Ze is wel altijd zo geweest. En ze helpt juist best wel veel. En wat ze bijvoorbeeld wel slim doen, is dat ze dan helpt in de keuken en dan staan er altijd tomaatjes en komkommer. En die snoept ze wel heel graag. Maar ze laat zoetigheid soms ook staan, en koeken zijn ook niet altijd lekker. Dus met alles wel kieskeurig.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:03 schreef Molo het volgende:
Hahaha
Makkelijk om over te oordelen omdat het hier heel makkelijk en relaxt gaat en ik me sowieso niet snel zorgen maak.
Maar vraag me altijd af of zulke kinderen betrokken worden bij boodschappen doen en eten maken
Die kleine hier eet beduidend enthousiaster als ze zelf haar roerei heeft gemaakt of zelf haar aardappel mag snijden
Die is 2,5 en geen 7, is heel anders dat weet ik wel, maar toch
Lijkt me lastig iigquote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze is wel altijd zo geweest. En ze helpt juist best wel veel. En wat ze bijvoorbeeld wel slim doen, is dat ze dan helpt in de keuken en dan staan er altijd tomaatjes en komkommer. En die snoept ze wel heel graag. Maar ze laat zoetigheid soms ook staan, en koeken zijn ook niet altijd lekker. Dus met alles wel kieskeurig.
Maar groente in pastasaus etc is niet echt een optie, en ze wil veel gewoon niet proberen. Maar ik weet niet hoe het bij normale doordeweekse maaltijden gaat hoor.
Elk kind is weer anders, en de ouders ook. En allemaal hebben ze een wilquote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:08 schreef Myraela het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd hoe dat ooit gaat als ik een kind heb, want het is natuurlijk heel makkelijk roepen zonder kinderen. Mijn fout op dit moment is nog wel eens dat ik vergeet dat kinderen ook veel kleiner zijn en veel minder eten.
Wat een briljante vondst om kinderen aan de spruiten te krijgen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:02 schreef Myraela het volgende:
Ik ben gek op spruiten, en dat komt waarschijnlijk omdat mijn ouders vroeger deden alsof spruitjes heel bijzonder waren. Dan mocht je er maar net zoveel als dat je oud was. Dat was echt vechten aan tafel omdat mijn broer ouder was en dus meer spruiten mocht.
Zo is het!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Groente in pastasaus, dat eet ik ook niet. Is geen stamppot
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:02 schreef Myraela het volgende: Ik ben gek op spruiten, en dat komt waarschijnlijk omdat mijn ouders vroeger deden alsof spruitjes heel bijzonder waren. Dan mocht je er maar net zoveel als dat je oud was. Dat was echt vechten aan tafel omdat mijn broer ouder was en dus meer spruiten mocht.
Heh.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:12 schreef Molo het volgende:
Misschien wordt dat later wel de nieuwe Domino's pizza
Kánquote:
Eenschquote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:37 schreef minilot het volgende:
Wat een verrukkelijk bizarre film bleek Annihilation gisteren trouwens te zijn. En niet alleen door Nathalie Portman.
Eens met deze review: https://www.theguardian.c(...)-haunting-impression
Dikke aanrader.
Haring en peer lijkt me een erg lekkere combi, het zoetrinse van de peer en het ziltige umami van de haring, het stevige korrelige van de peer en zachte boterige van de haring, en dan er ijskoude melk bijquote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:12 schreef Molo het volgende:
Kind hier wilde vanmiddag haring en peer samen eten, met een beker melk erbij
Kinderen zijn af en toe echt wel smeerlappen
https://dagelijksekost.een.be/gerechten/salade-met-peer-en-haringquote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:12 schreef Molo het volgende:
Kind hier wilde vanmiddag haring en peer samen eten, met een beker melk erbij
Kinderen zijn af en toe echt wel smeerlappen
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Haring en peer lijkt me een erg lekkere combi, het zoetrinse van de peer en het ziltige umami van de haring, het stevige korrelige van de peer en zachte boterige van de haring, en dan er ijskoude melk bij
Jummie
Dit wordt een groot chefkok
Ik zie Michelin sterren
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
https://dagelijksekost.een.be/gerechten/salade-met-peer-en-haring
ja, dit dacht ik nou ook.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Haring en peer lijkt me een erg lekkere combi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |