en een denunciateurquote:Op zondag 17 maart 2019 16:31 schreef eend20 het volgende:
[..]
Ik ben eerst nog naar de manager gegaan dus ik heb gedaan wat ik moest doen. Ik ben verder geen hulpverlener ofzo maar gewoon een pizzakoerier.
Oprecht geïnteresseerde vraag: drink je zelf wel eens alcohol?quote:Op zondag 17 maart 2019 16:31 schreef eend20 het volgende:
[..]
Ik ben eerst nog naar de manager gegaan dus ik heb gedaan wat ik moest doen. Ik ben verder geen hulpverlener ofzo maar gewoon een pizzakoerier.
Alleen bij speciale gelegenheden zoals bruiloften, kerst, oud en nieuw etc.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Oprecht geïnteresseerde vraag: drink je zelf wel eens alcohol?
Ah Okay. Dank je.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:44 schreef eend20 het volgende:
[..]
Alleen bij speciale gelegenheden zoals bruiloften, kerst, oud en nieuw etc.
Niet zomaar bij elk feestje ofzo
Goeie vraag!quote:Op zondag 17 maart 2019 20:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Oprecht geïnteresseerde vraag: drink je zelf wel eens alcohol?
Ik kan me heel goed voorstellen dat als je zelf geen alcohol nuttigt, je je er meer aan zou kunnen storen, ja.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Goeie vraag!
Ik drink namelijk niet tot nauwelijks en ik vind het dus ook echt idioot dat iemand op zijn werk alcohol drinkt zoals in de situatie zoals de TS hem schetst.Terwijl ik hier en daar mensen lees die vinden dat het maar gewoon moet kunnen. Ik vermoed dat dat mensen zijn die zelf ook wel regelmatig (als in wekelijks) alcohol drinken. Die lijken dat vele normaler te vinden.
Ik vind dat van een heel andere orde dan tijdens een borrel of lunch oid. Of zelfs tijdens een werkoverleg wat iemand hierboven noemt. Dat laatste zou van mij ook niet hoeven (en ik zou zelf niks nemen) maar dan ben je iig nog met een groep en ga je niet in je eentje op je kantoortje biertjes zitten hijsen.
Ik vind het echt enorm ongepast.
Maar... de laatste actie van TS met dat filmen vind ik zelf ook tamelijk matig. Je hebt al aan de bel getrokken, hij is berispt, laat het dan nu verder maar van het hogere management afhangen of ze hem verder gaan controleren etc. etc.
Waar ik werkte werd tijdens de nachtdienst gewoon binnen gezopen en gerookt. Roken doe ik zelf nieteens. Maar ik ga niet zeuren over een ander. Nu werk ik als chauffeur en deel ik een auto met een roker. Tja, het eerste half uurtje als ik weer werk dan ruik ik dat. Raampje open en het is zo weer weg.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Goeie vraag!
Ik drink namelijk niet tot nauwelijks en ik vind het dus ook echt idioot dat iemand op zijn werk alcohol drinkt zoals in de situatie zoals de TS hem schetst.Terwijl ik hier en daar mensen lees die vinden dat het maar gewoon moet kunnen. Ik vermoed dat dat mensen zijn die zelf ook wel regelmatig (als in wekelijks) alcohol drinken. Die lijken dat vele normaler te vinden.
..
Ik vind het echt enorm ongepast.
Klinkt als een troll dit.quote:Op zondag 17 maart 2019 13:10 schreef eend20 het volgende:
Even een update. Hij heeft maandag een waarschuwing gekregen. Echter heb ik hem gisteren weer zien drinken. Ik heb er stiekem een foto van gemaakt en zal deze woensdag aan mijn manager laten zien. Grote kans dus dat hij eruit geknikkerd wordt.
Genoeg andere mensen die wel willen werken en zich 100% inzetten dus we zullen niet veel missen aan hem.
hoezo als het bij 1 of 2 blijft? Domino's heeft duidelijk regelsquote:Op maandag 18 maart 2019 13:38 schreef Kreator het volgende:
Wat is er toch mis met "hey collega, ik zag dat je zat te drinken. Ik heb daar verder geen last van als het bij 1 of 2 blijft, maar momenteel ondervind ik wel hinder van het feit dat je je werk niet goed doet. Kun je hier eens op letten?"
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:25 schreef Wendigo het volgende:
Kan ik roken of drinken tijdens het werk?
Nee. Domino’s hanteert een zero tolerance beleid wat betreft roken, alcohol en drugsgebruik onder werktijd. Zo kunnen we ons volledig richten op het maken van de beste pizza's!
van https://www.dominosjobs.nl/over-dominos duidelijk verhaal toch. Spreek hem erop aan laat jullie website zien en geef aan dat je er last van hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |