R.I.P.quote:Jan-Michael Vincent is op 74-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van een hartstilstand. De acteur, bekend van zijn rol als Stringfellow Hawke in de serie Airwolf, liet het leven op 10 februari.
Volgens TMZ, in het bezit van de overlijdensakte, overleed Vincent in een ziekenhuis in North Carolina. Volgens de entertainmentwebsite werd er geen autopsie op het lichaam uitgevoerd en is de acteur inmiddels gecremeerd.
Vincent maakte in tachtig afleveringen van Airwolf zijn opwachting als piloot. Daarnaast was de acteur onder meer te zien in Nash Bridges en Body Count en was hij de tegenspeler van Burt Reynolds in Hooper en speelde hij samen met Kim Basinger in Hard Country.
bron: https://www.nu.nl/film/57(...)nt-74-overleden.html
Exact dezelfde dag als Blue Thunder collega Roy Scheider 11 jaar geleden...quote:Jan-Michael Vincent is op 74-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van een hartstilstand. De acteur, bekend van zijn rol als Stringfellow Hawke in de serie Airwolf, liet het leven op 10 februari.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik hem in de tijd van Airwolf ook geen pak hem beet 40 jaar had gegeven... Vond hem er een stuk jonger uitzien.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:21 schreef Bart2002 het volgende:
RIP. Dat contrast ook tussen de jong en oud foto. Vadertje Tijd doet geen leuke dingen met de mens.
Ja, de tijd heeft 'm geen goed gedaan...quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik hem in de tijd van Airwolf ook geen pak hem beet 40 jaar had gegeven... Vond hem er een stuk jonger uitzien.
Volgens mij zoop hij zich dood. Was een alcoholist op de set van Airwolf.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:21 schreef Bart2002 het volgende:
RIP. Dat contrast ook tussen de jong en oud foto. Vadertje Tijd doet geen leuke dingen met de mens.
Heb de serie paar jaar geleden weer eens gekeken. Vroeger keek je natuurlijk wekelijks een aflevering. Als je echter bingewatched vallen je veel meer dingen op dan alleen "dat elke keer dezelfde mig wordt neergeschoten". 🙂quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:00 schreef MaGNeT het volgende:
M'n seizoenen "Ariwolf" zijn binnen, binnenkort maar weer eens kijken, is minimaal 25 jaar geleden voor mij...
Ook R.I.P. ...quote:Op zondag 10 maart 2019 00:48 schreef MakkieR het volgende:
Shit ik dacht even dat het die ouwe monteur was, maar het is de jonge piloot..damn.
Kijk ik er overheen of staat er nergens Battlestar Galactica vermeld?quote:Op zondag 10 maart 2019 01:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ook R.I.P. ...
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ernest_Borgnine
De drank en drugs hebben hem geen goed gedaan.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:43 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, de tijd heeft 'm geen goed gedaan...
Wat precies heeft Borgnine met BsG te maken? Ben je niet in de war met Lorne Greene?quote:Op zondag 10 maart 2019 07:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kijk ik er overheen of staat er nergens Battlestar Galactica vermeld?
De originele serie dan. Die was zoooo veel beter dan de remake.
Ja verrek, daar was ik idd mee in de warquote:Op zondag 10 maart 2019 09:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat precies heeft Borgnine met BsG te maken? Ben je niet in de war met Lorne Greene?
Was ook met de oude Batlle Star Galactica. Steeds hetzelfde neergeschoten Cylon toestel.quote:Op zondag 10 maart 2019 01:04 schreef Zeus1981 het volgende:
[..]
Heb de serie paar jaar geleden weer eens gekeken. Vroeger keek je natuurlijk wekelijks een aflevering. Als je echter bingewatched vallen je veel meer dingen op dan alleen "dat elke keer dezelfde mig wordt neergeschoten". 🙂
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |