abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7720283
Ik zal dit topic starten met een korte uitleg hoe individuele mindcontrol(dus geen massa-mindcontrol, dat gaat op een heel andere manier)-in zijn werking gaat;

Dissociative Identity Disorder (DID, formerly termed Multiple Personality Disorder, MPS) is the minds sane defense to an insane situation. It is a way of dealing with trauma that is literally TOO HORRIBLE TO COMPREHEND. Incestuous rape violates primitive instincts and surpasses pain tolerance. By compartmentalizing the memory of such horrendous abuse, the rest of the mind can function normally as though nothing has happened. This compartmentalization(opdelen in verschillende compartimenten) is created by the brain actually shutting down neuron pathways to a specific part of the brain. These neuron pathways are TRIGGERED open again when the abuse recurs. The same part of the brain that is already conditioned to the trauma deals with it again-and-again as needed.

For example: as a child, Cathy O,Brien (zie; www.trance-formation.com ) was dissociative of her fathers abuse. She was totally unable to recal his sexual abuse, even in his presence, until she saw and felt his penis. As quickly as she felt the terror from conditioned response, she was remembering the abuse and how to deal with it. Her neuron pathways opened-up instantaneously to the part of her brain that previously endured the trauma. This part of her brain developed into a personality of its own -wich belonged to her father(her mindcontrol-slave handler/trainer)- wich he rented out(dat deden die ouders van Yolanda uit Epe dus ook met Yolanda)and later sold to the US-government........

[Dit bericht is gewijzigd door PHETEP op 05-01-2003 15:59]

zondag 5 januari 2003 @ 15:58:13 #2
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_7720333
okay geen geflame,
maar waar moeten we het nu over hebben?
pi_7720418
PHETEP, ik denk dat je meer "zinnige " reacties krijgt als je het stukje even vertaald... meer mensen zijn dan bereid de moeite te nemen het stuk te lezen.

Er zijn ook veel mensen die níet veel in het Engels lezen en ik kan me vorstellen dat die het dan ook iets minder goed afgaan dan jijzelf.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_7720824
-edit iteejer-

idd een topicverpestende reactie

[Dit bericht is gewijzigd door iteejer op 06-01-2003 19:20]

046
Dank aan Yeahinho
  zondag 5 januari 2003 @ 16:25:03 #5
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_7720851
quote:
Op zondag 5 januari 2003 15:56 schreef PHETEP het volgende:
Ik zal dit topic starten met een korte uitleg hoe individuele mindcontrol(dus geen massa-mindcontrol, dat gaat op een heel andere manier)-in zijn werking gaat;
leg jij altijd dingen in het engels uit terwijl je ook nederlands kan?
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_7720875
-edit iteejer-

probeer het nou es normaal te houden, OOK van jullie kant..

[Dit bericht is gewijzigd door iteejer op 06-01-2003 19:21]

046
Dank aan Yeahinho
pi_7720876
http://home.wanadoo.nl/mufooz/Nwo-mc/Nederlands/mkultraO-ned.htm
is een uiteenzetting over mindcontrol in het Nederlands(en dan specifiek over MK-Ultra, dat is een andere mindcontrol programmering dan bijv. Monarch waar Cathy O,Brien slachtoffer van was)daar ik niet de mogelijkheid heb om info te knippen&plakken en ik een vreselijke langzame typer ben heb ik de eerste topic niet vertaald, maar deze link is in het Nederlands voor diegenen die serieus ge-interesseerd zijn en moeite hebben met Engels lezen

[Dit bericht is gewijzigd door PHETEP op 05-01-2003 16:29]

pi_7720889
quote:
Op zondag 5 januari 2003 16:26 schreef PHETEP het volgende:
is een uiteenzetting over mindcontrol in het Nederlands(en dan specifiek over MK-Ultra, dat is een andere mindcontrol programmering dan bijv. Monarch waar Cathy O,Brien slachtoffer van was)daar ik niet de mogelijkheid heb om info te knippen&plakken en ik een vreselijke langzame typer ben heb ik de eerste topic niet vertaald, maar deze link is in het Nederlands voor diegenen die serieus ge-interesseerd zijn en moeite hebben met Engels lezen
link doet het niet
046
Dank aan Yeahinho
  zondag 5 januari 2003 @ 16:27:51 #9
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_7720912
quote:
Op zondag 5 januari 2003 16:26 schreef PHETEP het volgende:
post het hier dan, heb trage internet verbinding
code:
[quote][/quote]
hebben we hier voor
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_7721054
quote:
Op zondag 5 januari 2003 16:27 schreef hallo_mensen het volgende:

[..]

link doet het niet

Nu wel, leuk trouwens dat je ook een keer komt posten in Truth, vindt je dit onderwerp wel interessant i.t.t. Astrologie, Reincarnatie etc.?
pi_7721280
-edit iteejer-

bevatte quote van weggeeditte post

[Dit bericht is gewijzigd door iteejer op 06-01-2003 19:23]

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 5 januari 2003 @ 16:44:05 #12
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_7721282
quote:
Op zondag 5 januari 2003 16:01 schreef Mirage het volgende:
PHETEP, ik denk dat je meer "zinnige " reacties krijgt als je het stukje even vertaald... meer mensen zijn dan bereid de moeite te nemen het stuk te lezen.
Ik vind het goed zo.

Juist die Engelse versie verscherpt het karakter van het onderwerp.
Het vertalen in het Nederlands verlamt de boodschap.

Mind control: Ja, dat triggeren is heel herkenbaar.

Vergelijk pop-muziek, video-beelden, voetbal op TV, mode.

Je ziet bijvoorbeeld hoe fanatiek mensen een hart-aanval kunnen krijgen als Frank de Boer een penalty mist.

Voetbal op TV (Eurocup etc) is bijvoorbeeld een vorm van massa-mind control; Hele volkstammen gaan met elkaar vechten om zo'n simpel balletje; de commercie speelt er handig op in zodat miljoenen mensen tegelijkertijd kunnen worden gemanipuleerd:

Voorbeelden van triggers:
Heerllijk Helder Heineken
McDonalds: everytime a good time
Coca Cola: Coke is it !
Vodafone: afschuwelijke lawaai
etc etc etc.

Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
pi_7721344
quote:
Op zondag 5 januari 2003 16:44 schreef M.ALTA het volgende:

[..]

Ik vind het goed zo.

Juist die Engelse versie verscherpt het karakter van het onderwerp.
Het vertalen in het Nederlands verlamt de boodschap.

Mind control: Ja, dat triggeren is heel herkenbaar.

Je ziet bijvoorbeeld hoe fanatiek mensen een hart-aanval kunnen krijgen als Frank de Boer een penalty mist.

Voetbal op TV (Eurocup etc) is bijvoorbeeld een vorm van massa-mind control; Hele volkstammen gaan met elkaar vechten om zo'n simpel balletje; de commercie speelt er handig op in zodat miljoenen mensen tegelijkertijd kunnen worden gemanipuleerd:

etc etc etc.

een voorbeel dis een voorbeeld... een uitleg een uitleg... dat is NIET taalgebonden...

Wat wél zo is, is dat vertalen moeilijk is als je redelijk vele in het Engels leest. Ikzelf heb dan moeite met de zinsopbouw in de vertaling. Even de juiste knop zoeken...

misschien vertaal ik het nog wel voor je Phetep, later op de dag.

eerst ffe eten in mijn kruimeltje stoppen

Sir Winston Churchill
pi_7721408
De meest blatante verwijzing naar mindcontrol in de reclame is wel die slogan van JVC: We produce your imagination (ach nee, dat doen de massa,s immers helemaal vanuit zichzelf, vanuit hun eigen vrije wilskracht en autonome bewustzijn, toch?)
  zondag 5 januari 2003 @ 17:19:40 #15
17061 mvt
blame Canada
pi_7721939
Even voor de liefhebbers van het nederlands : http://www.worldlingo.com/products_services/worldlingo_translator.html
pas op, vertaald redelijk letterlijk, gaat dus slecht om met homoniemen en andere taaltruukjes
Vertaald teksten+ sites van taal naar taal (oa EN->NE)
voorbeeldresultaat van de link in de openingspost
We were to understand there would be pie and punch?
pi_7722234
Ok, als die Mark Philips en Cathy O'brien op zoiets geheims zijn gestuit, waarom zijn hun websites dan nog in de lucht en waarom hebben ze niet veel eerder al een 'ongelukje' gehad?
  zondag 5 januari 2003 @ 17:44:29 #17
43795 Allesziend
I'm a Lucky Bastard
pi_7722301
iemand hier zou het toch moeten weten......

wááár vind ik het "STOA-rapport" ?????

Ja Mirage, Nee Mirage, Goed Mirage......IK HOU VAN JE MIRAGE !!!!
pi_7722385
quote:
Op zondag 5 januari 2003 17:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ok, als die Mark Philips en Cathy O'brien op zoiets geheims zijn gestuit, waarom zijn hun websites dan nog in de lucht en waarom hebben ze niet veel eerder al een 'ongelukje' gehad?
Waarom ga je ze het niet zelf vragen? email-adres= info@trance-formation.com
pi_7722440
quote:
This part of her brain developed into a personality of its own -wich belonged to her father(her mindcontrol-slave handler/trainer)- wich he rented out and later sold to the US-government........
En toen ?
quote:
(dat deden die ouders van Yolanda uit Epe dus ook met Yolanda)
Hoe bedoel je dit ?
  zondag 5 januari 2003 @ 17:58:28 #20
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_7722472
quote:
Op zondag 5 januari 2003 17:51 schreef PHETEP het volgende:

[..]

Waarom ga je ze het niet zelf vragen? email-adres= info@trance-formation.com

Dat is toch geen antwoord? Sorry hoor, maar als jullie ervan overtuigd zijn dat wat zij vertellen waar is, neem ik aan dat jullie zelf al in contact zijn met die mensen en dat je dus een antwoord hebt op de gestelde vraag.
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_7722511
quote:
Op zondag 5 januari 2003 15:56 schreef PHETEP het volgende:
Dissociative Identity Disorder (DID, formerly termed Multiple Personality Disorder, MPS) is the minds sane defense to an insane situation. It is a way of dealing with trauma that is literally TOO HORRIBLE TO COMPREHEND. Incestuous rape violates primitive instincts and surpasses pain tolerance. By compartmentalizing the memory of such horrendous abuse, the rest of the mind can function normally as though nothing has happened. This compartmentalization(opdelen in verschillende compartimenten) is created by the brain actually shutting down neuron pathways to a specific part of the brain. These neuron pathways are TRIGGERED open again when the abuse recurs. The same part of the brain that is already conditioned to the trauma deals with it again-and-again as needed.

For example: as a child, Cathy O,Brien (zie; www.trance-formation.com ) was dissociative of her fathers abuse. She was totally unable to recal his sexual abuse, even in his presence, until she saw and felt his penis. As quickly as she felt the terror from conditioned response, she was remembering the abuse and how to deal with it. Her neuron pathways opened-up instantaneously to the part of her brain that previously endured the trauma.
Ok, een soort extreme cognitieve dissonantie dus. Het is wel bekend dat mensen de meest verschrikkelijke dingen kunnen vergeten om maar te overleven.
quote:
This part of her brain developed into a personality of its own -wich belonged to her father(her mindcontrol-slave handler/trainer)- wich he rented out(dat deden die ouders van Yolanda uit Epe dus ook met Yolanda)and later sold to the US-government........
Tsja, en dit zal dan wel weer.
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_7722719
Prima zo, mensen, jullie kunnen het dus wel.
Ik ben weer trots op jullie.

Mag ik ook wel eens zeggen, he?

Ga zo door!

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  zondag 5 januari 2003 @ 18:15:48 #23
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_7722761
quote:
Op zondag 5 januari 2003 18:13 schreef MUUS het volgende:
Prima zo, mensen, jullie kunnen het dus wel.
Ik ben weer trots op jullie.

Mag ik ook wel eens zeggen, he?

Ga zo door!

Krijgen we een kusje?
pi_7722791
quote:
Op zondag 5 januari 2003 18:15 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Krijgen we een kusje?

Tuulluk.

En nu weer on-topic.

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_7722990
Ik neem aan dat ook ik mijn vraag opnieuw mag stellen dan, aangezien deze nog steeds niet bevredigend beantwoord is in het vorige topic.

Wat is het nut van het afweten van mindcontrol? Als dit namelijk geen enkel voordeel heeft, dan is het ook volkomen nutteloos om te weten of het bestaat, en zo ja, al dan niet wordt toegepast. Tevens is het nutteloos voor degene die mindcontrol over anderen uitoefenen. Het uitoefenen van macht op anderen is namelijk pas interessant als die anderen ook afweten van die macht. Wat boeit mij het, als iemand macht over mij heeft, terwijl ik daar niks van afweet? Niets dus.

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_7723407
quote:
Op zondag 5 januari 2003 18:29 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat is het nut van het afweten van mindcontrol? Als dit namelijk geen enkel voordeel heeft, dan is het ook volkomen nutteloos om te weten of het bestaat, en zo ja, al dan niet wordt toegepast. Tevens is het nutteloos voor degene die mindcontrol over anderen uitoefenen. Het uitoefenen van macht op anderen is namelijk pas interessant als die anderen ook afweten van die macht. Wat boeit mij het, als iemand macht over mij heeft, terwijl ik daar niks van afweet? Niets dus.
Het uitoefenen van macht is interessant voor de uitoefenaar ervan indien hij/zij daarmee haar eigen belangen kan behartigen. Het is helemaal niet interessant als de "slachtoffers" er iets vanaf weten omdat die kennis ertoe kan leiden dat ze zich kunnen wapenen tegen mindcontrol.

Waarom zou het jou moeten boeien? Misschien omdat je beter af zou kunnen zijn als je zou weten wat er werkelijk met je aan de hand is of waarom je de dingen doet die je doet of de dingen voelt die je voelt. Onwetendheid is misschien wel een zegen maar voor sommige mensen toch echt een vloek.

Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_7723723
quote:
Op zondag 5 januari 2003 18:54 schreef thoth het volgende:

[..]

Waarom zou het jou moeten boeien? Misschien omdat je beter af zou kunnen zijn als je zou weten wat er werkelijk met je aan de hand is of waarom je de dingen doet die je doet of de dingen voelt die je voelt. Onwetendheid is misschien wel een zegen maar voor sommige mensen toch echt een vloek.

Waarom zou je dan beter af zijn. Jullie schijnen dan te weten wat er werkelijk gaande is. Zijn jullie beter af dan ik? En in welke zin?

En dan nog een vraag: Waarom zouden jullie uitverkoren zijn om te snappen dat wij allen geprogrammeerd zijn? En waarom staan "ze" dit toe dan? Ze hebben toch zoveel macht over iedereen die 't niet wil zien, dat ze deze mensen toch makkelijk jullie kunnen laten verdwijnen of ieg de mond kunnen snoeren?

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  zondag 5 januari 2003 @ 19:14:52 #28
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_7723787
quote:
Op zondag 5 januari 2003 19:11 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Waarom zou je dan beter af zijn. Jullie schijnen dan te weten wat er werkelijk gaande is. Zijn jullie beter af dan ik? En in welke zin?

En nogmaal": waarom staan 'the powers that be' dan toe dat we (jullie) dit soort dingen ontdekken???? Als ik die powers was, bestond er echt geen Internet-site, waar ook maar een beetje info te vinden zou zijn. En aangezien het al zo lang aan de gang is, zou er echt geen boek over verschijnen hoor..
pi_7727085
Ik vraag me af wat het nut zou zijn van totale mindcontrol, volgens mij is het een tijd- en energierovend (dus duur) proces. (Ervan uitgaande dat het echt bestaat, natuurlijk.)
Om heerschappij over de wereld te krijgen heb je het ook niet nodig. Multinationals zijn allang bezig overal de economische touwtjes in handen te krijgen.

Verder schijnt het dat we nog nauwelijks weten hoe onze hersenen precies werken. Psychiatrische ziekten zijn in veel gevallen nog steeds moeilijk te behandelen, laat staan dat we weten hoe een gedachte tot stand komt, en hoe de informatie in de hersenen precies overgedragen wordt. Dat zijn toch wel eerste vereisten om mind control te kunnen toepassen, lijkt me.

Het toebrengen van een trauma om iemand iets te laten vergeten lijkt me ook een hachelijke zaak. Om te beginnen weet je nooit hoe iemand zal reageren. Een mens is nou eenmaal te complex om voorspelbaar te zijn.

En dan nog.. Dat je iemands geest versplinterd geeft je nog geen controle over die persoon. Er zouden dus erg veel mislukte robots moeten rondlopen. Dat is natuurlijk wel vervelend als het juist sleutelfiguren moeten zijn, die je wilt controleren.

Verder zijn er maar een paar authentieke gevallen van MPS. in 1973 waren het er ruim 100 in de Verenigde Staten, als ik het me goed herinner. Het wordt vaak verward met schizofrenie, wat een totaal andere aandoening is.

plus wat ik al eerder stelde: Als iemand in staat is om die mensen te deprogrammeren, en hij heeft al een robot op een sleutelpositie weten uit te schakelen, dan zou ie boven aan mijn hitlist staan, als ik in 'hun' schoenen stond..

Kortom, ik blijf het allemaal wel vergezocht vinden..

pi_7727241
dbl pst

[Dit bericht is gewijzigd door Lorax op 05-01-2003 22:00]

pi_7727288
Okee, hier is een vertaling.

Opmerkingen vooraf:
* Lorax is geen beedigd vertaler
* 'compartimentaliseren' lijkt nog erg veel op het Engelse woord. Bedoeld wordt denk ik: het opdelen in 'vakjes' die je min of meer als neurologisch autonoom zou kunnen beschouwen (en die dus niet van elkaars bestaan op de hoogte hoeven te zijn).
* 'mind' heb ik vertaald met 'geest', merk op dat 'geest' in het Nederlands een religieuze bijbetekenis kan hebben die 'mind' volgens mij in het Engels niet heeft. Mischien zou 'persoonlijkheid' een betere vertaling zijn, maar dat weet ik niet zeker.
* 'terror' heb ik vertaald met 'verschrikkelijke angst', bij gebrek aan een beter woord (bestaat mischien wel).
* De rest wist ik wel zeker, of is naar mijn mening een voldoende nauwkeurige benadering van de originele betekenis.
* Vertalen is moeilijker dan ik dacht.
* Drie puntjes aan het einde om omineusheid aan te geven vond ik wel genoeg

quote:
Dissociative Identity Disorder (DID, vroeger Multiple Personality Disorder (MPS) genaamd) is het gezonde defensiemechanisme van de geest tegen een gestoorde situatie. Het is een manier om met een trauma om te gaan dat letterlijk TE VERSCHIKKELIJK IS OM TE BEGRIJPEN. Incestueze verkrachting schendt primitieve instincten en overstijgt de pijngrens. Door het compartimentaliseren van de herinnering van een zo verschikkelijk misbruik, kan de rest van de geest normaal blijven functioneren alsof er niets gebeurd zou zijn. Deze compartimentalisatie ontstaat doordat het brein neurale verbindingen naar een specifiek deel van het brein letterlijk uitzet. Deze neurale verbindingen worden weer hersteld wanneer het misbruik weer optreedt. Hetzelfde deel van het brein dat al is geconditioneerd door het trauma handelt het wanneer nodig steeds opnieuw af.

Bijvoorbeeld: als kind was Cathy O'Brien dissociatief voor het misbruik door haar vader. Ze was totaal niet in staat zich het seksueel misbruik te herinneren, zelfs niet in zijn aanwezigheid, totdat ze zijn penis opnieuw zag en voelde. Zodra ze de verschrikkelijke angst voelde als gevolg van de geconditioneerde reflex, herinnerde zij zich het misbruik en hoe er mee om te gaan. Haar neurale verbindingen openden zich onmiddelijk naar het deel van haar brein dat het trauma al eerder doorstaan had. Dit deel van haar brein ontwikkelde zich in een op zich staande persoonlijkheid --die toebehoorde aan haar vader(haar mindcontrol-slaafmeester/trainer)-- dat hij verhuurde en later verkocht aan de overheid van de VS...

+2ct.

[edit]
Moet natuurlijk ook vertaald:
Dissociative Identity Disorder (DID) -> dissociatieve identiteitsstoornis
Multiple Personality Disorder -> meervoudige persoonlijkheidsstoornist
[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Lorax op 05-01-2003 22:07]

pi_7728952
quote:

[..]

En dan nog een vraag: Waarom zouden jullie uitverkoren zijn om te snappen dat wij allen geprogrammeerd zijn? En waarom staan "ze" dit toe dan? Ze hebben toch zoveel macht over iedereen die 't niet wil zien, dat ze deze mensen toch makkelijk jullie kunnen laten verdwijnen of ieg de mond kunnen snoeren?

Jullie? Wie is dat?

Niemand is uitverkoren om te zien dat we gemanipuleerd worden.

Even voor de goede orde; ik geloof zelf niet dat er een grote geheime samenzwering is die erop gericht is de wereld te beheersen. Ik denk wel dat er heersende organisaties zijn die als doel hebben macht te vergaren met als nobel streven: rijk worden. Dat is geen geheim dat is feitelijk wat er gebeurd in de wereld; de geschiedenisboeken staan vol met spannende verhalen over koningen en keizers die de wereld wilde veroveren. 50 jaar geleden was er nog zo eentje in ons buurland alleen was hij er erg open over.

We worden dagelijks gemanipuleerd en dat is ook geen geheim. Mensen liegen altijd uit eigenbelang. Ik zie het in mijn omgeving (vriend liegt tegen vriendin over vreemd gaan: dat is manipuleren) Ik zie het op mijn werk (ik mag van mijn baas tegen een klant bepaalde dingen niet zeggen want anders lopen we het risico dat de klant wegloopt; dat is manipuleren). Maar de mannen en vrouwen die echt iets op het spel hebben staan zoals de macht over naties en de kracht om miljarden te verdienen: die vertellen ons de naakte waarheid.....nee, al geloof je geen enkele theorie; de aard van de mens alleen al is voldoende reden om te twijfelen aan de oprechtheid van machthebbers.

We accepteren allemaal de waarheid die ons voorgeschoteld wordt en dus hebben "the powers that be" niets te vrezen. De stem van de minderheid heeft geen authoriteit en hoeft derhalve ook niet tot zwijgen gebracht te worden. Pas als je gaat censureren dan gaan grotere groepen zich afvragen waarom, als je "die paar maloten" lekker hun gedachtengoed laat spuien dan vormen ze geen bedreiging. Voorlopig.

Ben ik beter af dan jij? Weet ik niet. Als jij gelukkig bent in de wereld waarin je leeft, prima. Ik denk dat je jezelf tekort doet als je bepaalde ideeen zomaar terzijde schuift maar dat is jouw zaak niet de mijne.

maandag 6 januari 2003 @ 00:21:39 #33
23780 Templ4r
Spiritual Warrior
pi_7730656
Quote uit vorige mind control topic:
quote:
Op zondag 5 januari 2003 00:36 schreef PHETEP het volgende:

Beste Anemoon,

Jij hebt toch het boek I AM ME.... van Icke, kun je niet wat quotes uit dat hoofdstuk over Cathy O Brien neerzetten voor de serieuze en ontwikkelde mensen op dit forum zoals M.ALTA, Templ4r, Fonkmeistah etc. en al diegenen die wel geinteresseerd zijn maar niet onnodig hun mondje roeren

In the Biggest Secret van Icke gaat er ook 1 hoofdstuk uitgebreid in op mind control en Cathy O'Brien. Ik zal 1 dezer dagen wat quotes hier neerzetten.
pi_7735777
quote:
Op maandag 6 januari 2003 00:21 schreef Templ4r het volgende:
Quote uit vorige mind control topic:
[..]

In the Biggest Secret van Icke gaat er ook 1 hoofdstuk uitgebreid in op mind control en Cathy O'Brien. Ik zal 1 dezer dagen wat quotes hier neerzetten.

Interessante boeken die specifiek over mindcontrol gaan zijn;

MINDCONTROL, WORLDCONTROL en CASEBOOK ON ALTERNATIVE 3 van Jim Keith

PSYCHIC DICTATORSHIP IN THE USA van Alex Constantine

THE ILLUMINATI FORMULA TO CREATE AN UNDETECTABLE TOTAL MINDCONTROLLED SLAVE van Fritz Springmeier & Cisco Wheeler

THE NAZI DOCTORS van Robert Jay Lifton

en uiteraard TRANCE FORMATION OF AMERICA van Mark Philips & Cathy O Brien

FOK!fotograaf maandag 6 januari 2003 @ 13:24:17 #35
18921 freud
Who's John Galt?
pi_7736135
quote:
Op zondag 5 januari 2003 16:44 schreef M.ALTA het volgende:

[..]

etc etc etc.

Heeft dat niet meer te maken met het zgn Pavlov effect? Een merk of artikel associeren met een gevoel? Het duidelijke kenmerk van mind control zoals in de openingspost draait om het compartimentalization principe. Je weet dus niet dat je een bepaald gedrag vertoond. Met jouw voorbeelden leg je bewuster een connectie lijkt me.

Is het safe om te zeggen dat je alleen mensen door indoctrinatie tot compartimentalisatie kan krijgen en dan alleen nog maar met extreme dingen? Je kan compartimentalisatie dus niet toepassen met zaken die 'gewoon' zijn. Om een voorbeeld te geven:
Iemand die heilig overtuigd is van aliens en abductions kan dus niet op dit punt gecompartimentaliseerd worden omdat zijn hersenen het niet als extreem beschouwen.

Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_7739228
In de vraag&antwoordt sectie op stewartswerdlow.com wordt ook veel licht geworpen op mindcontrolpraktijken (is qua lezen ook makkelijk door te komen)zie;

www.stewartswerdlow.com/qacomments.shtml

www.stewartswerdlow.com/qaindex_archive.shtml

[Dit bericht is gewijzigd door PHETEP op 06-01-2003 16:04]

pi_7743017
quote:
Op zondag 5 januari 2003 23:09 schreef thoth het volgende:

[..]
We worden dagelijks gemanipuleerd en dat is ook geen geheim. Mensen liegen altijd uit eigenbelang. Ik zie het in mijn omgeving (vriend liegt tegen vriendin over vreemd gaan: dat is manipuleren) Ik zie het op mijn werk (ik mag van mijn baas tegen een klant bepaalde dingen niet zeggen want anders lopen we het risico dat de klant wegloopt; dat is manipuleren). Maar de mannen en vrouwen die echt iets op het spel hebben staan zoals de macht over naties en de kracht om miljarden te verdienen: die vertellen ons de naakte waarheid.....nee, al geloof je geen enkele theorie; de aard van de mens alleen al is voldoende reden om te twijfelen aan de oprechtheid van machthebbers.

We accepteren allemaal de waarheid die ons voorgeschoteld wordt en dus hebben "the powers that be" niets te vrezen. De stem van de minderheid heeft geen authoriteit en hoeft derhalve ook niet tot zwijgen gebracht te worden. Pas als je gaat censureren dan gaan grotere groepen zich afvragen waarom, als je "die paar maloten" lekker hun gedachtengoed laat spuien dan vormen ze geen bedreiging. Voorlopig.

Ben ik beter af dan jij? Weet ik niet. Als jij gelukkig bent in de wereld waarin je leeft, prima. Ik denk dat je jezelf tekort doet als je bepaalde ideeen zomaar terzijde schuift maar dat is jouw zaak niet de mijne.

Ik denk dat wij (of tenminste de meesten van ons) genoeg gezond verstand hebben meegekregen om te bepalen in hoeverre we ons laten meeslepen door bepaalde "uitoefeningen van macht", zoals door reclame bijvoorbeeld. Ik ben me ervan bewust dat Doritos me door die mongoloide reclame zoveel mogelijk Doritos wil laten kopen en weet ook dat ze daardoor het tegenovergestelde bereiken. Echter, waar ken ik Doritos van? Juist, van de reclame. Dus ze zitten in m'n kop, of ik dat nou leuk vind of niet. Ik denk alleen niet dat er hier sprake is van "mind control", omdat ik zelf altijd nog kan bepalen wat ik met die informatie doe.
Als we 't groter gaan bekijken, denk ik dat we in een democratie leven en niet in een dictatuur. Ook al zou Balkenende een machtgeil mannetje zijn, op niets belust dan macht en geld, zou hij volgens mij niet de kans kunnen krijgen om die te grijpen. In sommige andere landen gebeurt dit wel, maar daar is dan altijd sprake van andere politieke stelsels.
pi_7743845
Zittende presidenten en premiers zijn ook maar marionetten van Bilderberg (voor ik dat weer moet gaan uitleggen zie; www.bilderberg.org ), Vrijmetselaars-Grootmeesters en andere machten achter de schermen die wij niet te zien krijgen of over te horen krijgen via de Officieele media of op school!!!!
  FOK!fotograaf maandag 6 januari 2003 @ 19:11:10 #39
18921 freud
Who's John Galt?
pi_7744149
Phetep, is mind control ook mogelijk als het niet om traumatische zaken gaat zoals ik in mijn eerdere post vroeg?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_7744254
quote:
Op maandag 6 januari 2003 19:11 schreef freud het volgende:
Phetep, is mind control ook mogelijk als het niet om traumatische zaken gaat zoals ik in mijn eerdere post vroeg?
Niet als het om directe, systematische, individueel opgelegde mindcontrol gaat!
  FOK!fotograaf maandag 6 januari 2003 @ 19:26:21 #41
18921 freud
Who's John Galt?
pi_7744472
quote:
Op maandag 6 januari 2003 19:15 schreef PHETEP het volgende:

[..]

Niet als het om directe, systematische, individueel opgelegde mindcontrol gaat!

Dus mindcontrol om de top van de westerse landen te beinvloeden is niet mogelijk als het niet door iemand gedaan kan worden die nauw bij ze betrokken is. Het zou dus al vroeg in hun leven moeten plaatsvinden. Conditioneren van potentiele leiders?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_7746739
quote:
Op maandag 6 januari 2003 19:26 schreef freud het volgende:

[..]

Dus mindcontrol om de top van de westerse landen te beinvloeden is niet mogelijk als het niet door iemand gedaan kan worden die nauw bij ze betrokken is. Het zou dus al vroeg in hun leven moeten plaatsvinden. Conditioneren van potentiele leiders?

wat onder andere kan inhouden:

* weten wie er waarschijnlijk leiders gaan worden en die conditioneren
* de volledige populatie preventief conditioneren voor het geval dat iemand leider wordt. [paranoia]dus daarom herinner ik mij de bezoekjes aan de schoolarts niet! [/paranoia]

quote:
Het zou dus al vroeg in hun leven moeten plaatsvinden.
Dat hoeft toch eigenlijk niet? Conditioneren kan toch in principe ook als ze al leider zijn? Zolang de traumatische ervaring maar voldoende gruwelijk/ongeloofelijk wordt ervaren.
pi_7747058
quote:
Op maandag 6 januari 2003 13:24 schreef freud het volgende:
Is het safe om te zeggen dat je alleen mensen door indoctrinatie tot compartimentalisatie kan krijgen en dan alleen nog maar met extreme dingen? Je kan compartimentalisatie dus niet toepassen met zaken die 'gewoon' zijn. Om een voorbeeld te geven:
Iemand die heilig overtuigd is van aliens en abductions kan dus niet op dit punt gecompartimentaliseerd worden omdat zijn hersenen het niet als extreem beschouwen.
Ik denk niet dat er perse sprake hoeft te zijn van extreme zaken.

Mensen zijn veel eenvoudiger te manipuleren dan je misschien in eerste instantie zou denken. Om een indruk te geven: ene meneer van ´t Hek wist zonder enige zinnige fundering een biermerk van de Nederlandse markt te laten verdwijnen (een merk dat overigens in het buitenland nog gewoon verkocht zou blijven worden)......

pi_7747170
quote:
Op maandag 6 januari 2003 21:22 schreef thoth het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er perse sprake hoeft te zijn van extreme zaken.

Mensen zijn veel eenvoudiger te manipuleren dan je misschien in eerste instantie zou denken. Om een indruk te geven: ene meneer van ´t Hek wist zonder enige zinnige fundering een biermerk van de Nederlandse markt te laten verdwijnen (een merk dat overigens in het buitenland nog gewoon verkocht zou blijven worden)......

Ja, maar dan hebben we het over massa-manipulatie, en niet over een specifiek individu die voor bepaalde opdrachten persoonlijk wordt geprogrammeerd zoals het uitvoeren van een moord, spionage, het mindcontrollen van een kleine sekte, het bezetten van een bepaalde maatschappelijke functie enz.
pi_7747450
quote:
Op maandag 6 januari 2003 21:29 schreef PHETEP het volgende:

[..]

Ja, maar dan hebben we het over massa-manipulatie, en niet over een specifiek individu die voor bepaalde opdrachten persoonlijk wordt geprogrammeerd zoals het uitvoeren van een moord, spionage, het mindcontrollen van een kleine sekte, het bezetten van een bepaalde maatschappelijke functie enz.

Oke dat is waar.

Maar in mijn beleving is het manipuleren van een individu niet veel gecompliceerder. Het is een kwestie van zorgvuldige indoctrinatie van een persoon. Met een beetje oefening kunnen jij en ik dat volgens mij ook.

Ik ben vrij simplistisch in mijn beschouwing van dit soort zaken omdat het leven volgens mij gewoon niet complex is maar wanneer je een persoon jarenlang met een concept om zijn oren slaat dan gaat die persoon dat concept aannemen als een feitelijkheid. Op die manier worden we als kinderen opgevoed. Op die manier worden we als bijna volwassenen opgeleid en op die manier zullen we als volwassenen verteld worden wat wel en niet waar is. En op die manier kan je een individu herprogrammeren. (.....heel simpel gezegd.....)

maandag 6 januari 2003 @ 21:46:37 #46
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_7747577
quote:
Op maandag 6 januari 2003 21:22 schreef thoth het volgende:

[..]

dit staat me nog steeds bij. Die Buckler toch.

Ik heb bijvoorbeeld jarenlang in de marketing moeten leren hoe ik mensen moest manipuleren en voorliegen.

In Nederland wordt hier nog volop dure cursusjes voor ontwikkeld.
Emile Ratelband is daar niets bij.

Achteraf voel ik mij behoorlijk belazerd door mij te laten misbruiken om mijn medemensen in de maling te houden.

Marketing is een mooi en degelijk vak, maar in verkeerde handen is het een gevaarlijke moord-machine.

Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
  maandag 6 januari 2003 @ 21:52:53 #47
17061 mvt
blame Canada
pi_7747715
Even een note, praten we hier over mindcontrole in de vorm van het op commando compleet overnemen van een persoonlijkheid tegen zijn/haar wil voor dingen die hij/zij niet zou doen,

of

het langzaam in laten sluiten van bepaalde dingen waardoor uiteindelijk een persoon doet wat jij wilt (afvlakking van eigen mening, opdringen mening van bijvoorbeeld de commercie)

maandag 6 januari 2003 @ 22:02:46 #48
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_7747947
quote:
Op maandag 6 januari 2003 21:52 schreef mvt het volgende:
Even een note, praten we hier over mindcontrole in de vorm van het op commando compleet overnemen van een persoonlijkheid tegen zijn/haar wil voor dingen die hij/zij niet zou doen,

of

het langzaam in laten sluiten van bepaalde dingen waardoor uiteindelijk een persoon doet wat jij wilt (afvlakking van eigen mening, opdringen mening van bijvoorbeeld de commercie)

Het laatste is een subtielere vorm van het eerste.
pi_7747949
quote:
Op maandag 6 januari 2003 21:52 schreef mvt het volgende:

of

Mijn bedoeling met dit topic was het eerste, maar als mensen het ook over massa-beinvloeding willen hebben, vindt ik ook prima, want zaak is dat de elite de op individueel trauma gebaseerde mindcontrol die ze op een klein deel van de bevolking toepassen door bepaalde mensen van geboorte af aan te conditioneren voor een bepaalde taak in de nabije toekomst willen gaan toepassen op de gehele wereldpopulatie m.b.v. een ge-implanteerde microchip, zodat ze de manipulatie en controle op de hele mensheid via aan de micro-chips geconnecteerde computers op net zo,n directe manier kunnen toepassen wat nu nog alleen bij specifiek geprogrammeerde individuen mogelijk is.....
pi_7749605
In navolging van Muus wil ik hier ook ff zeggen dat ik echt blij ben dat dit een interessante en normale discussie is geworden.
Een paar klote-reacties heb ik eruitgehaald.
Dat is nou alles wat ik steeds bedoelde..
  FOK!fotograaf maandag 6 januari 2003 @ 23:33:00 #51
18921 freud
Who's John Galt?
pi_7750339
quote:
Op maandag 6 januari 2003 22:02 schreef PHETEP het volgende:

[..]

Mijn bedoeling met dit topic was het eerste, maar als mensen het ook over massa-beinvloeding willen hebben, vindt ik ook prima, want zaak is dat de elite de op individueel trauma gebaseerde mindcontrol die ze op een klein deel van de bevolking toepassen door bepaalde mensen van geboorte af aan te conditioneren voor een bepaalde taak in de nabije toekomst willen gaan toepassen op de gehele wereldpopulatie m.b.v. een ge-implanteerde microchip, zodat ze de manipulatie en controle op de hele mensheid via aan de micro-chips geconnecteerde computers op net zo,n directe manier kunnen toepassen wat nu nog alleen bij specifiek geprogrammeerde individuen mogelijk is.....

Als je kijkt naar een lijn zoals de kennedy's of de Bush's, dan is het makkelijk om vanaf jongs af aan een grote afhankelijk op te bouwen van een bepaald persoon. Er zijn meer van dergelijk dynastieen in de top, dus is bij dergelijke lijnen conditionering vanaf de jeugd mogelijk waardoor er in het volwassen leven makkelijk gestuurd kan worden. De persoonlijkheid kan je prima vormen, als je de technieken maar beheerst.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  zondag 12 januari 2003 @ 14:08:05 #52
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_7853702

over de effecten hiervan op een persoon kunnen we wel even speculeren lijkt me

Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  zondag 12 januari 2003 @ 14:24:01 #53
23780 Templ4r
Spiritual Warrior
pi_7854004
Bizar artikel Fonkmeistah.
  zondag 12 januari 2003 @ 14:24:54 #54
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_7854018
I hate you.

Dat zal veel effect hebben op een baby die nog helemaal geen woorden kan begrijpen.

Verder zou, als dit massa-manipulatie zou zijn, elk verkochte stuk speelgoed van dit type dat moeten zeggen, is het niet?

Ik kan me nog die verhalen over verborgen boodschappen in platen herinneren, nou, niets te horen hoor. Tenzij je het wel heeeeeeel graag wilt natuurlijk. Ik ken ouders die het gerochel van hun baby bestempelen als praten... ach ja, de wens is de vader etc...

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  zondag 12 januari 2003 @ 14:33:24 #55
23780 Templ4r
Spiritual Warrior
pi_7854191
quote:
Op zondag 12 januari 2003 14:24 schreef X-Ray het volgende:
I hate you.

Dat zal veel effect hebben op een baby die nog helemaal geen woorden kan begrijpen.

Nou, koop het voor je kind zou ik zeggen.
  zondag 12 januari 2003 @ 14:48:44 #56
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_7854474
quote:
Op zondag 12 januari 2003 14:33 schreef Templ4r het volgende:

[..]

Nou, koop het voor je kind zou ik zeggen.

Hij heeft al Beatles-platen die achterstevoren gedraaid worden.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_7860425
My personal experiences of being targeted along with my seven year old daughter as a Remote Mindcontrol Experiment by the Intelligence Agencies.

-by George Farquhar-

www.projectfreedom.cng1.com/personal.html

[Dit bericht is gewijzigd door PHETEP op 12-01-2003 20:11]

pi_7860451
u voelllllt....niets!
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
pi_7860603
An April 2002 survey of 12000 Americans revealed that about 1 percent of those surveyed were experiencing some or all of the classic symptoms of psychotronic mind-control....

www.raven1.net

dinsdag 14 januari 2003 @ 17:37:22 #60
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_7895053
Laatst op TV gezien:

Scarecrow Press has released "Hitchcock and the Making of Marnie" and in-depth look at one of the master's most controversial and intriguing films.

"Author Tony Lee Moral uses extensive research, including personal interviews with Tippi Hedren, author Winston Graham, and Psycho screenwriter Joseph Stefano-as well as unpublished excerpts from interviews with Hitchcock himself-to delve into the issues surrounding the film's production and release."

Als er 1 iemand is die Mind-Control en triggers kent, dan is dat Alfred Hitchcock wel.
Marnie is een prachtig voorbeeld van trauma-mind control.

pi_7911593
The mind has no firewall: Army article on psychotronic weapons;

www.thememoryhole.org/mil/mind-firewall2.htm

pi_7955441
Verkeerd gepost!
pi_8039871
quote:

[..]

Mee eens !!! Totally Agree!!!
  woensdag 22 januari 2003 @ 21:52:35 #64
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_8056128
quote:
Op maandag 6 januari 2003 23:33 schreef freud het volgende:

[..]
................. als je de technieken maar beheerst.

welke technieken heeft George W. dan ?
pi_9144123
ENDLESS FAKE TERROR ALERTS: FEAR BASED MIND CONTROL

*The ultimate form of control is FEAR and the fear that you could lose your life(wat de meeste mensen betreft wel i.i.g.) at any moment elicits a Pavlovian response towards those who claim they can protect you. Trauma-based mindcontrol is not a conspiracy theory and can be observed naturally after people have been subject to distress. The New World Order know this and that is why the US and British governments issued a spate of fabricated terror alerts immediately after September 11 and continue to do so to this day.........lees verder;

www.propagandamatrix.com/endless_fake_terror_alerts.html

zaterdag 15 maart 2003 @ 23:08:23 #66
23780 Templ4r
Spiritual Warrior
pi_9147273
quote:
Op maandag 6 januari 2003 18:18 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]
Ik denk alleen niet dat er hier sprake is van "mind control", omdat ik zelf altijd nog kan bepalen wat ik met die informatie doe.

Klopt, het probleem is echter dat het "gewone volk" zeer weinig goede informatie krijgt. En dat kun je wel bepalen wat je de doet met de "slechte" informatie die via de reguliere media krijgt maar dan hoor je in pincipe dus nog steeds niet de "echte" informatie. Ze kunnen er niet voor zorgen hoe je denkt, maar wel waarover je denkt.
pi_9172558
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 20:19 schreef PHETEP het volgende:
ENDLESS FAKE TERROR ALERTS: FEAR BASED MIND CONTROL

*The ultimate form of control is FEAR and the fear that you could lose your life(wat de meeste mensen betreft wel i.i.g.) at any moment elicits a Pavlovian response towards those who claim they can protect you. Trauma-based mindcontrol is not a conspiracy theory and can be observed naturally after people have been subject to distress. The New World Order know this and that is why the US and British governments issued a spate of fabricated terror alerts immediately after September 11 and continue to do so to this day.........lees verder;

www.propagandamatrix.com/endless_fake_terror_alerts.html

Volgens mij heet dat gewoon 'politiek'. Mensen tegen elkaar uitspelen is iets van alle tijden. Met 'mindcontrol' en Pavlov heeft het niks te maken, mi.
pi_9182120
WHO KILLED JOHN LENNON?

"Shortly before his death, Lennon was interviewed by Playboy-magazine, where he blatantly asserted "we must always remember to thank the CIA and the Army for LSD. They invented LSD to control people......."

....Shortly after that interview, New World Order head honcho, Satanist, globalist, CIA director, Tavistock underling and then vice-president George Bush sr. had Lennon slaughtered on the streets of New York utilizing yet another mind-controlled DELTA slave Mark David Chapman. Mark Chapman is the victim of an artificially induced "model psychosis".

zie verder;

http://members.shaw.ca/illuminaticonspiracy3/wkjl.html

maandag 17 maart 2003 @ 16:24:11 #69
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_9182696
Hoi allemaal,

Het verhaal over Robert kenedy is een klasieker !

Degene die hem neerschoot "Sirham Sirham " als ik me niet vergis wist zelf helemaal niks meer van de gebeurtenis terwijl hij erkende dat hij dat was op de Filmopnamen

Er is ook nog een verhaal dat de kogel die R. Kenedy trof helemaal niet uit het pistool van sirham kwam maar van achter Robert

"Manchurian Candidate"

.......................................................................................

quote:
MIND CONTROL IN AMERIKA
Five Easy Steps
To Create
A Manchurian Candidate
Introduction

Gunther Russbacher sent the original pieces of this article to his wife, Rayelan in 1996. In December of 1996, Rayelan pieced together Gunthers many letters, and published the original article on "Mind Control in America" in the print edition of Rumor Mill News.

Several days before the Columbine shootings, a man from Austria came to California to meet with Rayelan and clear up some of the hard to understand passages in the original article. The man said he was Gunthers boss in Austrian Intelligence. Since Rayelan had never met Gunthers boss, the man provided information that only Rayelan, Gunther and Gunther Austrian Intelligence superior would know.

The Austrian told her he had helped Gunther write the first part of the article on "Operation Open Eyes." The original article was hand written by Gunther and sent to Rayelan in several different letters. The man from Austria said that he had personal knowledge of the 5 Levels of programming, and that was the part of the article he had helped Gunther write. The second part of the original RMNews article was taken from other letters written by Gunther, alone. The man from Austria said he could only correct the part that he had helped write because he had no personal knowledge of Gunthers own mind control experiences, or how the United States used this method of mind control.

Shortly after the Austrian met with Rayelan, the tragedy at Columbine happened. Rayelan now believes that the Columbine killings were the beginning of the final push to take all guns out of the hands of the American people. One month, to the day, after Columbine, another similar shooting occurred in Georgia. These killings are not random acts of teenage violence. These school killings are a planned, methodical attack on the American Constitution and the freedom which is enjoyed but taken for granted by citizens of the United States of America.

The method of the attack is designed to inflame anger and hysteria in the American public. The media whips up the anger and hysteria and keeps it fresh in Americas mind, with continual graphic, around the clock, "overkill" coverage and commentary of the dead and wounded victims, the pain and suffering of the families, and the traumatic scars left on Americas children. The President uses the hysteria of the moment to blame guns for the problems in Americas schools and with Americas children. In the heat of hysteria, Congress is pressured to pass more guns laws.

The hysteria and anger towards guns, propelled by the President and the media, continues to sweep across America. No one in media or being interviewed by the media, is allowed to speak rationally on the subject of guns. Rational people are shouted down by talk show hosts, as in the infamous Rosie ODonnell interview with Tom Selleck. Members of Congress who try to point out the fact that existing gun laws dont work, because the Clinton Administration doesnt enforce them, are portrayed by the media as being "on the take" from the NRA.

No one is permitted to step back from the hysteria and consider, that no matter how many gun laws are enacted by governments, not even the total ban and destruction of guns could have stopped what happened at Columbine.

If there were no guns available to the two young men and their accomplices at Columbine, the killings would have happened anyway. A gun was not used to blow up the Murrah Building in Oklahoma City. Guns were not used to kill the 800,000 TsuTsis who were killed in Rwanda by the Hutus.

The children at Columbine and at the other schools across America were killed by other children. The "child killers" used guns, but they could just as easily used machetes or bombs. The man who drove his pick up truck through the window of Lubys restaurant in Killean, Texas used a high powered assault rifle to murder dozens of people. He could just as easily thrown a bomb through the restaurant window. The bomb would have killed more people than the gun, and the killer would have escaped alive. But a bomb would not have accomplished the first step in the planned take-over of America. That first step is the elimination of all guns in the hands of the American public!

Many of the mass murderers in the recent decade have committed suicide at the site of the killings, or they are killed by a law enforcement officer, once the various government agencies arrive. In several cases of school shootings, the "child killers" have been stopped by teachers or principles who had guns. If the adult school officials had not had guns, by the time the law enforcement officers arrive, more victims would have been killed. It is also possible that the "child killers" would have "self destructed" by committing suicide. Dead men and boys, tell no tales.

With the "child killers" dead, there is no way to trace back, to its origin in mind control programming, the true cause of the killing spree. If these children have been programmed using a Manchurian Candidate type of mind control, that has been around since the 1920's, and actively used since the Korean War, a trained psychiatrist can find the mind control tracks! For the psychiatrist to do his job, he needs a live "killer", and he needs the cooperation of the local law enforcement officials.

The only way to stop these shootings is to make the public realize that "Manchurian Candidates" do exist, and the kids who are committing these tragic crimes are victims of government mind control. The purpose of the shootings is to inflame the public against guns so that they force Congress to pass restrictive gun laws.

Once the guns are out of the hands of the American public, another twist in random mayhem will begin. More programmed "Manchurian Candidates" will begin anarchistic attacks on the public using bombs, knives, fires, Molotov cocktails, baseball bats and any other item that can be used as a weapon. Anarchy will sweep the streets of the United States.

The public will be disarmed and unable to protect themselves. Therefore, the government will step in and become everyones protector and Big Brother! The government will do this by suspending the last threads of our barely surviving Constitution, declaring martial law, rounding up the dissidents, patrolling our streets with armed United Nations or NATO military, instituting curfew, and shooting anyone who disobeys any of the newly imposed laws. In other words, a totalitarian government will take control, and if you oppose them, you will be sent to the Gulags.

If the school killings escalate as a Rumor Mill News Source said they will, Congress will be bribed, blackmailed or threatened to pass the bills which will take away out guns. If this happens in 1999 or the year 2000, Bill and Hillary Clinton will be the permanent totalitarian rulers of the United States!

Programmed "Manchurian Candidates" as well as political and government leaders whose own personal agendas have been replaced with mind controlled New World Order "overlays", will work in tandem to bring the United States under the iron fisted rule of a One World Government.

There is enough research on mind control to convince any rational person that mind control and programmed assassins exist. Congress will not investigate this. Our Congress is either bribed with money or promises of high positions in the New World Government, or they are blackmailed and/or threatened with death or the death or their loved ones.

The only hope America has of exposing this and stopping it, is for a courageous community to demand that their district attorney look into the mind control aspect of the shootings. This courageous community must stand together as a united front. If only a handful of residents try to force their local government to investigate and expose the mind control behind the killing rampages, then that handful can be broken and defused using simple techniques of "divide and conquer", and "smear and attack" These courageous residents will be painted as mentally unstable, or as criminals and pedophiles. If these simple techniques of "breaking and diffusing the opposition" dont work, then the heavier guns of bribery, blackmail, threats and murder will be used. Only a well coordinated and informed public, with NO LEADER OR SPOKESPERSON, can expose the horror of what is really happening in America.

Why no leader or spokesperson? Because you can never be sure you are not putting a government infiltrator in charge of the attempt to expose the truth. In other words, the only person whose agenda you can trust is your own. This means, if you want the truth exposed, YOU have to do it.

One of the places where an investigator can begin research is with Satanic cults and childrens mental institutions and in house drug rehabilitation programs. Almost all of the children involved in the school killings had attended a Satanic cult or had been in a mental hospital.. These are the two main ways of programming children without parental knowledge. The local authorities or researchers and investigators need to start there.

There have been many books written about CIA mind control programs, but no document or book has exposed the method used to create a programmed assassin. This article covers the basics of the program. Once you read this, you will understand how and why mass murders such as Columbine, take place. In the case of the mass murders using guns, these mind controlled assassins are being used to sow terrorism in order to force Congress to pass tougher, more draconian gun laws which do not stop terrorism, but take away freedoms Americans take for granted.

In the case of the children being murdered by children. This is a "CIA modified" "Hegelian Dialectic" technique. In other words, if you want society to become something different than it is, you must set up the conditions which will bring about the desired results. The German philosopher, Frederich Hegel called it: Thesis, Antithesis, Synthesis. The CIA calls it: Crisis Creation, Crisis Solution, Crisis Control. (Navy Captain Trenton Parker describes how the CIA uses this technique in foreign countries to influence politics. See end of article for information.)

In the case of Columbine and other similar shootings the scenario is as follows:

THESIS:
An armed America
ANTITHESIS:
Horrific violence and mass murders committed by people with guns
SYNTHESIS:
Draconian antigun laws which disarm America

The CIAs version of Hegels Dialectic omits the Thesis, their version starts with the antithesis:

Crisis Creation replaces Antithesis:

Horrific violence and mass murders committed by people with guns, who were either programmed or in the employee of the CIA or other government agencies
Crisis Solution replaces Synthesis:
Draconian gun laws which take the guns away from everyone, including law abiding citizens.
Crisis Control Becomes the New Thesis

In the case of gun violence, the new thesis will resemble a police state, where only the government will have guns

To further illustrate the point. America is a nation full of guns and guaranteed the right to own and bear arms, by the Constitution of the United States.

America cannot be taken over by the New World Order and their socialist/communist agenda, if Americans are armed, (this is the Thesis, an armed citizenry), therefore conditions must be created that will cause the American public to demand that their Constitutional right to bear arms be rescinded.

These created conditions are called "The Antithesis" by Hegel; it is called Crisis Creation by the CIA. In the case of an armed citizenry, the antithesis, or anti-thesis, is random, senseless and horrific murders using guns as the weapon.

When these two conditions, i.e.; an armed citizenry and horrific gun violence, exist simultaneously, public hysteria can be whipped up making the public demand that their Congressional representatives outlaw all guns. This is called "The Synthesis" by Hegel; or Crisis Solution by the CIA..

The "synthesis" then becomes the new "Thesis" for a new triad in Hegels Dialectic. In the CIAs version of Hegels Dialectic, the synthesis i.e.; the Crisis Solution brings about the new Thesis which is called: Crisis Control.

When Hitler wanted to wipe Jewish DNA from all of Europe, he created similar "antithesis" conditions which allowed the passage of similar anti gun laws. If all Jews in Germany had been armed, how easy would it have been for Hitler to send them to concentration camps? An armed citizenry can protect itself from its government.

Hitlers plan to eliminate all gun from German citizens was so successful that Connecticut Senator Thomas J. Dodd, father of todays Connecticut Senator Chris Dodd, used Hitlers model to frame the Gun Control Act of 1968. (More information at end of article.)

The Governments Diabolic Plan Must Be Exposed
If this horrendous, diabolic plan to disarm America is not exposed, we can expect to see many more killings like the ones at Columbine. Each subsequent episode will be 100 times worse than the others. In Columbine, the real people behind the killings were sending a subtle message to anyone who can decipher it: The bombs that were found were not intended to go off. They were merely there to let "key people" in Congress know what will happen the next time. In other words, instead of 15 people being killed, hundreds, maybe even thousands will be killed.

More than likely, there was a "Control Officer" handling these boys. If an honest police unit uncovers him, he will be sacrificed, just like Tim McVeigh. He will be portrayed in the exact way the Tim McVeigh has been portrayed. In other words, he will be part of "The Vast Right Wing Conspiracy", he will be a "gun nut", he will belong to an Aryan Christian group.

Once you read how "Manchurian Candidates" are created, you will fully understand what is behind the incidents like the school killings, the crash of Ron Browns plane, The North Hollywood bank robbery, the massacre at Lubys, and the killings at the Capitol, (Tom DeLay was the intended target at the Capitol. Maybe he would be interested in how his would be assassin was created.)

* * * * *

OPERATION OPEN EYES
Government insiders reveal
How the United States Government

Finds, Chooses and Creates

"Sleepers"

Mind-controlled, programmed zombies, also known as:
Manchurian Candidates

An Overview of a Government Mind Control Program
How the Subjects are Chosen

A preset group of our people (from the intelligence community) canvasses the county hospitals and immigration centers in order to find viable candidates. We locate and select people who have no close family or friends. Once they have been selected, they are put under heavy, Level One hypnosis. At this time a clear and definitive pattern of their usefulness is determined by our psychiatrists and field officers. If the candidate possesses a relatively high IQ, he will be filed in a category file, called "call file. "

Levels One and Two

If the tested applicant has more than 120 IQ, a "recall" command and an accompanying "trigger" word will be written into his personality during the Level One hypnosis session. This "trigger" will activate his recall program when we are ready for him. We then systematically do a background search and create a file for future reference.

If there are no relatives, to speak of, the subject will be "recalled" and taken to a location of our choice. Further tests for vulnerability will be conducted at this location. If he passes these tests, he is then brought to Level 2 hypnosis where specific instructions are "written" (placed through hypnotic commands and suggestions) into his personality and he is given diverse small orders.

If the subject, upon release, shows that he has retained the instructions which were "written" into his personality, and if he carries out the small and unimportant work duties which were assigned under Level 2 hypnosis, he will receive a "recall service notice".

The timing of a "recall service notice" depends on how quickly we can determine that the programming which was "written" into the subjects personality has enabled him to complete his Level 2 work assignments properly. Once this determination has been made, a "recall service notice" will be given to him by a person, or "handler" to whom we have introduced him.

If the subject was not given a "trigger" word, the "handler" will use a quick and powerful form of hypnosis similar to Neural Linguistic Programming. The subject will be told when and where to report. The subject will have no memory of being given these instructions, he will just report on time to the proper location. IF the subject was given a "trigger" word or symbol. He will report to the designated location upon activation of the "trigger".

Level 3

The next step is Level 3 hypnosis, where the subject will become an "overwrite" upon his own personality. An "overwrite" is a new identity or personality. It is similar to having multiple personalities, except the original personality is repressed or hidden under the "overwrite" and will not surface for a set period of time which is determined by the Programmer.

The "overwrite" is not a complete new identity. There is just enough information written into the subjects personality for us to determine his viability.

In the case of a Field Operative, Level 3 hypnosis is how the operative is prepared for a covert mission which requires a temporary new identity. Just enough information will be written in for the operatives alias and story to be believable by everyone, including law enforcement officials. In the case of a field operative who will be using this alias for only one occasion, his normal personality is not repressed, it is made recessive, but left alert.

For the field operative who is being prepared for a deadly covert mission, a Level 3 "overwrite" can eliminate all fear and nervousness, and allow him to function under the nose of his enemies without the added stress of being discovered. All operatives have to go to, and through these 3 Levels before they are fielded! Sometimes they go through Level 3 many times.

During Level 3 programming sessions, the new subject is told that anything his "friends", i.e. programmers, ask him to do, is okay, even though it may be against all laws of the land. At Level 3, the subject is also programmed to believe that he must and can do everything his "friends" i.e., programmers ask him to do.

Once Level 3 Programming has been "overlaid" upon the new subjects own personality, he/she is once again given a "recall service order" and is then discharged. The subject will be monitored to see how well he functions with his new personality. If everything goes well, he will be recalled for further programming.

The higher the IQ of a given subject, the further the programming goes! If the IQ is high enough we will study his abilities and our needs, and determine how the subject can be further used. Once this determination is made, the subject will be brought to "The Farm" or one of our numerous facilities throughout the U.S. and Canada for further and final programming. (Doctors Hospital in Dallas, TX is one of our main centers!)

Level 4

Once at the facility, we will put the subject into Level 4 hypnosis, a place where he no longer differentiates between right and wrong. The subject will be told he is a "Super Human" and all laws are written for other people. The subjects moral code, respect for the law, and fear of dying is replaced with new "Super Human" feelings.

This is the Level that turns a subject into a "Clear Eyes", i.e., a fully programmed "sleeper" assassin, who can commit crimes as serious as murder, and afterwards have no shame, guilt, or remorse.

The Level 3 Super Human "overwrite" replaces the subjects own morality and/or religious ethics with a program that makes him believe he is beyond all human laws. If the intent of the programming is to create a programmed assassin who will kill on cue, all morality, fear, and revulsion of bloody body parts must be eliminated. The Super Human "overwrite" eliminates both. The Super Human "overwrite" also gives the subject the feeling of immortality and invincibility.

If he has to perform a particularly suicidal or important assignment we do our job at Stoney Mountain facilities.

At Level 4, diverse programs can be written/or overwritten into the brain. Any command is accepted at this level. At Level 4 you can give the test subject a completely new personality and history. You are able to make him/her believe anything the program requires for the accomplishment of the desired project. In this case, a completely new person is being created, not just a partial personality as is Level 3.

Once the Level 4 programming is complete, the subject will be a different person with no memory of his former life. He will not be an amnesiac, he will have memories. Ones which we gave him. He/she will be relocated to a new state and town and given a new life. Everything to complete the construction of the new person will be provided. Items such as driver's licence, car, bank accounts, passport, credit cards, and birth certificate will be created or supplied by us and will be valid and legal.

The subject will also be provided with all the small things that ordinary people have in their lives, such as photos of his family. His family wont really exist, but he wont know this. He will have all the feelings of love, hurt or anger that normal family members feel for each other.

The photos of family and friends will be of deep cover agency personnel. If ever a mission goes "sour" and the news media starts looking for his family, the "agency created family" will be produced for a news conference or an interview. Agency personnel have been well coached and are trained actors and actresses. They will fill their roles perfectly, usually letting the public know that the "Clear Eyes" subject has always had a deeply troubled and violent past. The media will present the "Clear Eyes" as a nut case who went on a tragic and senseless rampage. Within a month, the public will have forgotten the incident.

Completing the new life and home, will be souvenirs from trips the subject has never taken, but yet remembers. There will also be small mementos of a life he has never lived, yet believes he has. Upon the completion of Level 4 Programming, the subject and patient (one and the same) now has an agenda that he believes is his own.

In other words, if the subject is going to be used to infiltrate a patriot group, religious commune, political campaign or environmental movement, the subject will be given all the knowledge and beliefs that are commonly held by people in his targeted group. The subject will believe that his fervently held opinions are his own. He will be believable to other members of the group.

Many politicians and government officials on a world wide level have been given "new agendas" through the use of Level 4 programming. Their own beliefs are replaced with the agenda of the programmers. They are given super human talents such as a photographic memory, and the ability to lie convincingly.

President Clinton is an example of a world leader who has been programmed with this technique. Senator John McCain and Secretary of State Madeline Albright are two other examples of an "agenda overlay" being "overwritten" onto the subjects own personality. In the cases of these people, their own personalities and memories are still present, to a large extant, although childhood and early adolescent memories are sometimes erased when this technique is used.

Once the future government leader is programmed, he will be recalled on a yearly basis and given hypnotic reinforcement of the original programming, or new programming will be "inserted" to modify the original programs. If no new programming is needed, the reinforcement programming can be done on a mass scale. In other words, "programmed sleepers" who are part of a lecture audience or a "think tank retreat", can have their programming "reinforced" through a lecture or film. The rest of the audience, such as wives and children, will notice nothing out of the ordinary.

Upon completion of Level 4, the subject who has been chosen to become a "programmed sleeper assassin" is fully prepared for Level 5.

Level 5

At Level 5, the "trigger" which activates the program is inserted.

At Level 5, very carefully, a code word, sequence of numbers, or a voice imprint is "etched" into the subjects brain. This is commonly known and referred to as the "trigger" which will activate the subject into action. At this time, the subject will also be implanted with a coded tracking device so that his location will always be known.

Once Level 5 programming is complete, the subject is released to live a very normal and sometimes useful life. The subject will have no memory of being involved with the intelligence community, and will have no memory of the hypnosis sessions.

The "sleeper" who has been given a complete new identity will have no memory of his "former" life, therefore he will never question who he is. The subject will live a normal life as a doctor, an airline pilot, a politician, an eccentric loner, or a movie star until the subject is required to perform the missions for which he was created.

These missions or programs were implanted/written into Level 4 hypnosis. Once the the Level 5, programmed "sleeper" assassin is finished with the programming , he is referred to as a "Clear Eyes". A "Clear Eyes" is a "sleeper assassin" who is capable of being triggered, i.e. activated.

Once a "Clear Eyes" is "triggered", accidently or on purpose, the subject is beyond recall. A Level 5 "Clear Eyes" can only be approached after he carries out his program or operation.

Because of the programming, the subject will not be able to associate with the crime he has just committed. Such a programmed subject is Sirhan Sirhan, the assassin of Robert Kennedy. To this day Sirhan cannot recall anything about shooting Senator Kennedy.

Only psychiatrists trained in our method of sub mental behavior programming, overwrites and overlays, will be able to find any tracks leading to post Level 1 or 2 mind control. In other words, a regular psychiatrist may discover that the subject has been hypnotized in the past, and may even discover the original personality. But a regular psychiatrist will never be able to discover the location in the brain or memory, where Levels 3, 4 and 5 programs are stored.

Without an activation "key", a normal psychiatrist will never uncover the programming unless by accident.

If the programmed subject is told to walk into an armed camp and assassinate an enemy leader, the subject will carry out his program with no regard to his personal welfare, whether he lives or dies, or how he is supposed to escape. In most cases of programmed "Clear Eyes" who commit murders or assassinations, the subject is killed on the spot, either by an innocent bystander who kills only to end the killing, or by an agency operative who is on site to insure nothing goes wrong, in other words, that the subject "self destructs" or is killed.

In some cases the subject is captured and not killed. Due to the type of programming used in "Operation Open Eyes", the subject will not be able to divulge any information. Even if the subject is brutally tortured, he will not be able to remember the actual killing or terrorist act, let alone why he did it. This is because all programming is buried deep within long forgotten childhood memories which were recalled under Level 3 hypnosis. (This is the level where real childhood memories are accidently destroyed in politicians and other officials who have agendas "overwritten" on their own personalities.)

Even under the truth serum" drugs, the subject cannot reveal the truth because his conscious mind has no access to it. Using "Operation Open Eyes", the government can create the perfect assassin, saboteur or terrorist. One who will perform on cue, not be able to remember anything, or self destruct before being captured.

End of Part One

origineel

http://www.rumormillnews.com/operation.htm

tweede deel

http://www.rumormillnews.com/operation2.htm

pi_9203172
Denken sommige mensen dat een grote lap tekst, bij voorkeur in het Engels of Duits, een argument is ofzo?

In ieder geval is het een maf verhaal. Duidelijk geschreven door iemand die zijn vuurwapen wel heel erg stoer vindt. Uiteraard is de informant van de schrijver weer geheel anoniem.
De NWO zou een socialistische/communistische agenda hebben volgens de schrijver.. Maar alle kopstukken van de industrie schijnen erin te zitten.
Of heeft iedereen zijn eigen versie van wat de NWO eigenlijk is?
Verder snap ik de vergelijking met de tweede wereldoorlog niet zo goed. Als een totalitair regime dmv. mindcontrol op de agenda staat in de VS, hoe kun je je daar dan met een vuurwapen tegen verdedigen? En hoe kun je de deportaties uit de tweede wereldoorlog daarmee vergelijken?
Verder worden er allerlei beweringen gedaan en conclusies getrokken die nergens onderbouwd worden.. Hoe kan hij beweren dat een bepaalde mindcontrolmethode al sinds 1920 gebruikt wordt, zonder wat voor argument dan ook? Om maar een voorbeeld te noemen..

pi_9203648
Er is op het moment een zgn. ontvoeringsgeval van ene Elizabeth Smart hot news in de Amerikaanse media waarin haar eigen vader een nogal dubieuze rol speelt, volgens Stewart Swerdlow wijst alles erop dat het slachtoffer een mindcontrol victim is en dat de hele zaak is opgezet om andere mindcontrol-victims te reactiveren/intimideren en bovendien zou ze in de periode dat ze *ontvoerd* was gebruikt zijn in illuminatie-rituelen ten gunste van de oorlog en de daaropvolgende instalatie van de Nieuwe Wereld Orde, zie;

www.stewartswerdlow.com/news_current.shtml (Not very Smart: march 17, 2003)

zie ook de opmerkingen van versch. lezers op de zaak Elizabeth Smart; www.stewartswerdlow.com/qacomments.shtml

pi_9204127
zie ook; The Elizabeth Smart brainwashing: a controversial take;

www.sianews.com/modules.php?name=News&file=article&sid=754

Haar vader is een Mormoon; de Mormoonse sekte is een prominent mindcontrol-onderdeel van de illuminatie (de Mormoonse kerk is gesticht door 33graads Vrijmetselaar Joseph Smith)

dinsdag 18 maart 2003 @ 17:15:10 #73
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_9209764
Ik post dit niet voor degene die het toch niet geloven ! ben hier ook niet om een ander te verdedigen !

"Manchurian Candidate " is een fijt dat uit de MK_Ultra hoek komt , ik denk dat je zelf je huiswerk zult moeten doen met dit soort onderwerpen als je het zo interesant vind om dit te volgen !

Bij de weg , er is ook een documantair op Discovery geweest waarbij ze mensen interviewde die claimde dat ze slachtoffer waren geweest waarbij zij vervolgens de boel gingen checken...zeer interesant

Deze docu heet ook "Manchurian Candidate "

pi_9214257
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 17:15 schreef merlin693 het volgende:
Ik post dit niet voor degene die het toch niet geloven ! ben hier ook niet om een ander te verdedigen !

"Manchurian Candidate " is een fijt dat uit de MK_Ultra hoek komt , ik denk dat je zelf je huiswerk zult moeten doen met dit soort onderwerpen als je het zo interesant vind om dit te volgen !

Da's wel heel makkelijk, zo heb je geen argumenten meer nodig, en dit is een discussieforum, toch?

Ik vind het idd. interessant om dit te volgen. Maar als ik iets lees dat gewoon kant noch wal raakt, dan zeg ik daar iets over.

woensdag 19 maart 2003 @ 15:58:27 #75
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_9233992
quote:
Maar als ik iets lees dat gewoon kant noch wal raakt, dan zeg ik daar iets over.
terecht natuurlijk als dat jouw mening is !

zoek eens naar detention camps in combinatie met FEMA

pi_9244671
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 15:58 schreef merlin693 het volgende:

[..]

terecht natuurlijk als dat jouw mening is !

zoek eens naar detention camps in combinatie met FEMA

Waarom zou ik ergens naar moeten zoeken? Ik had het over dat artikel, dat jij gepost hebt en niet wil verdedigen, waar volgens mij een flinke portie totale onzin in staat ..
  donderdag 20 maart 2003 @ 14:55:51 #77
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_9259472
Mind control is nu volop bezig in de lucht.

Zelden heb ik zo veel chemtrails gezien als vandaag.

donderdag 20 maart 2003 @ 16:00:40 #78
17061 mvt
blame Canada
pi_9261210
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 14:55 schreef M.ALTA het volgende:
Mind control is nu volop bezig in de lucht.

Zelden heb ik zo veel chemtrails gezien als vandaag.

Mag ik het adres van jou Opticien, elke keer als jij zegt dat je Chemtrails ziet zie ik in Amsterdam en op weg naar huis hooguit 1 verdwaalde boeing, of eentje die de landing inzet voor Schiphol, maar nooit vaportrails zonder vliegtuig.
pi_9261361
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 16:00 schreef mvt het volgende:

[..]

Mag ik het adres van jou Opticien, elke keer als jij zegt dat je Chemtrails ziet zie ik in Amsterdam en op weg naar huis hooguit 1 verdwaalde boeing, of eentje die de landing inzet voor Schiphol, maar nooit vaportrails zonder vliegtuig.

Woont M.ALTA in de omgeving van Amsterdam/Schiphol dan
  donderdag 20 maart 2003 @ 16:08:18 #80
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_9261433
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 16:06 schreef PHETEP het volgende:

[..]

Woont M.ALTA in de omgeving van Amsterdam/Schiphol dan

Niet dat ik weet...

In Den Haag is ook al de hele dag niets vreemds te zien...

Mensen uit andere gebieden die iets gezien hebben ?

"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  donderdag 20 maart 2003 @ 16:11:58 #81
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_9261543
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 16:08 schreef ChOas het volgende:

[..]

Niet dat ik weet...

In Den Haag is ook al de hele dag niets vreemds te zien...

Mensen uit andere gebieden die iets gezien hebben ?

Ja, Nijmegen - Oberhausen
  donderdag 20 maart 2003 @ 16:12:48 #82
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_9261575
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 16:11 schreef M.ALTA het volgende:

[..]

Ja, Nijmegen - Oberhausen

Die hadden we al
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_9463476
Televisie is 1 van de invloedrijkste massa-mindcontrol mediums...

Zie, Examination of TV-programming from a higher perspective;

www.trufax.org/matrix5/tv1.gif

www.trufax.org/matrix5/tv2.gif

zondag 30 maart 2003 @ 20:12:50 #84
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_9469851
quote:
Op zondag 30 maart 2003 14:31 schreef PHETEP het volgende:
Televisie is 1 van de invloedrijkste massa-mindcontrol mediums...

Zie, Examination of TV-programming from a higher perspective;

www.trufax.org/matrix5/tv1.gif

www.trufax.org/matrix5/tv2.gif

Phetep,

Binnenkort massa-vaccinaties zgn. tegen terroristische pokken-aanval.

De GGD is er al klaar voor.

D.w.z. nano-chip implantaties.

Dat maakt mind control een stuk makkelijker i.p.v. TV.

Chippie komt zo, chippie komt zo.

Ik denk dat Balkenende er voor de winter mee aan komt zetten.

En dan die chemtrails erover met ELF-straling en dan hupsakee, gaan met het gepeupel.

pi_9469936
quote:
Op zondag 30 maart 2003 20:12 schreef M.ALTA het volgende:

[..]

Phetep,

Binnenkort massa-vaccinaties zgn. tegen terroristische pokken-aanval.

De GGD is er al klaar voor.

D.w.z. nano-chip implantaties.

Dat maakt mind control een stuk makkelijker i.p.v. TV.

Chippie komt zo, chippie komt zo.

Ik denk dat Balkenende er voor de winter mee aan komt zetten.

En dan die chemtrails erover met ELF-straling en dan hupsakee, gaan met het gepeupel.

mi zoek je sommige dingen veels te ver. Mind-control wordt zonder die hulpmiddelen al gedaan dmv politieke systemen. Je staat al onder mind-control simpelweg door het bestaan van bijv. kapitalisme. Zijn geen chemtrails etc. voor nodig. Verder zijn er al voldoende middelen om iedereen perfect te kunnen volgen.
  zondag 30 maart 2003 @ 20:23:36 #86
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_9470146
quote:
Op zondag 30 maart 2003 20:15 schreef Mariel het volgende:

[..]

mi zoek je sommige dingen veels te ver. Mind-control wordt zonder die hulpmiddelen al gedaan dmv politieke systemen. Je staat al onder mind-control simpelweg door het bestaan van bijv. kapitalisme. Zijn geen chemtrails etc. voor nodig. Verder zijn er al voldoende middelen om iedereen perfect te kunnen volgen.

Die chips zijn er niet om de mensen te volgen.

Die chips zijn er om de gedachten van de mensen letterlijk te beheersen en per knop bij te sturen.
Zo kun je mensen laten doen wat je wilt, en ze herinneren zich dan niets meer.

bijvoorbeeld zoals ze met Timothy McVeigh en Volkert van der G. ook hebben gedaan.

pi_9473293
quote:
Op zondag 30 maart 2003 20:23 schreef M.ALTA het volgende:

[..]

Die chips zijn er niet om de mensen te volgen.

Die chips zijn er om de gedachten van de mensen letterlijk te beheersen en per knop bij te sturen.
Zo kun je mensen laten doen wat je wilt, en ze herinneren zich dan niets meer.

Er zijn ook middelen om dat zonder chip te bereiken. Gedachten zomaar beinvloeden is sowieso niet iets wat op een dergelijke precisie-graad kan werken lijkt me. Verder is het vrij overbodig, omdat je ook gewoon kunt zorgen dat iemand een ongeluk overkomt, veel eenvoudiger en veel minder conspiracy-zoekers die er achteraan gaan
quote:
bijvoorbeeld zoals ze met Timothy McVeigh en Volkert van der G. ook hebben gedaan.
Ik sluit niet uit dat ze van hogeraf gestuurd zijn, maar vooralsnog lijkt het me sterk. PF was op een veel eenvoudigere manier uit de weg te ruimen geweest als het daar om te doen was, en een eenvoudigere manier zou in dit geval zelfs veel sneller een weg kunnen openleggen voor meer macht.
  maandag 31 maart 2003 @ 22:48:54 #88
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_9496730
Phetep,

Met dit topic kun je alle kanten uit.

b.v. waarom mind control ? de reden van mind control, ik denk dat men hier meer over weten wil.

Over reclame, TV, marketing etc lijkt mij wel begrijpelijk.

Er zal toch nog veel meer achter kunnen zitten ?

Over die persoonsstoornissen en zo is moeilijk te volgen.

pi_9573090
quote:
Op maandag 31 maart 2003 22:48 schreef M.ALTA het volgende:
Phetep,

Met dit topic kun je alle kanten uit.

b.v. waarom mind control ? de reden van mind control, ik denk dat men hier meer over weten wil.

Over reclame, TV, marketing etc lijkt mij wel begrijpelijk.

Er zal toch nog veel meer achter kunnen zitten ?

Over die persoonsstoornissen en zo is moeilijk te volgen.

Waarom? Om de mens voor te bereiden op de antichrist. Die komt, of men het gelooft of niet. Sommige bronnen zeggen dat hij in Londen woont, en zwaar bewaakt wordt. Wie in zijn nabijheid komt wil hem spontaan aanbidden. Hitler Duitsland was ook een mindcontrol experiment. Alleen Hitler werd ambitieus en ging verder dan z'n bazen wilden, vandaar WO II. De Joden kregen toen ook al een teken, dat krijg je straks weer met de mensen die hem niet kunnen pruimen.

Het moet je bekend zijn dat de intelligence agencies er zijn om de overheid aan de macht te houden. Ik heb trouwens nog een leuke mirror site:

http://www.angelfire.com/clone/illuminati/home.htm

Ed

Jezus is Heer
  vrijdag 4 april 2003 @ 17:44:30 #90
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_9585068
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 02:09 schreef Watchman het volgende:

[..]

Waarom? Om de mens voor te bereiden op de antichrist. Die komt, of men het gelooft of niet. Sommige bronnen zeggen dat hij in Londen woont, en zwaar bewaakt wordt. Wie in zijn nabijheid komt wil hem spontaan aanbidden.

Prince William ? Al die tienermeisjes aanbidden hem al.
pi_9591830
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 17:44 schreef M.ALTA het volgende:

[..]

Prince William ? Al die tienermeisjes aanbidden hem al.

Nee, hij niet, en Charles ook niet. Hij is nu nog geen publiek figuur, daar geloof ik niets van. Charles of William zijn ook echt geen geniale militaire of politieke wonderkinderen, zeker niet als ze zoveel jointjes roken
Jezus is Heer
  vrijdag 4 april 2003 @ 23:17:43 #92
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_9592091
On-topic: ik zou zeggen dat Hitler-Duitsland geen mind control experment was maar een gepalnde toepassing van mind control.
pi_9592548
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 23:17 schreef M.ALTA het volgende:
On-topic: ik zou zeggen dat Hitler-Duitsland geen mind control experment was maar een gepalnde toepassing van mind control.
M.i. ging het er toch om of een volk kon worden gehersenspoeld en voor het fascisme gewonnen kon worden?

Ed

Jezus is Heer
  zaterdag 5 april 2003 @ 01:42:28 #94
6941 APK
Factual, I think.
pi_9595419
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 02:09 schreef Watchman het volgende:
Waarom? Om de mens voor te bereiden op de antichrist. Die komt, of men het gelooft of niet. Sommige bronnen zeggen dat hij in Londen woont, en zwaar bewaakt wordt. Wie in zijn nabijheid komt wil hem spontaan aanbidden.
Gaan de bewakers hem dan niet spontaan aanbidden
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_9595589
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 01:42 schreef APK het volgende:

[..]

Gaan de bewakers hem dan niet spontaan aanbidden

Bewaken moet gelezen worden als beschermen
Jezus is Heer
pi_9599305
Ok, en dan nu de vraag die al honderden keren eerder is gesteld, maar waarop ik nog geen duidelijk antwoord heb gezien.

Hoe kan het, in de veronderstelling dat onze 'minds' allemaal 'gecontrolled' worden, dat we hier over kunnen praten in een forum?

Want als onze gedachten door iemand bestuurd zouden worden, dan hadden we dit toch niet mogen/kunnen weten.

Right?

pi_9601651
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 13:19 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ok, en dan nu de vraag die al honderden keren eerder is gesteld, maar waarop ik nog geen duidelijk antwoord heb gezien.

Hoe kan het, in de veronderstelling dat onze 'minds' allemaal 'gecontrolled' worden, dat we hier over kunnen praten in een forum?

Want als onze gedachten door iemand bestuurd zouden worden, dan hadden we dit toch niet mogen/kunnen weten.

Right?

Men gaat uit van de NAZI gedachte, dat als een leugen maar groot genoeg is, niemand gelooft dat het een leugen is. Wie gelooft er nu dat er regeringen zijn die dit soort praktijken actief beoefend? Overigens, Clinton heeft het een keer openlijk toegegeven en excuses ervoor gevraagd, er was ook wel wat bewijs voor, Discovery Channel zond het al eens uit, maar wat men niet wil weten is dat het nog steeds gebeurt en op veel grotere schaal en veel brutaler dan men denkt.

Misschien is dit een handige brochure:

http://www.moria.importantia.com/index.tpl?cart=10495506222482131&sku=50&aktie=detail&zoek=titel&shop=moria

Het gaat ook in op de chemische en natuurkundige aspecten van gedachtenbeïnvloeding.

Ed

[Dit bericht is gewijzigd door Watchman op 05-04-2003 15:55]

Jezus is Heer
pi_9601713
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 15:48 schreef Watchman het volgende:

[..]

Men gaat uit van de NAZI gedachte, dat als een leugen maar groot genoeg is, niemand gelooft dat het een leugen is. Wie gelooft er nu dat er regeringen zijn die dit soort praktijken actief beoefend? Overigens, Clinton heeft het een keer openlijk toegegeven en excuses ervoor gevraagd, er was ook wel wat bewijs voor, Discovery Channel zond het al eens uit, maar wat men niet wil weten is dat het nog steeds gebeurt en op veel grotere schaal en veel brutaler dan men denkt.

Ed

Kracht van de leugen is de herhaling. Als de leugenaar zelf maar vaak genoeg de leugen herhaalt zal de leugenaar het zelf ook gaan geloven, waardoor het veel betrouwbaarder wordt. Leugens zijn niet lang op een dusdanige manier vol te houden dat iedereen het gelooft. De gemiddelde mens gelooft echter graag in leugens, omdat dat ook een gevoel van veiligheid schept. De minderheid die de leugens niet gelooft legt het daarom af tegen de meerderheid die de leugens wel gelooft.

De waarheid zal echter altijd boven tafel komen.

pi_9601745
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 15:52 schreef Mariel het volgende:

[..]

Kracht van de leugen is de herhaling. Als de leugenaar zelf maar vaak genoeg de leugen herhaalt zal de leugenaar het zelf ook gaan geloven, waardoor het veel betrouwbaarder wordt. Leugens zijn niet lang op een dusdanige manier vol te houden dat iedereen het gelooft. De gemiddelde mens gelooft echter graag in leugens, omdat dat ook een gevoel van veiligheid schept. De minderheid die de leugens niet gelooft legt het daarom af tegen de meerderheid die de leugens wel gelooft.

De waarheid zal echter altijd boven tafel komen.

De waarheid komt ook wel een keer boven, maar dan is het waarschijnlijk al te laat ...

Ed

Jezus is Heer
pi_9601784
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 15:48 schreef Watchman het volgende:

[..]

Misschien is dit een handige brochure:

http://www.moria.importantia.com/index.tpl?cart=10495506222482131&sku=50&aktie=detail&zoek=titel&shop=moria

Het gaat ook in op de chemische en natuurkundige aspecten van gedachtenbeïnvloeding.

Ed

Weer geen antwoord op m'n vraag.
Nog een keer dan maar:

Je zegt zelf "(...)en op veel grotere schaal en veel brutaler dan men denkt."

Als dat zo is, dan kunnen we hier toch niet over praten in dit topic! oohh...

pi_9601847
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 15:57 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Weer geen antwoord op m'n vraag.
Nog een keer dan maar:

Je zegt zelf "(...)en op veel grotere schaal en veel brutaler dan men denkt."

Als dat zo is, dan kunnen we hier toch niet over praten in dit topic! oohh...

Het is niet eens nodig om repressief op te treden ind e meeste gevallen. De illuminati creëren zelfs hun eigen oppositie, het is de bekende dialectiek van hegel, zorg voor twee conflicterende poartijen, en kom dan zelf met de gewenste oplossing, these + antithese = synthese.

En mindcontrol gebeurt ook veelal passief, denk aan de media, wetenschappelijk bedrog, cultuur gebruiken als pornograisch expressiemiddel. En ga maar door. De echte gecontroleerde mensen zijn niet mensen zoals jij en ik, maar mensen die vanaf de geboorte al gecontroleerd worden met speciale technieken.

Ed

Jezus is Heer
pi_9602059
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 16:02 schreef Watchman het volgende:

[..]

Het is niet eens nodig om repressief op te treden ind e meeste gevallen. De illuminati creëren zelfs hun eigen oppositie, het is de bekende dialectiek van hegel, zorg voor twee conflicterende poartijen, en kom dan zelf met de gewenste oplossing, these + antithese = synthese.

En mindcontrol gebeurt ook veelal passief, denk aan de media, wetenschappelijk bedrog, cultuur gebruiken als pornograisch expressiemiddel. En ga maar door. De echte gecontroleerde mensen zijn niet mensen zoals jij en ik, maar mensen die vanaf de geboorte al gecontroleerd worden met speciale technieken.

Ed

Ah ok.
Volgende vraag:

Hoe weet jij dat dan? Ben je een insider van 1 van die groeperingen zoals b.v. de Illumati? Of berust dit op speculatie gebasseerd op de informatie die je hierover hebt vergaard?

pi_9602108
Vergeet niet dat iedereen onder mind-control hangt. Vrijwel iedereen wordt beinvloed door gedachten als geld maakt gelukkig, dat werken nodig is etc.
pi_9602155
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 16:20 schreef Mariel het volgende:
Vergeet niet dat iedereen onder mind-control hangt. Vrijwel iedereen wordt beinvloed door gedachten als geld maakt gelukkig, dat werken nodig is etc.
Precies. Ik weet niet wie de film "Instinct" heeft gezien, met Anthony Hopkins. In wezen klampen de mensen zich vast aan illusies. Men vertrouwt blindelings op het "wereld-systeem" en weet zich er totaal van afhankelijk. Daarom zal straks de wereldleider ook de meeste mensen d.m.v. trauma's aan zich kunnen binden: "wiens brood men eet, diens woord men spreekt."

Ed

Jezus is Heer
pi_9602182
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 16:24 schreef Watchman het volgende:

[..]

Precies. Ik weet niet wie de film "Instinct" heeft gezien, met Anthony Hopkins. In wezen klampen de mensen zich vast aan illusies. Men vertrouwt blindelings op het "wereld-systeem" en weet zich er totaal van afhankelijk. Daarom zal straks de wereldleider ook de meeste mensen d.m.v. trauma's aan zich kunnen binden: "wiens brood men eet, diens woord men spreekt."

Ed

Inderdaad. De wereld is een systeem, en vrijwel iedereen wordt daat (onbewust of bewust) door beinvloed. En dat doet vanzelf zijn werk, meer mind control is dus niet nodig.
pi_9602210
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 16:26 schreef Mariel het volgende:

[..]

Inderdaad. De wereld is een systeem, en vrijwel iedereen wordt daat (onbewust of bewust) door beinvloed. En dat doet vanzelf zijn werk, meer mind control is dus niet nodig.

Het is natuurlijk wel nodig om grote revoluties te beheersen mochten die komen.

PS: ik ga nu even eten, het lijkt wel een live-chatbox zo

Ed

Jezus is Heer
pi_9602462
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 16:28 schreef Watchman het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel nodig om grote revoluties te beheersen mochten die komen.

PS: ik ga nu even eten, het lijkt wel een live-chatbox zo

Ed

Waarom grote revoluties beheersen? Wie zegt dat de revoluties geen onderdeel zijn van het mind control plan?
pi_9602592
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 16:45 schreef Mariel het volgende:

[..]

Waarom grote revoluties beheersen? Wie zegt dat de revoluties geen onderdeel zijn van het mind control plan?

Revoluties morden ook gecontrolleerd, het mag hen namelijk niet echt uit de hand lopen. De Franse Revolutie was zo'n revolutie.
Jezus is Heer
pi_9602650
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 16:55 schreef Watchman het volgende:

[..]

Revoluties morden ook gecontrolleerd, het mag hen namelijk niet echt uit de hand lopen. De Franse Revolutie was zo'n revolutie.

Wat is uit de hand lopen? Juist als het uit de hand lijkt te lopen, geeft dat een signaal aan degenen die er niet bij betrokken zijn dat ze maar beter geen revolutie kunnen beginnen
pi_9602728
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 16:59 schreef Mariel het volgende:

[..]

Wat is uit de hand lopen? Juist als het uit de hand lijkt te lopen, geeft dat een signaal aan degenen die er niet bij betrokken zijn dat ze maar beter geen revolutie kunnen beginnen

Tja, dat kan zijn. Ik ken wel het voorbeeld van de schepen van Onassis, die in de tweede wereldoorlog gewoon door zeeslagen heen konden varen zonder gevaar, dan moet je wel heel hoge contacten hebben.

Hitler Duitsland was ook zo'n gecontroleerd project, maar Hitler werd tenslotte freelancer, en dat mocht hij blijkbaar niet.

Jezus is Heer
  dinsdag 8 april 2003 @ 22:24:50 #111
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_9667183
De essenties van Mind Control:

1) - het controleren van de gedragingen van mensen (fysiek)
2) - het controleren van de emoties (angst, hebzucht e.a.)
3) - het controleren van voorstellingen (concreet, abstract)
4) - het controleren van ingevingen (ideeen, creativiteit)
5) - het controleren van bewustzijn (zelfkennis)
6) - het controleren van het universum door de scheppingskracht te beheersen.

Het gaat vooral om 5) en 6)

De mens is het enige wezen dat in staat is (naast technologie) met zijn gedachten de realiteit te vormen.

Als de mensheid breed in de gaten heeft dat hij dit kan en vooral in groepsverband dan zijn de mind-controleurs uitgespeeld.

donderdag 10 april 2003 @ 03:35:25 #112
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_9691649
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 16:02 schreef Watchman het volgende: De illuminati creëren zelfs hun eigen oppositie, het is de bekende dialectiek van hegel, zorg voor twee conflicterende poartijen, en kom dan zelf met de gewenste oplossing, these + antithese = synthese.
en kijk wat we tegenkomen bij de anarchisten
het logo van een publisher van anarchistische magazines
http://nihilpress.cjb.net/
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  vrijdag 11 april 2003 @ 21:53:33 #113
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_9727309
quote:
Op donderdag 10 april 2003 03:35 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

en kijk wat we tegenkomen bij de anarchisten [afbeelding]

Fonkmeistah, hoe moet ik die tomaat van Jan Marijnissen zien ?

Ik zie geen Illuminati in rotte tomaten, wel anarchie.

pi_9760231
quote:
Op donderdag 10 april 2003 03:35 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

en kijk wat we tegenkomen bij de anarchisten [afbeelding]

Het alziende oog in de pyramide, het bekendste symbool van de vrijmetselaars. Het maakt ook nog uit of de pyramide op de kop staat of niet.
Jezus is Heer
  zondag 13 april 2003 @ 23:55:15 #115
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_9760819
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 21:53 schreef M.ALTA het volgende:Fonkmeistah, hoe moet ik die tomaat van Jan Marijnissen zien ?

Ik zie geen Illuminati in rotte tomaten, wel anarchie.

het gooien met rotte tomaten is geen anarchie.. slechts een handeling waarmee je je afkeur uit over slechte prestaties..
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 22:03:31 #116
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_14116358
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 16:20 schreef Mariel het volgende:
Dit is denk ik wel een van de gevaarlijkste vormen van MC.

Verder: De mensen worden in toenemende mate geterroriseerd door mobieltjes, reclame en schreeuwigheden.

De brutaliteit viert hoogtij:
folders, cold-calls, enquetes, massa-evenementen, stadion-terreur.

zaterdag 25 oktober 2003 @ 00:14:25 #117
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_14119262
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 22:03 schreef M.ALTA het volgende:

[..]

Dit is denk ik wel een van de gevaarlijkste vormen van MC.

Verder: De mensen worden in toenemende mate geterroriseerd door mobieltjes, reclame en schreeuwigheden.

De brutaliteit viert hoogtij:
folders, cold-calls, enquetes, massa-evenementen, stadion-terreur.

Vergeet de telefoontjes tussen 18:00 en 20:00 niet van maatschappijen die je een hypotheek of lening willen laten afsluiten
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_14122847
Een oude en vervuilde discussie.
Hier loopt een nieuwe en betere: Illuminati en Nostradamus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')