ze heeft ook van het begin af aan al een veel te grote mond.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ze durft haar mondje wel te roeren. Heel goed en vooral dapper, want ze is vanaf het begin al slecht behandeld.
Dat ook. Ze is niet bang al dacht ik eerder dat ze er niet tegen kon en snel zou vertrekken.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
ze heeft ook van het begin af aan al een veel te grote mond.
Wijnkelderquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:07 schreef BarryOSeven het volgende:
Wat zijn ze daar eigenlijk aan het maken?
Wat imo niet echt slim is in een groepsgemeenschap.Helemaal niet hoe zij binnenkwam en nu doet.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ze durft haar mondje wel te roeren. Heel goed en vooral dapper, want ze is vanaf het begin al slecht behandeld.
Beter, altijd voor jezelf opkomenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je UI.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:11 schreef mazaru het volgende:
Shelley: Ik ben gewoon benieuwd waar mijn talenten liggen
Precies. Als je in zo'n omgeving binnen komt dan ga je niet doen alsof jij de wijsheid in pacht hebt en iedereen die daar al maanden zit de mond snoert met opmerkingen die kant noch wal raken.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat imo niet echt slim is in een groepsgemeenschap.Helemaal niet hoe zij binnenkwam en nu doet.
Ook zo nodig he, ze hebben toch geld zat, er is al een lekker douche gebouwd etc dan kunnen ze lekker met de tuin aan de gang gaanquote:
Tja, ze is nu niet bepaald vriendelijk ontvangen Dan heeft ze dit mechanisme ontwikkeld. Ik denk om zichzelf te beschermen want als de groep je uitstoot sta je er alleen voor.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat imo niet echt slim is in een groepsgemeenschap.Helemaal niet hoe zij binnenkwam en nu doet.
Ja dat kan ik gelovenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een vriend van mij verdiend echt goud geld met deze shit.
Die zit in de putquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:20 schreef Inca het volgende:
Waar zit die andere nieuwe of is die al weg?
dat riep ik gelijk "praatjesmaker"quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo kan ik ook advies geven, leuke baan loopbaancoach, een heel gesprek en dan zeggen dat ze er zelf achter moet komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |