Is een heel proces toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Helaas kan je nu nog niet proeven
Nouja kan wel, maar lekker is anders.
Fijn dat de verbouwing zo goed als achter de rug is!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:02 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wat heerlijkhand in hand door de stad gelopen alsof het de normaalste zaak vd wereld is.
Maandag komt ze eten hierdan is ook de levering vd woning 🤷🏻♂
Nou, een paar dagen terug was het lekkerder.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Kou valt mee maar het waait echt onwijs hard hier.....
Ja klopt.......laatst in het zonnetje zitten was een stuk beter!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou, een paar dagen terug was het lekkerder.
Hier waait het altijd wel
Ja precies, zit nu weer op de bank ipv bed.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Fijn dat de verbouwing zo goed als achter de rug is!
Is toch een stuk fijnerquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:30 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ja precies, zit nu weer op de bank ipv bed.
Dat duurt best lang!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja daar ben je wel 5 uur mee bezig en daarna moet het nog weken gisten.
Je weet ze wel uit te zoeken😉quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:00 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Dat duurt best lang!
Houden jullie het nog vol tot de WIDM-finale?
Domtoren is er gelukkig nog een paar uurtjes uit geweest zodat we samen konden eten en bankhangen
Maar nu is hij net weer naar bed gegaan. Hoop echt dattie zich morgen wat beter voelt.
Zo is het toch wel erg vanilla
Boh.....Wie is de mol....stuiterstuiterstuiter.....Niels is de molquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:00 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Dat duurt best lang!
Houden jullie het nog vol tot de WIDM-finale?
Domtoren is er gelukkig nog een paar uurtjes uit geweest zodat we samen konden eten en bankhangen
Maar nu is hij net weer naar bed gegaan. Hoop echt dattie zich morgen wat beter voelt.
Zo is het toch wel erg vanilla
Ja he, gisteren ging gewoon goed en opeens vanmiddag weer koorts. Nouja gaat ook wel weer over, wereld houdt ook niet morgen op met bestaanquote:
*stuitert mee*quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Boh.....Wie is de mol....stuiterstuiterstuiter.....Niels is de mol
Hij word gewoon heet van je😄quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:20 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja he, gisteren ging gewoon goed en opeens vanmiddag weer koorts. Nouja gaat ook wel weer over, wereld houdt ook niet morgen op met bestaan[..]
*stuitert mee*
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Boh.....Wie is de mol....stuiterstuiterstuiter.....Niels is de mol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:53 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik doe het hem niet na.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Check deze jongen moonwalken![]()
https://www.facebook.com/(...)776489109395411/?t=4
Zo smooth, het is haast crimineel...quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Tis mij nog nooit gelukt nee
Het ziet er zo smooth uit.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:01 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Zo smooth, het is haast crimineel...
Heb jij wel eens anaal gedaan?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Check deze jongen moonwalken![]()
https://www.facebook.com/(...)776489109395411/?t=4
Lospedrosa zegt dat het fijn is om dit onder de douche te doen maar dat kan ik mij niet voorstellen dus zoek ervaringenquote:
Zijn die er niet in de andere slowchat?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Lospedrosa zegt dat het fijn is om dit onder de douche te doen maar dat kan ik mij niet voorstellen dus zoek ervaringen
Die zijn zowat allemaal seksloosquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zijn die er niet in de andere slowchat?
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Klopt maar je hebt er wel een leuke kijk op over het algemeen
Daar is het minder levendig als de pener van mij opaquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ga dan even op het sexsubforum neuzen
Tja.......quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Daar is het minder levendig als de pener van mij opa
Geen idee.......komende weken in elk geval nog niet....quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Kan je met een gebroken heup ooit nog beentjes in de lucht standje doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |