Weer ? Dat kun je maar 1 x doen hoor.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:25 schreef Hyaenidae het volgende:
Doodsoorzaak?
Toch niet weer zelfmoord mag ik hopen.
Je kunt wel meerdere pogingen doen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:29 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Weer ? Dat kun je maar 1 x doen hoor.
Dan is het niet weer zelfmoord.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:32 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je kunt wel meerdere pogingen doen.
quote:
Nee joh, je ziet toch zo dat die man een klein hartje had? Heb me de godverredomse pesttiefus gelachen om dat filmpjequote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:38 schreef Farenji het volgende:
Ik hoop dat ie niet overleden is aan de kankeritus.
Ik hoop ook dat Tiny, die arme vrouw, nu eindelijk wat rust heeft. Want man man man wat een klootzak was het.
Nee joh, ruwe bolster - blanke pit.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:38 schreef Farenji het volgende:
Ik hoop dat ie niet overleden is aan de kankeritus.
Ik hoop ook dat Tiny, die arme vrouw, nu eindelijk wat rust heeft. Want man man man wat een klootzak was het.
Dat denk ik ook. Hij dronk ook wel veel blikjes bier.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:37 schreef Pudd1ngbuks het volgende:
[..]
Nee joh, ruwe bolster - blanke pit.
In principe een goeie vent die zich alleen moeilijk raad wist met dingen die verkeerd gingen en zich dan ook moeilijk kon verwoorden en dan dat alleen kon uiten door te schelden en vloeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |