Mwah, die heeft het uiteindelijk heel verdienstelijk gedaan. Het zingen was mwah, maar alles erom heen was gewoon top.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:59 schreef Soren het volgende:
Okeeeee, ik was bang voor een Blanche-je.
Dikke clip, mooi geluid en het dan vervolgens live niet kunnen waarmaken. Maar damn .. ik heb er alle vertrouwen in
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:59 schreef MMF93 het volgende:
DIT WAS GEWOON FANTASTISCH GOED GEDAAN HOOR!!
Ik vond het heul mooi en heb heerlijk de traantjes laten lopen van blijheid - trotsheid - verwondering over zijn stem - en een beetje van oud liefdesverdriet door het nummer![]()
![]()
![]()
.
Na de eerste noten hield ik even mijn adem in. Toen hij die lage noten zo mooi pakte had ik geen spanning meer en nu weet ik gewoon zeker dat het he-le-maal goed komt daarzo in Tel Aviv.
Knap hoor om zo'n moeilijk nummer (want dat is het) voor de 1e keer live ZO te brengen, als 24-jarig menneke terwijl je weet dat half europa dit moment gaat bekijken omdat je sinds gisteren opeens op TWEE staat in de odds.
Dank je, even op speakers zetten.quote:
Dat heb ik zelf voor het uitgezonden werd ook al 3x herhaaldquote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zeiden er nog wel speciaal bij dat dit een speciale (dus andere) versie was met vleugel en strijkers.Dus ja dan mis je één en ander van de clip. Ga die maar weer lekker luisteren want de ESF versie gaat daar meer op kijken.
![]()
Spreekt voor zich, met een filmpje van DWDDtwitter:Eurovision_ESP twitterde op vrijdag 08-03-2019 om 20:02:43Duncan Laurence cantando "Arcade" en directo es pura magia✨ https://t.co/zmq3Ug0bJY reageer retweet
Ik denk dat ze dat echt prima zelf weten. Heb echt nog nooit zo veel vertrouwen erin gehad als dit jaar.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:05 schreef Dave het volgende:
Misschien moeten we een DO’s en DON’Ts topic maken en die tweeten.
Mag iedereen gewoon ff eerlijk zijn /haar mening mogen geven zonder dat het wordt neergezet als "gemiep"?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:06 schreef Spumonisal het volgende:
Wat een gemiep van sommigen. Kreeg er kippenvel van en dat al in deze kale versie. Hij zong het ook prima
Ik gun het julliequote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:10 schreef Manusje_v_a het volgende:
Op basis van zijn live optreden: dit wordt HET jaar jongens!
Dat zou wel heel leuk zijnquote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:15 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Ik gun het jullie![]()
Volgend jaar is het aan België
Tuurlijk mag dat. En dat mag hij ook best gemiep vinden. Tis geen schelden ofzo.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mag iedereen gewoon ff eerlijk zijn /haar mening mogen geven zonder dat het wordt neergezet als "gemiep"?
Ik persoonlijk vind het een fantastisch nummer en was ook liever dolenthousiast geweest na deze liveversie hoor..
België vind ik ook goed, haalt zeker finale.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:15 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Ik gun het jullie![]()
Volgend jaar is het aan België
De tweede keer luisteren c.q. deze versie vind ik al veel beterquote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:18 schreef Greys het volgende:
Ik ga alvast even kijken hoeveel er in AHOY kunnen.
Ik bedoel het meer in het algemeen btw en natuurlijk iedereen z'n mening. Het ging me meer om wat ik las dat het niet goed klonk of dat het fout ging en daar kom ik dan ff met m'n verstand niet bijquote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mag iedereen gewoon ff eerlijk zijn /haar mening mogen geven zonder dat het wordt neergezet als "gemiep"?
Ik persoonlijk vind het een fantastisch nummer en was ook liever dolenthousiast geweest na deze liveversie hoor..
Dat zou zo top zijn, ik woon daar vlakbij. Zeker dat ik dan kaarten ga proberen te regelen! 10.000 mensen dacht ik.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:18 schreef Greys het volgende:
Ik ga alvast even kijken hoeveel er in AHOY kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |