Mja, we moeten ook niet vergeten dat dit soort programma's vaak één karaktereigenschap naar voren willen duwen.

Nu laten ze steeds beelden zien als Laura gaapt. De andere zullen ook soms gapen, maar ze laten dat niet zien, maar bij haar zetten ze het dan wel 3 keer in het programma met een leuk deuntje eronder. Is natuurlijk ook gewoon een beeld wat er wel is, maar wat ze ook lekker extra kunnen aandikken. En zo'n Rik of Annelien die dan gaan zitten zeiken op ze omdat ze zo stijfjes zijn, lijkt me ook niet echt bevordelijk voor de sfeer. Ik zou daarvan al juist bevriezen, maargoed ik zou dan ook voor geen miljoen meedoen aan dit programma :')
  Miss 200.000.000! donderdag 21 maart 2019 @ 14:17:13 #198
367000 roos94
pi_185765815
Heikki valt mij trouwens wel mee. Ik dacht eerst dat hij snel de fout in zou gaan, maar hij doet het nog best goed. Maar die Milou is echt een tuttebel, dom komt ze over.
  donderdag 21 maart 2019 @ 14:19:21 #199
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_185765851
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 14:14 schreef roos94 het volgende:

[..]

Mja, we moeten ook niet vergeten dat dit soort programma's vaak één karaktereigenschap naar voren willen duwen.

Nu laten ze steeds beelden zien als Laura gaapt. De andere zullen ook soms gapen, maar ze laten dat niet zien, maar bij haar zetten ze het dan wel 3 keer in het programma met een leuk deuntje eronder. Is natuurlijk ook gewoon een beeld wat er wel is, maar wat ze ook lekker extra kunnen aandikken. En zo'n Rik of Annelien die dan gaan zitten zeiken op ze omdat ze zo stijfjes zijn, lijkt me ook niet echt bevordelijk voor de sfeer. Ik zou daarvan al juist bevriezen, maargoed ik zou dan ook voor geen miljoen meedoen aan dit programma :')
Ik was vroeger ook zeker zo. Maar ik zou dan ook zeker niet meedoen aan het programma.
Wat ik me vooral afvraag is hoe Roger dan eerder de fout in is kunnen gaan. Vast niet tijdens het stappen dan :+
Dus als uitgaan het niet voor hem doet, heeft deelname 0 zin.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  Miss 200.000.000! donderdag 21 maart 2019 @ 14:21:05 #200
367000 roos94
pi_185765882
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 14:19 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Ik was vroeger ook zeker zo. Maar ik zou dan ook zeker niet meedoen aan het programma.
Wat ik me vooral afvraag is hoe Roger dan eerder de fout in is kunnen gaan. Vast niet tijdens het stappen dan :+
Dus als uitgaan het niet voor hem doet, heeft deelname 0 zin.
Roger heeft niks fout gedaan in het verleden toch ? dat was Morgan
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')