SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om winnaar te worden.![]()
![]()
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen10: aloa
Seizoen11: I.
Seizoen12: devzero
Seizoen13: Driepink
Seizoen14: Nattekat
Seizoen15: markdeajaxfan
Seizoen16: Limoentjuh
Seizoen17: dud0rSPOILER: meets en zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Rijm winnaar februari (dud0r)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets sappig te melden? Altijd voor een krant willen "werken"? ONZ / FOK! Courant, de krant van wakker FOK!
![]()
![]()
schandaligquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:59 schreef noodgang het volgende:
Effe 4 posts achter elkaar binnenharken![]()
Je zou de PR ook goed kunnen doen in een sexy outfitjequote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
daar wordt aan gewerkt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:00 schreef madam-april het volgende:
Wat worden de standpunten van de DTS-partij eigenlijk?![]()
We kiezen er om de beurt 1?quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:00 schreef madam-april het volgende:
Wat worden de standpunten van de DTS-partij eigenlijk?![]()
Standpunt 2: Meer tetten!quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:02 schreef skysherrif het volgende:
Standpunt 1: milfs moeten meer verdienen![]()
Ik ook nietquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:02 schreef madam-april het volgende:
[..]Als Rutte iets met de partij te maken heeft hoef ik er niks mee te maken te hebben
![]()
![]()
Standpunt 4: Gratis pilsies!quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:04 schreef madam-april het volgende:
[..]
Standpunt 3: Geen slutshaming
(Komt standpunt 2 ten goede)![]()
Standpunt 6: AIU is fucking lekker.Glibber links, glibber rechts
Op vrijdag 12 april 2019 11:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
:B :"Ja, da's zielug hoor! Een slak zouten! TJILP!"![]()
Dan blijven er maar weinig users over.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:07 schreef madam-april het volgende:
[..]
Standpunt 5: Kloons moeten verboden worden![]()
Standpunt 8: Born to be aliveGlibber links, glibber rechts
Niet @Homijn verbieden!!!!quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:07 schreef madam-april het volgende:
[..]
Standpunt 5: Kloons moeten verboden worden
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Mooi, meer puntjes voor mijquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan blijven er maar weinig users over.![]()
![]()
Standpunt 10: Alle fokkers gratis geldGlibber links, glibber rechts
goed plan.nlquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:10 schreef madam-april het volgende:
[..]
laat ik het anders zeggen: Hinderlijke kloons moeten verboden worden![]()
Homo konijnGlibber links, glibber rechts
quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:11 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
[..]
Jij eerst, zet het goede voorbeeld![]()
![]()
Dit. En andere irritante usersquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:10 schreef madam-april het volgende:
[..]
laat ik het anders zeggen: Hinderlijke kloons moeten verboden wordenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Standpunt 11: Noodgang zal nimmer Homijn of de Bolkes op proberen te eten of acties in die richting ondernemen.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Standpunt 11: Noodgang zal nimmer Homijn of de Bolkes op proberen te eten of acties in die richting ondernemen.![]()
![]()
![]()
Standpunt 12: Noodgang blijft in de kelderGlibber links, glibber rechts
Dat is nooit bevestigd en zijn slechts geruchten.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Standpunt 1: GEEN BOLKRIJM VOOR SKAISJERRUF!!1!!!!quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:13 schreef skysherrif het volgende:
Standpunt 12, met kerst 2020 eten we bolke en bolke op"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dit is een gevoelig puntquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:13 schreef skysherrif het volgende:
Standpunt 12, met kerst 2020 eten we bolke en bolke op~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Waarom zou ik dat doen?quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:14 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
[..]
Ga tegen mevrouw april aan liggen.~FEYENOORD~
wacht je tot mei?quote:Glibber links, glibber rechts
Eens maar dat is dan weer lastig, want over wat hinderlijke kloons zijn, zijn de meeste het wel over eens.. maar welke users verder irritant zijn, is dan weer geen eensgezindheid over.. Er blijken zelfs mensen te zijn die mij een irritante user vinden..quote:![]()
![]()
Standpunt 12: Standpunt 11 komt te vervallen bij BBQweer met een cijfer van 7 of hogerquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Standpunt 11: Noodgang zal nimmer Homijn of de Bolkes op proberen te eten of acties in die richting ondernemen.![]()
Standpunt 13: noodgang komt te vervallen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:15 schreef noodgang het volgende:
[..]
Standpunt 12: Standpunt 11 komt te vervallen bij BBQweer met een cijfer van 7 of hoger"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Als ze ons dit punt niet gunnen maken we nieuwe partijquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:15 schreef noodgang het volgende:
[..]
Standpunt 12: Standpunt 11 komt te vervallen bij BBQweer met een cijfer van 7 of hoger![]()
Ik ben helemaal geen kloon joh, ik ben PUURquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:15 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
[..]
Ze houdt van klonen, tis maar een gerucht.~FEYENOORD~
Bovendien eet je Homijntjes met kerst, niet op de bbq.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:15 schreef noodgang het volgende:
[..]
Standpunt 12: Standpunt 11 komt te vervallen bij BBQweer met een cijfer van 7 of hoger"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
ho wacht! hier gaat iets misquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:13 schreef wadslak het volgende:
Standpunt 12: Noodgang blijft in de kelder![]()
Afsplitsen!Glibber links, glibber rechts
Prima!! Dan eten we homijn toch met kerst!!quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bovendien eet je Homijntjes met kerst, niet op de bbq.![]()
Maak maar een nieuwe partijquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als ze ons dit punt niet gunnen maken we nieuwe partij![]()
![]()
Klopt, en mij een pedofiele vreemsgangerquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:15 schreef madam-april het volgende:
[..]
Eens maar dat is dan weer lastig, want over wat hinderlijke kloons zijn, zijn de meeste het wel over eens.. maar welke users verder irritant zijn, is dan weer geen eensgezindheid over.. Er blijken zelfs mensen te zijn die mij een irritante user vinden..Same shit, different day
SC hopper present![]()
Watte?quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt, en mij een pedofiele vreemsganger
Er is wel een user hier in dts die algemeen bekend staat als irritant.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:15 schreef madam-april het volgende:
[..]
Eens maar dat is dan weer lastig, want over wat hinderlijke kloons zijn, zijn de meeste het wel over eens.. maar welke users verder irritant zijn, is dan weer geen eensgezindheid over.. Er blijken zelfs mensen te zijn die mij een irritante user vinden..![]()
Interesse om onze oppermilf te worden?quote:
Anders wordt rwoud het bij gebrek aan.
Dan mag jij de billen van bolke met kerst![]()
quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt, en mij een pedofiele vreemsgangerDie blijft hilarisch ja
![]()
![]()
Niet, dit is een dictatuur. En ik verklaar me tot dictator.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Waar en wanneer en op wie kan ik stemmen??![]()
Ik mag jouquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:15 schreef madam-april het volgende:
[..]
Eens maar dat is dan weer lastig, want over wat hinderlijke kloons zijn, zijn de meeste het wel over eens.. maar welke users verder irritant zijn, is dan weer geen eensgezindheid over.. Er blijken zelfs mensen te zijn die mij een irritante user vinden..~FEYENOORD~
Stoere praat allemaal over Bolkes eten maar als ze winnen willen ze wel allemaal een bolkrijm, en in de kerstbolk van 2019 natuurlijk ook mad zijn als ze niet genoemd worden.
rwoud als milf gaat t ook wel goed doen denk ikquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Interesse om onze oppermilf te worden?
Vochtig poesje?quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Er is wel een user hier in dts die algemeen bekend staat als irritant.![]()
Nah geen interessequote:Op donderdag 7 maart 2019 23:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Stoere praat allemaal over Bolkes eten maar als ze winnen willen ze wel allemaal een bolkrijm, en in de kerstbolk van 2019 natuurlijk ook mad zijn als ze niet genoemd worden.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Hahaatjes! Dan zit ie toch altijd ondergedoken!quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:16 schreef noodgang het volgende:
[..]
Prima!! Dan eten we homijn toch met kerst!!
Ik wil kaasGlibber links, glibber rechts
HOU JE BEK EN BEF MEquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dan mag jij de billen van bolke met kerst~FEYENOORD~
Katbot is Homijnopspoorexpertquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hahaatjes! Dan zit ie toch altijd ondergedoken!100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
De vrouwkesGlibber links, glibber rechts
Zal je kop eens kazenGlibber links, glibber rechts
Dit kan natuurlijk echt niet hèquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
![]()
Daar treedt punt 12 in werking. Dan gaat ie mooi alvast de vriezer inquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hahaatjes! Dan zit ie toch altijd ondergedoken!![]()
Grote jongens, klein hartje héquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Stoere praat allemaal over Bolkes eten maar als ze winnen willen ze wel allemaal een bolkrijm, en in de kerstbolk van 2019 natuurlijk ook mad zijn als ze niet genoemd worden.~FEYENOORD~
Katbot is dood.quote:Gestikt in Homijnbot.
Die ene.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:20 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik kan er nog wel een paar bedenken.. maar welke bedoel jij?![]()
Ik ben gezellig
Glibber links, glibber rechts
Die krijgt een gigantische updatequote:Op donderdag 7 maart 2019 23:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Katbot is dood.Gestikt in Homijnbot.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Snel #gekwetst zijn ze als je ze de waarheid vertelt.quote:
Wel eens.. En die andere ook trouwensquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Met nieuwe kittens en tetten mag ik hopenquote:
Vriendquote:
Glibber links, glibber rechts
📢 HALLOquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:30 schreef Monitor het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-03-2019 21:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. moemoe / 805 / 1839
2. skysherrif / 516 / 1971
3. dud0r / 250 / 951
4. scrupuleus / 249 / 383
5. noodgang / 248 / 904
6. wadslak / 218 / 1492
7. Already_in_use / 215 / 1408
8. aloa / 207 / 1034
9. Cinderelladreamer / 189 / 735
10. Grrrrrrrr / 160 / 775
11. eNGine10 / 152 / 871
12. madam-april / 108 / 1033
13. Dr.Mikey / 91 / 353
14. Brood-op-de-plank / 67 / 338
15. hemarookworst / 66 / 215
16. Nattekat / 64 / 415
17. R-woud88 / 63 / 757
18. charmed_angel / 55 / 364
19. DerRabbit / 45 / 154
20. devzero / 38 / 282SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog meer?quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met nieuwe kittens en tetten mag ik hopen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Watquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dit kan natuurlijk echt niet hè![]()
quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Snel #gekwetst zijn ze als je ze de waarheid vertelt.![]()
![]()
poepGlibber links, glibber rechts
Wat? Jij niet toch?quote:
Maar maak me wel zorgen over @Homijn hoor. Zag vandaag wel zijn baasje nog online."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wie is dat dan, ik snap er nog steeds geen fuck vanquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar maak me wel zorgen over @:Homijn hoor. Zag vandaag wel zijn baasje nog online.
~FEYENOORD~
Heb je hem al gelokt met een goeie portie Pet Shop Boys?quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar maak me wel zorgen over @:Homijn hoor. Zag vandaag wel zijn baasje nog online.![]()
Vorige ronde zei hij dat hij deze ronde weer terug zou komen.. hij was vorige ronde weggegaan omdat vochtig poesje weer liep te kutten..quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar maak me wel zorgen over @:Homijn hoor. Zag vandaag wel zijn baasje nog online.![]()
quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:25 schreef noodgang het volgende:
[..]
Heb je hem al gelokt met een goeie portie Pet Shop Boys?:"Bwahaha! Homijn houdt toch niet van Pet Shop Boys, die houdt van wortels! TJILP!"
Volgende maand post ik een half jaar in DTS, wat een leven
~FEYENOORD~
Waarom nietquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:27 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
📢 * Warum gibt es hier keine Frauen die Nacktbilder ihrer Körper setzen?~FEYENOORD~
Ik in april een jaarquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:26 schreef R-woud88 het volgende:
Volgende maand post ik een half jaar in DTS, wat een leven
Ik al bijna 2 jaarquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:26 schreef R-woud88 het volgende:
Volgende maand post ik een half jaar in DTS, wat een leven![]()
![]()
Moet je naar KPDquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:27 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
📢 * Warum gibt es hier keine Frauen die Nacktbilder ihrer Körper setzen?![]()
Een groot succes verhaal dusquote:
~FEYENOORD~
Ik post niet in KPD, en om eerlijk te zijn kijk ik er ook nooit~FEYENOORD~
Boeit dat nou iemand, KPDwordt er niet minder om.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:30 schreef R-woud88 het volgende:
Ik post niet in KPD, en om eerlijk te zijn kijk ik er ook nooit![]()
Heb ik er ook opstaan hoor!quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:30 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
[..]
Het getuigt iig van doorzettingsvermogen, dat mag je op je cv zetten.![]()
Ik heb er wel 2 keer uit nieuwsgierigheid gekeken.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:30 schreef R-woud88 het volgende:
Ik post niet in KPD, en om eerlijk te zijn kijk ik er ook nooit
Maar zou er nooit posten.![]()
Preciesquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:30 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
[..]
Het getuigt iig van doorzettingsvermogen, dat mag je op je cv zetten.
~FEYENOORD~
post heel af en toe in de SC daarquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:30 schreef R-woud88 het volgende:
Ik post niet in KPD, en om eerlijk te zijn kijk ik er ook nooit
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja duh, in welke SC niet.quote:
Zou ook niet best zijn als KPD daar minder van zou wordenquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:31 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
[..]
Boeit dat nou iemand, KPDwordt er niet minder om.
~FEYENOORD~
Dat kan, maar dan zou ik wel liegenquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:32 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
[..]
Maar jj mag ook schrijven op je CV dat je forumbeheerder bent van ONZ!![]()
![]()
Ik post eigenlijk alleen maar in ONZ VBL en KLB~FEYENOORD~
Hoezo liegen?quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan zou ik wel liegen![]()
Van welke userquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
Shit, ik had net wat mooie KPD posters laten drukken![]()
Weet je dit zeker?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Dan zou haags FA moeten zijnquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:35 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
[..]
Je komt hier zo vaak, ik dacht anders.~FEYENOORD~
Geen idee, er is nooit iemand geweest die heeft gezegd dat ik het niet benquote:~FEYENOORD~
Dan ben je het toch gewoon?quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:37 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Geen idee, er is nooit iemand geweest die heeft gezegd dat ik het niet ben![]()
quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:37 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Geen idee, er is nooit iemand geweest die heeft gezegd dat ik het niet ben![]()
![]()
Pincode ook goed?quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:39 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
Standpunt: alle moderators moeten kennis hebben van coderen~FEYENOORD~
Ik heb liever dat ze verstand hebben van modereren.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:39 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
Standpunt: alle moderators moeten kennis hebben van coderen"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:37 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Geen idee, er is nooit iemand geweest die heeft gezegd dat ik het niet benGefeliciteerd maatquote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze verstand hebben van modereren.![]()
if quote=truequote:Op donderdag 7 maart 2019 23:39 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
Standpunt: alle moderators moeten kennis hebben van coderen
post "ik ook"![]()
True uitschrijven en voor "ik ook" geen variabele declarerenquote:Kan je niet coderen of zo? Gewoon :"if quote io" toch.
Morgen niks doen op het werk denk ik, helaas~FEYENOORD~
Dit is de nieuwe taal joh!quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
True uitschrijven en voor "ik ook" geen variabele declarerenKan je niet coderen of zo? Gewoon :"if quote io" toch.
Niet zo ouderwets doen![]()
Niks is wel heel weinig ja. Rustig dagje is leuk op zijn tijd maar niks is maar niksquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:43 schreef R-woud88 het volgende:
Morgen niks doen op het werk denk ik, helaas
Ik moet straten, stond vanmorgen al 1cm op en het blijft maar regenenquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niks is wel heel weinig ja. Rustig dagje is leuk op zijn tijd maar niks is maar niks
~FEYENOORD~
Kijk, dit is pas code:quote:![]()
void ::HRM::AddPerson() {
int x;
char redo;
do
{
n++;
e[i].set_FieldName();
i++;
cout<<"\nThe employee with the following information has been added to the system:"<<endl;
cout<<"\nFirst Name Last Name Personal ID Salary per year (Euros)";
cout<<"\n-------------- -------------- ------------ -------------------------"<<endl;
//cout<<"naaaaaaaaaaaam"<< n<<endl;
for(int i=0; i<n; i++){
e[i].get_FieldName();
}
cout<<"do u wont to add another employee"<<endl;
cin>>redo;
}
while((redo=='y'||redo=='Y'));![]()
Voor Hello World werden ook geen variabele gedeclareerd toch, gewoon lekker geprintquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
True uitschrijven en voor "ik ook" geen variabele declarerenKan je niet coderen of zo? Gewoon :"if quote io" toch.
![]()
![]()
Niet gelezenquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:45 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
[..]
Kijk, dit is pas code:![]()
int x;
char redo;
do
{
n++;
e[i].set_FieldName();
i++;
cout<<"\nThe employee with the following information has been added to the system:"<<endl;
cout<<"\n-------------- -------------- ------------ -------------------------"<<endl;
for(int i=0; i<n; i++){
e[i].get_FieldName();
}
cin>>redo;
}
while((redo=='y'||redo=='Y'));~FEYENOORD~
Hoi vuurvliegjequote:Op donderdag 7 maart 2019 23:39 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
Standpunt: alle moderators moeten kennis hebben van coderen![]()
"do u wont to add another employee"quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:45 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
[..]
int x;
char redo;
do
{
n++;
e[i].set_FieldName();
i++;
for(int i=0; i<n; i++){
e[i].get_FieldName();
}
cin>>redo;
}
while((redo=='y'||redo=='Y'));![]()
![]()
Eens maatquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als mensen hiermee komen aandraven op een partijbespreking royeren we ze
~FEYENOORD~
ja precies, en weet je hoeveel code het gescheeld zou hebben als we gewoon in het begin daar een variabele 'HW' voor gemaakt hadden?!?!quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:45 schreef noodgang het volgende:
[..]
Voor Hello World werden ook geen variabele gedeclareerd toch, gewoon lekker geprint
Nu hebben al die beginnende proggers decennialang voor jan joker "Hello World" uit zitten typen! WEET JE WAT ER ALLEMAAL GEDAAN HAD KUNNEN WORDEN IN DIE VERLOREN TIJD?!?!?!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Eens maatquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als mensen hiermee komen aandraven op een partijbespreking royeren we ze![]()
![]()
Joh, ik mag je en zo hè, maar dit kan je niet zeggen tegen iemand hoor.quote:
Bolktijdquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ja precies, en weet je hoeveel code het gescheeld zou hebben als we gewoon in het begin daar een variabele 'HW' voor gemaakt hadden?!?!
Nu hebben al die beginnende proggers decennialang voor jan joker "Hello World" uit zitten typen! WEET JE WAT ER ALLEMAAL GEDAAN HAD KUNNEN WORDEN IN DIE VERLOREN TIJD?!?!?!![]()
![]()
Dat is symboolpolitiek.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als mensen hiermee komen aandraven op een partijbespreking royeren we ze![]()
![]()
Snap er geen reet van.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:45 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
[..]
int x;
char redo;
do
{
n++;
e[i].set_FieldName();
i++;
for(int i=0; i<n; i++){
e[i].get_FieldName();
}
cin>>redo;
}
while((redo=='y'||redo=='Y'));"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik zag vanavond op Youtube dat moment van Nouri voorbij komen, pijnlijke tv, vooral omdat je weet hoe de afloop is~FEYENOORD~
Aan hun reet? Snap ik, die is niet zelden zoals Berlusconi dat zou zeggen 'onneukbaar'.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:52 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
Sommige feminsten zouden daar aanstoot aan nemen
Dit is geen grap, dat heeft Berlusconi gezegd over de bips van Merkel."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja, maar de strijd om goud is beslechtquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:52 schreef noodgang het volgende:
[ afbeelding ]
De strijd voor brons is spannend![]()
Veelzijdig, wij kiezen geen kantquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:53 schreef skysherrif het volgende:
Maar het mooie is dat bij ons zowel de kont als de boezem wordt gewaardeerd
~FEYENOORD~
Mooi toch.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:52 schreef noodgang het volgende:
[ afbeelding ]
De strijd voor brons is spannend"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Precies!quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:53 schreef skysherrif het volgende:
Maar het mooie is dat bij ons zowel de kont als de boezem wordt gewaardeerd![]()
Bizar dat hij ook nog 'leeft'quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:53 schreef R-woud88 het volgende:
Ik zag vanavond op Youtube dat moment van Nouri voorbij komen, pijnlijke tv, vooral omdat je weet hoe de afloop is
Denk meestal over nouri alsof ie dood is![]()
Daar heeft ie wel een puntquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Aan hun reet? Snap ik, die is niet zelden zoals Berlusconi dat zou zeggen 'onneukbaar'.
Dit is geen grap, dat heeft Berlusconi gezegd over de bips van Merkel.~FEYENOORD~
Ik wil eigenlijk 1000 punten deze maand maar weet eigenlijk al dat 'm dat niet gaat worden.
Ik ook eigenlijk, is denk dat op zijn lichaam na dat ook een beetje het geval is eigenlijkquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bizar dat hij ook nog 'leeft'
Denk meestal over nouri alsof ie dood is
~FEYENOORD~
Ik maak wel een bolk gedichtje voor jequote:Op donderdag 7 maart 2019 23:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik wil eigenlijk 1000 punten deze maand maar weet eigenlijk al dat 'm dat niet gaat worden.![]()
Ik wil volgend jaar januari 2020, maar dan moet het wel wat rustiger zijnquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik wil eigenlijk 1000 punten deze maand maar weet eigenlijk al dat 'm dat niet gaat worden.
~FEYENOORD~
Die man was een zuiplap toch. Hij was misschien dom maar ongevaarlijk. Vergelijk met een vent als Trump die niet alleen dom is maar ook kwaadaardig.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Aan hun reet? Snap ik, die is niet zelden zoals Berlusconi dat zou zeggen 'onneukbaar'.
Dit is geen grap, dat heeft Berlusconi gezegd over de bips van Merkel.![]()
Ben wel benieuwd of hij gister ipv schone had gespeeld bijv. Of ie nu ook naar barca was gegaan. Mjahquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:55 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk, is denk dat op zijn lichaam na dat ook een beetje het geval is eigenlijk![]()
Ik denk eigenlijk nooit over Nouri na."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Als het eruit ziet als een vuurvliegje en klinkt als een vuurvliegje, is het hoogstwaarschijnlijk een .... juist vuurvliegjequote:Op donderdag 7 maart 2019 23:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Joh, ik mag je en zo hè, maar dit kan je niet zeggen tegen iemand hoor.![]()
Inderdaad, moet je eigenlijk ook niet over na willen denkenquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of hij gister ipv schone had gespeeld bijv. Of ie nu ook naar barca was gegaan. Mjah
~FEYENOORD~
Vuurvliegerd is veel kwaadaardiger joh. BodP post gewoon mee.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:57 schreef madam-april het volgende:
[..]
Als het eruit ziet als een vuurvliegje en klinkt als een vuurvliegje, is het hoogstwaarschijnlijk een .... juist vuurvliegje
Ik normaal ook niet, maar als je het toevallig tegenkomt ga je toch denkenquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik denk eigenlijk nooit over Nouri na.~FEYENOORD~
Ik was serieus heel die Nouri al weer vergeten.
Jaquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:55 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk, is denk dat op zijn lichaam na dat ook een beetje het geval is eigenlijk![]()
![]()
ik ook niet eigenlijkquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik denk eigenlijk nooit over Nouri na.![]()
Hoort bij het leven zeggen ze danquote:~FEYENOORD~
Jaquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:55 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk, is denk dat op zijn lichaam na dat ook een beetje het geval is eigenlijkIk ook niet.. denk dat er weinig mensen zijn, buiten zijn familie en directe omgeving, die zomaar aan hem denkenquote:![]()
Weet wel dat ik het heel erg pijnlijk om te zien vond dat die familie nog op herstel hoopte en dat ze zeiden dat ze daar allemaal heel hard voor aan het bidden waren.![]()
Neef van me heeft ooit een vriendin gehad waar ze ook nogal gelovig waren. Die gingen dus ook letterlijk met heel de familie bidden aan het bed van een terminaal familielid voor genezing. En hij moest ook mee doen.
Toen bleek toch dat ze niet zo compatibel waren zeg maar
peffe issen toch"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
YOU'RE SIMPLY THE BESTI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Da Big Flippa!
PanturrrrrrrrrgodI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Die mensen vinden dan vervolgens rust in de gedachte dat het dus gewoon zijn tijd was, dat het God's wil was en dat hij/zij op een betere plek is, blablabla etc.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Weet wel dat ik het heel erg pijnlijk om te zien vond dat die familie nog op herstel hoopte en dat ze zeiden dat ze daar allemaal heel hard voor aan het bidden waren.![]()
Neef van me heeft ooit een vriendin gehad waar ze ook nogal gelovig waren. Die gingen dus ook letterlijk met heel de familie bidden aan het bed van een terminaal familielid voor genezing. En hij moest ook mee doen.
Toen bleek toch dat ze niet zo compatibel waren zeg maar![]()
Soms is God zo genadig dat hij degene terugroept naar het paradijs dan dat hij degene aan nog meer aardse jaren overlaat.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Toen bleek toch dat ze niet zo compatibel waren zeg maar![]()
Nou ja, dat zou ik dan verwachten ja, dat het geloof rust biedt in zo'n situatie. Maar hier moesten dus hele gebedssessie gehouden worden om te bidden voor wonderbaarlijke genezing. En daar geloofden ze dus ook heel sterk in. Dat dat werkt. Dat lijkt mij niet bepaald rustgevend en bevorderlijk voor de acceptatie.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:03 schreef madam-april het volgende:
[..]
Die mensen vinden dan vervolgens rust in de gedachte dat het dus gewoon zijn tijd was, dat het God's wil was en dat hij/zij op een betere plek is, blablabla etc.
Ik moet later beginnen door de regenquote:
~FEYENOORD~
Als ik 'm ooit tegenkom moet ik toch eens een hartig woordje met 'm spreken hoor.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:04 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
[..]
Soms is God zo genadig dat hij degene terugroept naar het paradijs dan dat hij degene aan nog meer aardse jaren overlaat.
Weinig kans aangezien ik volgens de grote religies toch naar de hel ga als ongelovige. Zuur wel."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Het gaat pas fout op het moment dat ze verwachtingen en eisen koppelen aan het bidden. Bidden moet je doen uit liefde en geloof, niet omdat je iets ertegenover wilt hebben staan. Dat is hebzucht.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, dat zou ik dan verwachten ja, dat het geloof rust biedt in zo'n situatie. Maar hier moesten dus hele gebedssessie gehouden worden om te bidden voor wonderbaarlijke genezing. En daar geloofden ze dus ook heel sterk in. Dat dat werkt. Dat lijkt mij niet bepaald rustgevend en bevorderlijk voor de acceptatie.![]()
Er is niemand voorbij het zogenaamde punt van terugkeer. Zelfs de ergste zondaar kan door God met liefde worden opgenomen. Het enige wat telt is of je berouw hebt.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik 'm ooit tegenkom moet ik toch eens een hartig woordje met 'm spreken hoor.
Weinig kans aangezien ik volgens de grote religies toch naar de hel ga als ongelovige. Zuur wel.![]()
Bidden voor herstel lijkt mij wel 'verwachtingen' hebben ja. Is toch verschrikkelijk. Ga je jezelf nog een schuldgevoel aanpraten dat je niet genoeg of niet goed genoeg de Heere vereerd hebt en dat daarom je familielid dood isquote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:08 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
[..]
Het gaat pas fout op het moment dat ze verwachtingen en eisen koppelen aan het bidden. Bidden moet je doen uit liefde en geloof, niet omdat je iets ertegenover wilt hebben staan. Dat is hebzucht.
Van al dat zuipen heb ik wel vaak de volgende dag berouw gehad, maar dat telt zeker niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:09 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
[..]
Er is niemand voorbij het zogenaamde punt van terugkeer. Zelfs de ergste zondaar kan door God met liefde worden opgenomen. Het enige wat telt is of je berouw hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van al dat zuipen heb ik wel vaak de volgende dag berouw gehad, maar dat telt zeker niet.
~FEYENOORD~
Noodgod
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
God is genadig, zal niemand straffen omdat ze niet of verkeerd gebeden hebben.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bidden voor herstel lijkt mij wel 'verwachtingen' hebben ja. Is toch verschrikkelijk. Ga je jezelf nog een schuldgevoel aanpraten dat je niet genoeg of niet goed genoeg de Heere vereerd hebt en dat daarom je familielid dood is![]()
Truste allemaalI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Maar dat van dat berouw, heel veel stromingen zeggen gewoon dat je als je niet zus of zo hebt gedaan je gewoon naar de hel gaat. Dat berouw is volgens mij een typisch Katholieke gedachte. Maar goed, ik ben geen theoloog."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Het telt wel, want al het goede wat iemand doet wordt gewaardeerd.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van al dat zuipen heb ik wel vaak de volgende dag berouw gehad, maar dat telt zeker niet.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: