toen ik paar weken terug hun nieuwe single 'The devil don't care' hoorde dacht ik: EUROVISION-materialquote:
Ssshtquote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:19 schreef Em31 het volgende:
Je gaat je bijna afvragen wanneer het misgaat
Bij de eerste secondjes leek het alsof er iets niet goed ging met het geluid. Daarna ging het geweldig.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:18 schreef Spumonisal het volgende:
[..]
Ik bedoel het meer in het algemeen btw en natuurlijk iedereen z'n mening. Het ging me meer om wat ik las dat het niet goed klonk of dat het fout ging en daar kom ik dan ff met m'n verstand niet bij
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Na de tweede keer beluisteren vind ik het inderdaad mooi![]()
Wij in 2020: WAAR IS DAT FEESTJE, HIER IS DAT FEESTJE!![]()
![]()
Sorry, het was ook niet persoonlijk bedoeld. Ik verwachtte er echt veel van en in eerste instantie vond ik het echt tegenvallenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:18 schreef Spumonisal het volgende:
[..]
Ik bedoel het meer in het algemeen btw en natuurlijk iedereen z'n mening. Het ging me meer om wat ik las dat het niet goed klonk of dat het fout ging en daar kom ik dan ff met m'n verstand niet bij
quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De tweede keer luisteren c.q. deze versie vind ik al veel beter
Als je nog blijer wil worden: de reacties op youtube zijn echt zo leuk en lief en enthousiastquote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:19 schreef Em31 het volgende:
Jongens ik ben zo blij he![]()
Zijn de stagingplannen van Pannekoek al gehackt?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:19 schreef Em31 het volgende:
Jongens ik ben zo blij he![]()
Jij bent Vlaams?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:15 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Ik gun het jullie![]()
Volgend jaar is het aan België
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:23 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Zijn de stagingplannen van Pannekoek al gehackt?
Als het daar dan misgaat, kunnen we nog bijsturen.![]()
Ik denk overigens dat hij zelf ook heel goed weet wat hij wil.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:25 schreef Niels93 het volgende:
Oke volgens mij kunnen we (heel provisorisch) ons opmaken voor de organisatie van 2020.
Ja veel waardering voor zijn stemquote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:23 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Als je nog blijer wil worden: de reacties op youtube zijn echt zo leuk en lief en enthousiast![]()
![]()
Presenteert Chantal 'wat kan die meid goed hockeyen he' Janzen het dan ?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:25 schreef Niels93 het volgende:
Oke volgens mij kunnen we (heel provisorisch) ons opmaken voor de organisatie van 2020.
Hebben we al gewonnen dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:25 schreef Niels93 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |