De teringquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:24 schreef bombmannl het volgende:
Wel vreemd, in jinek-afleveringen hiervoor konden Klaver en Jetten hun hele partijprogramma etaleren terwijl nu Baudet wordt geplaatst na een groot verkiezingsdebat wat zorgt voor meer afleiding en minder zendtijd.
LinksemediaGENOT
Lul toch niet zo dom. Baudet profileert zich toch ook als rechts en hij zegt t op punten ook eens te zijn met Wilders die ook erg rechts is. En daarbij komt hij goed over.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:24 schreef bombmannl het volgende:
Wel vreemd, in jinek-afleveringen hiervoor konden Klaver en Jetten hun hele partijprogramma etaleren terwijl nu Baudet wordt geplaatst na een groot verkiezingsdebat wat zorgt voor meer afleiding en minder zendtijd.
LinksemediaGENOT
Geen idee waarom jij een taal leert in een plaats waar je naakt moet zijn.quote:
Ieder jaar weer zo'n mensonterende aanslag van circa 300 euroquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:27 schreef monkyyy het volgende:
Waarom moet je stemmen? omdat ze jouw centjes gaan verdelen en daar mag je over mee beslissen.
Dit eeuwige gehuil is zo triest. Baudet krijgt meer dan genoeg aandacht in dit programma.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:24 schreef bombmannl het volgende:
LinksemediaGENOT
Je hoeft niet te stemmen. Sterker nog het beste zou zijn als iedereen die in Nederland woont zich massaal zou onthouden om überhaupt zo'n briefje door de bus te gooien.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:27 schreef monkyyy het volgende:
Waarom moet je stemmen? omdat ze jouw centjes gaan verdelen en daar mag je over mee beslissen.
Jij wel? Geef je mening!quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:28 schreef svann het volgende:
O boy..... Dit onderwerp trekken jullie niet.
Je kent onze stokpaardjesquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:28 schreef svann het volgende:
O boy..... Dit onderwerp trekken jullie niet.
Hoezo moet je naakt zijn op het gymnasium of probeer je een grap te maken?quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:27 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Geen idee waarom jij een taal leert in een plaats waar je naakt moet zijn.
DIT is seksisme.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:28 schreef FlippingCoin het volgende:
Dit eeuwige gezeik weer. Dan moeten vrouwen eens meer werken.
De Calimero-ziekte wordt wel een steeds serieuzer probleem god allemachtig wat een dom gelul weerquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:24 schreef bombmannl het volgende:
LinksemediaGENOT
Jaja, ik val net binnen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:57 schreef Zipportal het volgende:
Ik kijk alleen voor BaudetGod.
@:monkyyy
@:oscar.
@:praadje
@:powerloungen
hij is alweer weg.quote:
Sherryquote:
Aardige joekelsquote:
alleen snappen de palletsorteerders het nietquote:
krijg jij die erin?quote:
Bij jou wel.quote:
Ik stap nu in de auto en rijd naar je toe!quote:
Enigszins, maar prima presentatiequote:Op donderdag 7 maart 2019 23:32 schreef Oscar. het volgende:
kakmevrouw met rollende rrrrrr gaat het wel zeggen
Echt?quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:33 schreef DKUp het volgende:
“Ik ben een mevrouw, het leven is niet eerlijk....”
Eerst even de bandjes oppompenquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:34 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Ik stap nu in de auto en rijd naar je toe!
ff wat hooi bij de caafs gooien en dan kom ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |