En tennis.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:38 schreef Dotteke het volgende:
Dansen, dan ben ik best wel zeker van me zelf,
Slap gesprekquote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:38 schreef Dotteke het volgende:
Ook met tennissen voelt ze zich in haar kracht
Ze voelt dat dat ze je gaat verslaan, daar is ze wel zeker van
ze mag haar skil voor zichzelf houden wat mij betreftquote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:39 schreef Dotteke het volgende:
Ze vind het leuk om andere mensen haar skil mee te geven
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:36 schreef Giggio het volgende:
je kan zeggen wat je wil maar![]()
![]()
fladdert goed werkend door
![]()
Zo kan ik ook advies geven, leuke baan loopbaancoach, een heel gesprek en dan zeggen dat ze er zelf achter moet komenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dit wil Shelley helemaal niet horen;zelf dingen doen past totaal niet in haar straatje.
Ik denk dat u helemaal gelijk hebt.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:46 schreef BarryOSeven het volgende:
Shelley doet er goed aan gewoon kapster te blijven of iets gerelateerd.
Vreselijk inderdaad..............quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
Alsof ze geelzucht heeft, en nee ik heb geen photoshop gedaan...
[ afbeelding ]
buiten de poortquote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:46 schreef BarryOSeven het volgende:
Shelley doet er goed aan gewoon kapster te blijven.
Ik ga dat ook doen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo kan ik ook advies geven, leuke baan loopbaancoach, een heel gesprek en dan zeggen dat ze er zelf achter moet komen
OMG wat zeg ik nuquote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:47 schreef Giggio het volgende:
[..]
buiten de poort
die mag van mij maandag vertrekken
timoteef krijgt nog 1 x 2mnd de kans zich te bewijzen dat hij echt een harde werkende superbetrouwbare goudeerlijke gozer is
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo kan ik ook advies geven, leuke baan loopbaancoach, een heel gesprek en dan zeggen dat ze er zelf achter moet komen
Ze heeft best een grote krop.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
Alsof ze geelzucht heeft, en nee ik heb geen photoshop gedaan...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |