https://www.telegraaf.nl/(...)roepen-voor-braziliequote:Ajacied Neres opgeroepen voor Brazilië
AMSTERDAM - Bondscoach Tite heeft David Neres voor het eerst opgeroepen voor de nationale ploeg van Brazilië.
De aanvaller van Ajax vervangt de geblesseerde Vinicius Junior van Real Madrid, die geblesseerd uitviel tegen de Amsterdammers.
Hij zal de vriendschappelijke wedstrijden van Brazilië spelen tegen Panama en Tsjechië. De 22-jarige Ajacied is opgeleid bij São Paulo.
Hier een video van Neres die een liedje moet zingen.twitter:JelmerJager twitterde op donderdag 21-03-2019 om 00:21:20Neres. ❤️🇧🇷 https://t.co/mMRyD2HGQj reageer retweet
Als je een beetje karakter hebt weiger je dat.quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Verplicht liedjes moeten zingen omdat je bij de selectie komt
Of doe het lekker in een andere setting, in een karaokebar na de daadwerkelijke wedstrijd ofzo.quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je een beetje karakter hebt weiger je dat.
Ach hij maakt er een leuk grapje van.quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Verplicht liedjes moeten zingen omdat je bij de selectie komt
twitter:Ajax1nl twitterde op woensdag 27-03-2019 om 13:58:25‘AC Milan gaat astronomisch bod doen op David Neres’#neres #Ajax #ACMilanhttps://t.co/ZzSV3BbPq3 reageer retweet
Koekoekquote:David Neres moet een van de grote zomeraankopen worden van AC Milan, zo schrijft UOL Esporte. Volgens de Braziliaanse sportsite zouden de Milanezen het astronomische bedrag van 50 miljoen euro overhebben voor de komst van de 22-jarige dribbelaar die dinsdag zijn debuut maakte in de ‘Seleção’.
AC Milanquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:12 schreef GGMM het volgende:
[..]twitter:Ajax1nl twitterde op woensdag 27-03-2019 om 13:58:25‘AC Milan gaat astronomisch bod doen op David Neres’#neres #Ajax #ACMilanhttps://t.co/ZzSV3BbPq3 reageer retweet
Koekoek
Astronomisch?quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:12 schreef GGMM het volgende:
[..]twitter:Ajax1nl twitterde op woensdag 27-03-2019 om 13:58:25‘AC Milan gaat astronomisch bod doen op David Neres’#neres #Ajax #ACMilanhttps://t.co/ZzSV3BbPq3 reageer retweet
Koekoek
as·tro·no·misch (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)quote:
Ik snap de term sterrenkundig bedrag in deze niet zo.quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
as·tro·no·misch (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)
1
sterrenkundig
2
bijzonder groot: astronomische bedragen
jij bent mij er ook eentje hoor, af en toe!quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:23 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik snap de term sterrenkundig bedrag in deze niet zo.
Lood om oud ijzer met Bilalquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:12 schreef GGMM het volgende:
Koekoek
Zeker en wel vaker ook de laatste tijd, leuk ook voor hem dat hij nu ook voor de Goddelijke kanaries is opgeroepen.quote:
hij blijft een momentenvoetballerquote:Op zondag 31 maart 2019 20:25 schreef Vollenhoven het volgende:
Mist toch wat rendement en neemt te weinig mee aan het spel, wat errug belangrijk is voor het Ajax spelletje.
Hopelijk kan hij dat verbeteren en zich omzetten van momenten voetballer naar bepalende voetballer.
quote:Op zondag 20 augustus 2017 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is 100% beter dan Sam Larsson ja.
quote:
quote:
Kan er geen reet van.quote:Op maandag 1 april 2019 17:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat is de mening van TS over deze speler?
Bron: https://veronicainside.nl/nieuws/brands-gaat-vol-voor-neresquote:'Brands gaat vol voor Neres'
David Neres heeft de clubs voor het uitkiezen. Na Borussia Dortmund, PSG en AC Milan heeft nu ook Everton belangstelling, meldt het Braziliaanse UOL Esporte.
Everton wil zich onder leiding van Marcel Brands gaan richten op talentvolle spelers tussen de 20 en 25 jaar oud. De komst van de 22-jarige Neres zou prima passen in dit plaatje.
Marcel Brands zou zelfs al gesproken hebben met Giuliano Bertolucci en Kia Joorabchian. De twee zaakwaarnemeres van Neres hebben ook Everton-spelers Richarlison en Bernard in hun stal, wat een voordeel kan zijn voor The Toffees.
De aanvaller van Ajax lijkt zelf wel open te staan voor een transfer naar Engeland. Zijn vriendin (model Kira Winona) is in verband met haar werk voornamelijk in London te vinden.
Die lach van hemquote:
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:
Hoe kan zo'n slanke meid zulke enorme billen hebben?quote:Op vrijdag 5 april 2019 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bron: https://veronicainside.nl/nieuws/brands-gaat-vol-voor-neres
Pics van zijn vriendin (model Kira Winona):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Door wel eens een gym te bezoeken.quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoe kan zo'n slanke meid zulke enorme billen hebben?
quote:Neres sloeg model aan de haak met Insta-DM
Neres voelt zich beter dan ooit en dat komt mede door zijn Duitse vriendin, zo vertelt de aanvaller van Ajax openhartig in een interview met Het Parool.
Zijn vriendin, een Duits model afkomstig uit Düsseldorf, heeft volgens de Ajacied een positieve invloed op zijn gemoedstoestand. Trots vertelt de Ajacied hoe hij haar veroverde: "Duitse vrouwen houden blijkbaar van Braziliaanse mannen. Ik vond haar op Instagram en stuurde een privébericht: 'I am David Neres, come to me.' Dat was genoeg voor een date."
De 22-jarige Braziliaan nam haar mee naar een restaurant in Amsterdam, waar ze twee uur naar elkaar zaten te staren. Een gesprek voeren lukte namelijk niet aangezien Neres nog geen andere taal dan Portugees sprak. "My english was really shit, maar toch hadden we het leuk samen."
Inmiddels al moeten verduidelijken dat het om een grap draaide omdat het trieste internet zijn vriendin begon lastig te vallen/uitscheldenquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.veronicainsid(...)e-model-met-insta-dm
Totdat er weer 1 of andere broodvoetballer voorbij komt die een berichtje stuurt met 'I am *insert random name*, come to me' en ze weer op de volgende zit. Classy lady this onequote:Op zaterdag 6 april 2019 14:39 schreef Vollenhoven het volgende:
Lekker man, een Braziliaan die een Duitse douwt. Niks meer aan veranderen.
Niks mis mee, denk dat Neres het zich wel kan veroorloven.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:47 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Totdat er weer 1 of andere broodvoetballer voorbij komt die een berichtje stuurt met 'I am *insert random name*, come to me' en ze weer op de volgende zit. Classy lady this one
Jellyquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:47 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Totdat er weer 1 of andere broodvoetballer voorbij komt die een berichtje stuurt met 'I am *insert random name*, come to me' en ze weer op de volgende zit. Classy lady this one
quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:49 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Intens. Wie wil er nou geen golddiggende make-up dwerg thuis.
Ja, jij hebt vast wat beters thuis zitten.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:49 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Intens. Wie wil er nou geen golddiggende make-up dwerg thuis.
Neres.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:49 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Intens. Wie wil er nou geen golddiggende dikbil thuis.
Gast wat ben jij vervelend zegquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, jij hebt vast wat beters thuis zitten.
Je komt een beetje gefrustreerd over Nick.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:51 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Gast wat ben jij vervelend zegZit jij de hele dag te wachten tot ik ergens wat plaats? En dan heel wanhopig in dezelfde minuut er nog wat op reageren? Je mag haar knap vinden, je mag dit echte liefde vinden; ik vind dat allemaal net iets minder.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:35 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Inmiddels al moeten verduidelijken dat het om een grap draaide omdat het trieste internet zijn vriendin begon lastig te vallen/uitschelden
Ah jij bent dus zo'n figuur. Godverdomme wat ben je triest.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:47 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat is wel de makkelijke weg he, wanneer alles in de kut loopt 'GrApJe!1!!1' roepen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:59 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
[..]
Ah jij bent dus zo'n figuur. Godverdomme wat ben je triest.
Niet doorhebben dat het een grap/gechargeerd was duidt op weinig intelligentie of in ieder geval een ernstig gebrek aan gevoel voor humor.quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:00 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat is wel de makkelijke weg he, wanneer alles in de kut loopt 'GrApJe!1!!1' roepen.
Gedwongen vrijgezellen mannen die derhalve boos worden zodra ze een vrouw zien.quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom je zou willen haten op een vriendin van een voetballer. Moet zij toch weten... Waar of niet.
Ik ga dit bij Yolanthe proberen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.veronicainsid(...)e-model-met-insta-dm
Het is misschien nogal jaloersmakend als je zelf niet verder komt dan wat rukken op de bank.quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom je zou willen haten op een vriendin van een voetballer. Moet zij toch weten... Waar of niet.
In de ochtend voetballen, dan een paar jointjes, daarna je Duitse supermodel douwen en in de avond fappen op je rekening en elitair een paar whiskeys/cokes nuttingen in de stad en kijken of er nog wat anders los loopt.quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:31 schreef Marsenal het volgende:
David Neres zou het helemaal prima vinden dat zijn topic over lekkere wijven ging en tussendoor nick een beetje mad zit te doen, hij is chill that way.
Krijg je vaak complimenten over je mensenkennis?quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Yolanthe lijkt mij niet echt een golddigger.
Neres zit liever thuis op de bank dan dat hij uitgaat volgens mij.quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:39 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
In de ochtend voetballen, dan een paar jointjes, daarna je Duitse supermodel douwen en in de avond fappen op je rekening en elitair een paar whiskeys/cokes nuttingen in de stad en kijken of er nog wat anders los loopt.
Zelfs Andygod zou er viesjelly van worden
Vollenhoven is er dan ook van overtuigd dat alle voetballers in een film leven.quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neres zit liever thuis op de bank dan dat hij uitgaat volgens mij.
Thuis op de bank zitten in de bloei van je leven, lijkt mij echt compleet saai.quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En jij in het herkennen van sarcasme?quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Krijg je vaak complimenten over je mensenkennis?
Had gisteravond wel een feestje.quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geloof mij maar dat mensen verschillend zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:47 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Thuis op de bank zitten in de bloei van je leven, lijkt mij echt compleet saai.
Zeker met al die weelde. Geloof mij die Brazilianen weten wel wat feesten is.
Hij zal ook best eens af en toe ergens een drankje doen met ploeggenoten of andere Brazilianen hoor. Maar lijkt mij ook geen type die elk weekend zich helemaal te pletter zuipt.quote:
Nee mij ook niet hoor, dat is ook bijna niet vol te houden met zo'n zwaar programma lijkt mij. Zag het toevallig op zijn instagram voorbij komen, er was iemand jarig of zo.quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zal ook best eens af en toe ergens een drankje doen met ploeggenoten of andere Brazilianen hoor. Maar lijkt mij ook geen type die elk weekend zich helemaal te pletter zuipt.
Zat hij niet in een kring een blokje kaas weg te knabbelen?quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee mij ook niet hoor, dat is ook bijna niet vol te houden met zo'n zwaar programma lijkt mij. Zag het toevallig op zijn instagram voorbij komen, er was iemand jarig of zo.
Ik heb niet het idee dat Brazilianen het concept 'kringverjaardag' vaak toepassen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zat hij niet in een kring een blokje kaas weg te knabbelen?
https://www.ajax1.nl/neres-grote-kans-blijf/quote:Neres: “Grote kans dat ik bij Ajax blijf”
David Neres begon tegen Vitesse op de bank dinsdagavond, maar mocht in de tweede helft invallen om weer wat samba in het veld te brengen. Ajax won de wedstrijd uiteindelijk relatief eenvoudig met 4-2.
Ook Neres is uiteraard blij met de 3 punten, maar beseft dat het nog niet gedaan is: “Als je kampioen wilt worden, is elke wedstrijd belangrijk. Vandaag hebben we het weer laten zien, nu zijn er nog maar 2 wedstrijden gaan. We zijn er bijna, maar we moeten ons eigen spel blijven spelen en gefocust blijven. We zijn er nog niet. Ook de komende wedstrijden moeten we winnen om kampioen te worden”, vertelt hij tegen Voetbalprimeur.
Na de winter maakt Neres meer en meer minuten voor Ajax en dat terwijl het niet veel had gescheeld of hij speelde in China. Hoe blij is hij dat dat niet door ging? “Daar ben ik erg blij mee, want ik speel nu meer en speel goed. Het spelen is de Champions League is ook erg belangrijk voor me.” De volgende vraag is dan natuurlijk: hoe groot is de kans dat hij deze zomer blijft. “Die kans is groot. Ik moet kijken wat het beste voor mij is, voor mijn carrière en mijn familie. Maar ik heb hier een contract, ik ben blij hier en ik wil hier spelen.”
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |