Nee, in een interview deed hij alleen dat beginstukje, fragment van 3 seconden.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heeft ‘ie nou bij boulevard al opgetreden terwijl ik naar het geneuzel op de NPO zit te kijken?
Leeg podium, donker, 1 spot, hij kan hetquote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:26 schreef ato het volgende:
Ik hoorde net een stukje met die kopstem, hij doet het wel goed.
Wel knap als je van gewone stem naar zo hoog gaat. Maar ik wil dat koor of doe vrouw erbij
Pfoe gelukkig!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:25 schreef Momazie het volgende:
[..]
Nee, in een interview deed hij alleen dat beginstukje, fragment van 3 seconden.
In Tel Aviv treedt er straks tijdens het esf ook al een mentalist op, ook al soort van goocheltrucs. Ik haat goocheltrucsquote:
Why?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
In Tel Aviv treedt er straks tijdens het esf ook al een mentalist op, ook al soort van goocheltrucs. Ik haat goocheltrucs
Doe niet zo gek het is een voorteken #ditkannietmeermisgaanquote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
In Tel Aviv treedt er straks tijdens het esf ook al een mentalist op, ook al soort van goocheltrucs. Ik haat goocheltrucs
Neeeeeeeeeee..quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:27 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Leeg podium, donker, 1 spot, hij kan het
Ik ook, zo saai.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat als ik naar het songfestival kijk wil ik songfestival zien. Geen Madonna en goochelaar zoals in Tel Aviv. Doe dan lekker Israėlische oud-deelnemers als interval-acts. Viva la Diva, Golden Boy, feest!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |